FF Boulevard #4 (Deel 1)

Omg dit klinkt echt voor geen meter :grimacing:

1 like

Het is Dewi. (Dewi>>>>Hind BTW).

13 likes

Dewi en Hind zijn 2 verschillende personen. Of bedoel je dat niet?

Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat Dewi net iets beter te pruimen is dan Hind, vocaal.

Oh zo!

Ik ken er ook 1. Zou het dezelfde persoon zijn?:rofl:

Dewi heeft een populair vinted account, zie steeds haar steeds voorbijkomen in m’n feed;p

Ik word hier helemaal nostalgisch van!

Rachel Kramer past ook wel in het bovengenoemde rijtje. Al duizend keer aan alle mogelijke talentenjachten meegedaan en eindigen in Villa Thalia tijdens de dinnershow.

En wie kent Do nog! Maar twee hitjes gehad maar toch steeds weer ergens in een tv-quiz tussen andere gevallen soapies en vergeten bn-ers opduiken waarvan je alleen het gezicht nog vaag herkent.

5 likes

Als je een keer niks te doen hebt moet je haar Wikipedia pagina eens doorlezen. Een aaneenschakeling van “ze zat in band X… maar stapte er uit. Ze kondigden een nieuwe single aan… maar dit is om onduidelijke redenen nooit uitgekomen. Ze deed weer mee met een talentenjacht… maar werd uitgeschakeld in de tweede ronde. Ze was bezig met een nieuw album… maar geen enkele platenmaatschappij was geïnteresseerd.” Het gaat maar door op die manier haha.

8 likes

Had idd, was een van de redenen dat ze naar LA is gegaan want ze was hier weggepest omdat mensen haar een golddigger noemden (zei ze ooit in een interview). Ze is ook best lang samen geweest met brainpower

1 like

Ik dacht dat Hind nog steeds samen was met brainpower

6 likes

Hahaha OHJA dat was echt de meest bizarre match ever

Ik bedoel maar
image
Met dank aan Peter Smulders b.v.

56 likes

Woww ik was vroeger zó fan van Dewi en Hind… Volgens mij had ik zelfs een cd van Dewi voor m’n 13e verjaardag gekregen.
Weet nu niet precies meer wat ik zo goed aan ze vond haha, als ik nu die filmpjes terugzie :sweat_smile:

Fixed that for you.

18 likes

Nadat de groep werd ontbonden, probeerde Kramer een solocarrière op te bouwen.

Deze shade alleen al

7 likes

Ik vind ze allebei zo’n totaal andere vibe uitstralen

1 like

Haar volledige album werd oorspronkelijk verwacht in maart 2010, maar is tot op heden niet verschenen.

Dit staat ook bij Rachel Kramer hahaha, ze heeft een beetje uitstelgedrag denk

2 likes

Ik krijg bij Hind een beetje de indruk dat ze haar wikipedia zelf heeft geschreven haha

6 likes

Hahaha inderdaad zeg, het is enorm positief

“Een van haar ambities is een rol in een grote musical. The Lion King heeft ze echter aan zich voorbij laten gaan.”

wat gaaaf!

33 likes