FF Boulevard #4 (Deel 1)

Waarom is Hind opeens overal aanwezig? Er is een overduidelijke campagne gaande om haar relevant te maken nu haar Amerika verhaal compleet mislukt is, en nu moeten we hier in NL opeens de illusie krijgen dat Hind een of andere geweldige artiest is? Goeie manager wel, maar het gaat niet gebeuren.

6 likes

Ik vind haar wel de beste zangeres van Nederland.

1 like

Ze heeft een mooie stem, maar een mooie stem maakt geen artiest. Vind haar net zoals Glennis Grace, ze zingen maar hebben amper een discografie en zijn compleet afhankelijk van songwriters en producers die er weinig brood meer in zien.

2 likes

Als zij net als Trijntje en Wende Snijders alleen maar mooi muziek gaat maken en gaat touren in theaters dan denk ik dat ze in Nederland best succesvol kan zijn, snap niet dat ze erbij wilt dansen daar is ze namelijk helemaal niet goed in.

Het is ook zo obvious dat ze volgers heeft gekocht op Instagram. Ze heeft veel talent vind ik, maar ze wil zo graag in de spotlights staan dat het bijna gĆŖnant wordt

1 like

Toen ik dit 20 (?) jaar geleden zag vond ik haar echt heel mooi zingen. Maar nu ik dit weer kijk valt het tegen.

6 likes

Trijntje en Wende in 1 zin proppen is uberhaupt al niet mogelijk:P Wende is een artiest, Trijntje is een zangeres. Ik heb gewoon een soort ā€œhekelā€ aan al die Nederlandse zangers en zangeressen die zelf geen lied kunnen schrijven of alleen maar albums met covers etc. uitbrengen. Trijntje’s meest originele project is volledig door Anouk gemaakt, en op z’n vroegst door haar broer.

5 likes

Ik dacht ik ga ook even kijken maar zo makkelijk was die Instagram niet gevonden. Ik dacht je typt Hind in en dan komt dat account wel omhoog maar nope.

Hahaha idd. Stahp trying to make Hind happen, it’s not going to happen.
Golddigging ho.

9 likes

Hind valt voor mij in de categorie Belle Perez, was een aantal jaren geleden relevant maar nu weet de helft van Nederland niet meer wie ze zijn.

11 likes

Ik heb een vriendin die nog steeds fan is van Belle Perez.

21 likes

Heet zij Hind?

45 likes

Ik moest ook even filmpjes terugzoeken. Ken geen enkel nummer van Hind om eerlijk te zijn. Zong ze altijd zo geforceerd, met veel trucjes erdoorheen? Ze deed bij haar auditie een fado destijds en dat was echt prachtig. Ze wil idd heel erg glamoureus (teveel Jlo) zijn terwijl als ze het wat ā€œkleinerā€ zou houden, Nederlands-talig (zie Tabitha) zou het missch wel mooier zijn?
Niet dat ik het haar na doe maar wel jammer want potentie zit er zeker, vind haar ook sympathiek overkomen, plaatje - alleen jammer dat het gewoon echt niet van de grond komt

2 likes

Alsof je nog steeds fan bent van Sita

29 likes

Ik kwam er dus een tijdje geleden achter dat Sita de (mascotte)muis Julia is van pretpark Julianatoren, omdat mn dochter de hele tijd op die liedjes wil dansen… Het pretpark heeft een heel yt-kanaal met clips, shows etc, rondom de muizen Jul&Julia vond het apart/grappig om haar weer te zien na jaren!

2 likes

Ik snap het ook echt niet.

Zij heeft/had inderdaad een relatie met die Boekhoorn.

1 like

Had denk ik, hij is nu met het zusje van Yolanthe

1 like

Och jeetje dit vind ik echt niet zo mooi. Er komt geen automatisch voorbeeld, het is het nieuwe nummer van Hind, live gezongen.

2 likes

Ja en een beetje vals ook. Haha ja die blonde he! Moest ook lachen toen ik dat zag.

3 likes