god Sander is ook wel queen zelfmedelijden he, nu ook weer hij gaat naar Zweden voor kerst via schiphol en heeft echt ziek veel commentaar op hoe het geregeld is op het vliegveld, maar iedereen die zegt dat het geen noodzakelijke reis is wordt door hem geblokt (tweet ie zelf) vind hem echt zo’n ontzettende loser. Hij heeft altijd op alles en iedereen commentaar en denkt het altijd zoveel beter te weten, maar zodra iemand tegen hem ingaat is het allemaal huilie huilie
Ik snap ook niet dat zoveel mensen (ook hier op het forum ) naar die podcast kunnen luisteren.
Aah wat schattig, niks van te merken in de afleveringen haha maar leuk!
Ik vind het knap dat je dit op dit forum durft te zeggen met al die fans
Ik heb t ooit 5 minuten volgehouden, maar ik vind er echt geen reet aan…
Is dat missch ook niet deels om dit “controversiële” en dat ze zo ongefilterd allerlei zaken bespreken. Heb het nooit zelf beluisterd maar Monica was grote fan, om deze reden
Om maar met Sander’s woorden te spreken:
Ik snapte eerst alle haat op Sander niet zo goed maar nu wel. En dat komt met name door de Zelfspodcast. Hij komt echt over als zo’n type die alleen vriendelijk is tegen vrouwen die hij fuckable vindt.
Oh dit had ik echt niet zien aankomen!
Ik zie er nog een aantal staan en die zijn idd niet misselijk, wat een kwal is het toch.
ik zou hem nog steeds doen
Er zal wel weer een release oid aankomen dan… Altijd hetzelfde liedje met die twee
Nice!!
En in ons kikkerlandje: Famke Louise en Denzel van Love Island hahah
Ik vind Famke Louise niet leuk en weet eigenlijk ook niet waarom. Nog nooit een liedje ben haar gehoord maar zij en Denzel stralen geen seks uit zoals Rocky en Rihanna
wat een onverwachte combi
Nee joh?! Waar heb je dat gelezen?
Op de insta van beroepsroddelaar Fawrynotsawry
En de stories van beide komen overeen, zonder elkaar te filmen. En ja, ik ben meteen als ramptoerist gaan kijken.
Ik denk dat je een deel van het gesprek gemist hebt. Er werd hier dus gepost dat Rocky en Rihanna samen zouden zijn en dat Kali jaloers was van hun mogelijke seks. Daarom dat ik zei dat het er niet is bij Denzel en Famke Louise. Dat hoeft helemaal niet hoor, was als grapje bedoeld.