FF Boulevard #4 (Deel 1)

Het lijkt alsof het dak er nog op moet whahah

1 like

Ik weet het niet en misschien wil ik dat niet weten.

1 like

Ik dacht even dat het een nieuwe bunker was voor Mas en Gregor.

16 likes

Dit gaat rond en ik vind het heftig dat zijn huis nu zo herkenbaar online staat.

4 likes

Ik zou huilen elke dag dat ik hier de oprit op zou rijden, wat een treurig blok.

7 likes

Veel vonden van niet, maar ik vond hem zeer discutabel in privé-conversaties. :neutral_face:

3 likes

Wacht even wat?

Misschien over hun relatie, feesten? Ze kennen elkaar van het uitgaansleven en kwamen elkaar weer tegen bij Burning en toen liefde, verloving alles en toen ook weer vrij abrupt over. Zij benoemde toen al dat ze er niets van begreep alsof hij haar ermee verraste
(Waarom weet ik dit alles)

1 like

Dat is niet nodig. Het heeft ook wel iets weg van een crematorium en dan is het in bepaalde gevallen eenmalig.

5 likes

Haha ik heb het over Guuzzz de mod-admin van EGF of whatever hij precies was. Niet over een forummer met Guus als avatar. :joy: En ook niet over de echte Guus Meeuwis.

1 like

Het boek gaat over 4 generaties Mol ofzo. Ik denk dat ze alleen meewerkte aan het hoofdstuk over Jr, maar dus niet van haarzelf (las nu pas het artikel)

1 like

Ik dacht even dat Guus meeuwis onder een alias op het egf vies liep te wezen ofzo. Zo achter zn computer met alleen zn gilletje aan. Maar helaas.

12 likes

Dit vraagt om Paint-art.

1 like

Brb.

Het lijkt wel of er amper ramen in dat huis (*bunker) zitten :flushed:

https://www.nytimes.com/2020/11/25/opinion/meghan-markle-miscarriage.html?smid=ig-nytopinion&utm_source=curalate_like2buy&utm_medium=curalate_like2buy_9x9kBOit__5a594207-b377-45c2-af68-483ec88c0183&crl8_id=5a594207-b377-45c2-af68-483ec88c0183

Meghan Markle heeft een miskraam gehad en een stuk geschreven in Ny Times. Heel goed dat ze het zo openlijk durft te delen.

Edit: weet biet hoe ik die lelijke link vervang voor een preview oid?

27 likes

Ja ik wist het gewoon, ik wist dat ie zoiets ging doen. En dan nogmaals de held, de godenzoon, spelen en zo proberen opnieuw eenheid te creëeren binnen de FvD, als iedereen dan tóch weer voor hem gaat. :roll_eyes: Bluh.

4 likes

Guus bouwt een stadion zodat hij voorlopig kan thuiswerken.

1 like

@Krabsalade

76 likes

Hahaha oh gedver.

2 likes