Dit is mijn mood deze week wel hahaha
Ohh maar die vriendin is echt vreselijk. Ik heb een keer een hele discussie met haar gehad op insta. Zij claimde dat ze mensen kende die op de IC werkten, en dat die mensen geïnstrueerd werden door “bovenaf” om te zeggen dat ze het heel druk hadden met Corona opnames, terwijl de afdeling eigenlijk leeg was. Koekoek.
Alles aan Bizzey is irritant. Zijn ‘artiestennaam’, zijn ‘talent’, zijn ‘muziek’ en dan nog gewoon zijn persoonlijkheid. Strontvervelend gedesillusioneerd kereltje die denkt dat hij helemaal Het is.
En zijn legendarische teksten. Hij kan zo goed 3 keer hetzelfde woord achter elkaar zeggen, echt wow.
Doe ik het goed papi papi
Het is zeker een biecht als ik toegeef dat ik ooit met 2 forummers naar dat concert in Afas Live ben geweest?
Het voordeel aan zijn muziek, je kan heel makkelijk alles meezingen. Was een top avond
Het antwoord op je vraag is ja.
https://twitter.com/Donerd/status/1341421205660823558 telefoongesprek tussen Johnny de Mol en Shima waarin hij aangeeft haar terecht hard aan te hebben gepakt.
Wow, bizar! Wel benieuwd wanneer en waarom dit opgenomen is. En als bevestigd kan worden dat dit inderdaad echt hun stemmen zijn, zou dit dan voldoende zijn als bewijs voor mishandeling?
Weet niet of hij bij iedereen bekend is, maar bij mij viel hij altijd wel op door zijn bijzondere verschijning iig. Toon Mentink is overleden. Zo jong… Zoals ik het begrijp heeft hij zelf een eind aan zijn leven gemaakt
Ik kende die vriendin niet dus even die insta bekeken
Waarom typt ze zo raar?
Ze typt en ziet er een beetje uit als zoiets wat je vroeger een “br33z4hsl3tj3” noemde.
Echt heftig nieuws man, hoorde het inderdaad op tv.
https://www.instagram.com/p/CJJfYnqHX_0/?igshid=b0ompvt1sblj
Oh snap! Een tweeling voor Noelle en Ferri. Zou ze nog actief zijn hier?
Ja! Zo heftig
Ik zag dat Sander Schimmelpenninck trending was op twitter. Hij zou nogal kwalijke uitspraken hebben gedaan. Eerst was niet bekend wat, maar hier staat dus een fragment. Wel echt walgelijke uitspraken
Die vent maakt er een sport van om maandelijks verbale diarree uit te kramen.
Ik volg dit programma en vind dit heel leuk:
Haha! Vooral Kendra was op het eind zo loom, maar miss (of nou ja blijkbaar!) had ze het onderling wel gezellig