Wie is die vrouw en wat is er zo opvallend aan haar leven dat ze er een biografie over gaat schrijven?
De familie de Mol
Hoe sneu ben je dan als je jaren later ze nog wil pakken. Duidelijk geen eigen leven.
Ja dat verkoopt toch niet lijkt me? Lijkt er meer op dat ze gewoon geld nodig heeft.
I know. Alles voor een centje denk ik
En hoe oud is zij eigenlijk? Helemaal niet oud toch? Jaar of 35 gok ik, en dan een biografie schrijven? Lol. En volgens mij doet ze ook niet meer dan een beetje fancy foto’s proberen te maken op stranden en verre bestemmingen. Nou gaat vast een ontzettend interessant boek worden zeg, kennie wachten.
Zei niemand.
Sorry, even de pedante taalbetweter uithangen, maar als ze over zichzelf schrijft is het een autobiografie
Idd. Zoek een baan zou ik zeggen😁
Mag je dit in de randstad schrijven als otobiografie ?
Ik zie bij oto altijd zon lief oud bekakt mannetje voor me hahaha.
Vind ik meer iets voor Henk Otten, die Fvd’er die er niks van bakt en na zijn politieke carriere dan mooi kan cashen met een boek.
De enige echte Ottenbiografie, zou wel een leuke gimmick zijn.
Ik geniet er enorm van dat het zo rommelt bij de FvD, ben alleen bang voor een herrijzenis van de uil van Minerva en dat Thierry dan alsnog als laatste lacht: mag niet gebeuren.
Herry Otter en de Herijzennis van de Uil van Minerva.
Hoe Thierry onze Boreale wereld afbrak en waarom ik een autobiografie moest schrijven om te overleven
Ja wat zonde he?
Dat is geen renovatie maar nu een rukbunker geworden. Wat lelijk.
Zo… wat lelijk. Nu kun je helemaal niet meer zien waar Guus meeuwis.
Oh jemig, hoe is dit mogelijk? Zo’n oude villa gesloopt, zou toch verboden moeten zijn.
Het heeft vast geholpen dat hij Guus Meeuwis.
Nou Guussie veel plezier met je kijkdoos waar geen zachte G aan te pas komt.
En wat zou EGF Guus hiervan hebben gevonden?
Ewww EGF Guus. Zou hij van het bestaan van dit forum af weten?