FF Boulevard #4 (Deel 1)

Leuk zo’n containerwoning.

2 likes

Love it

130 likes

Haha dit is echt mijn warmste egf-herinnering, het zou eigenlijk nog uitgegeven moeten worden.

Op de laatste forumdag was er toch trouwens ook nog iemand dat zij toen diegene was die jaren een relatie met guuzzz had gehad.

6 likes

Ik zit nu echt mn hoofd te breken of ik daar mede auteur van ben geweest of dat dat iets anders was

Het is net als iemand die weggaat van EGF met een lange afscheidspost om vervolgens na een week weer terug te komen

14 likes

Weet niet of @kali hetzelfde bedoelt maar ik heb een smerig verhaal in mijn hoofd met guuzz en baula en zijn moeder en iets in een bos ofzo

4 likes

Ja ik denk bijna wel dat ik daarbij betrokken ben geweest en dat ik dat word document een half jaar geleden nog tegen kwam toen ik keek wat ik wilde overzetten naar mn nieuwe laptop.

3 likes

Alles vanaf het vraagteken (miscarriage.html?..) kan je weghalen. Dus: https://www.nytimes.com/2020/11/25/opinion/meghan-markle-miscarriage.html

1 like

Haha ik las te snel en dacht dat Jeroen van der Boom dit geplaatst had maar dat is helaas niet zo

8 likes

De ~music bitches~

Volgens mij heb ik die ook ooit ergens opgeslagen (niet aan meegeschreven hoor)

2 likes

Haha ik zal binnenkort eens kijken of ik het kan vinden, maar ik herinner me dat ik het zag en dat het toch wel echt puberale en minder stoer was dan ik het me herinnerde. Al heb ik het niet helemaal herlezen dus mogelijk heb ik wat literaire hoogtepuntjes gemist in mn haast.

… was jij baula? Of sweetiegurl nogwat, hoe heette die handlanger die baula later kreeg? Haha dat zou wel echt goud zijn als jij nu bekent dat je baula bent

1 like

Oeh posten!! Ik wil dat echt nog een keer lezen.

1 like

Was Baula die van Sean Paul?
Weet nog wel met al die gangs in die tijd, zat in de PSV gang :joy:

1 like

Ja Sean Baula

Haha, nee kan idd echt niet. #superjoden.

1 like

We moeten hem ook niet, oprotten
@Trivia

2 likes

Als ik rijk zou zijn, zou ik Guus uit zijn huis verjagen, dat huis kopen en het oude huis opnieuw laten bouwen. Wat een idioot zeg.

4 likes

Omg RIP Maradona

3 likes

@Foefjeisthuis … de nos kan de biografie nu echt uit de kast halen

22 likes