Iedere Amerikaan die ik sprak met een Ierse vriendin moest benadrukken dat hij/zij ook Iers was (en dan 1/34e ofzo). Echt, get over it, jullie wonen allemaal al generaties in Amerika en hebt geen enkele band met het land. Je bent gewoon Amerikaan
Zij zelf is wel wit dus misschien komt het daardoor! Zij zelf is ook iets van Iers/Duits (3e generatie of iets) en dat hoorde we ook wel een aantal keer. Het enige dat ik kon zeggen is dat wij Brabanders friet zeggen en dat dat voor ons echt heel belangrijk is…
Vooral die obsessie van Amerikanen met Italiaans zijn ja…
Was laatst ook een streamer (ben ff de naam kwijt) die continue zat te brallen over hoe Italiaans hij was.
Onderaan de streep bleek uit zo’n test dat er 5 generaties geleden een keer een halve Italiaan in de fam heeft gezeten.
En die gozer bleef er mee dwepen alsof hij eigenhandig parmigiano rigano heeft uitgevonden
Vinden die mensen dat nou gewoon lekker Popie Jopie ofzo?
Denk ook dat het komt omdat Amerikanen verder niet ‘‘echt’’ een geschiedenis hebben ofzo. Niet zoals vaak in Europa je soms je familie eeuwen terug kan traceren ofzo. Ik zeg nu maar iets hoor, maar dit is het eerste wat in mij op komt.
Ik heb het idee dat Italiaanse Amerikanen een soort subcultuur hebben bedacht van Italiaans zijn die alleen in Amerika voorkomt.
Never forget die keer dat de jersey shore naar Florence ging en daar echt uitgekotst werden
Ja also me, tot ik in Siem Reap na 3 maanden rijst eten een patatje oorlog kon halen bij een Nederlandse snackbar, toen hechtte ik ineens heel heel waarde aan m’n Dutch heritage
Haha, ja, en hier in Europa zijn de landen ook zo gigantisch klein. Hier kijkt niemand er echt van op als je moeder Nederlands is en je vader Belg bv. (of Brit of…), laat staan als het gaat om grootouders of nog verder terug (op voorwaarde dat je wit bent, wat ook weer heel krom is).
Paar jaar geleden was ik een maand tussen Amerikanen in Spanje, heb toen ook veel geleerd over de Amerikaanse cultuur . Ieder oud kerkje in elk klein dorpje was bijzonder, haha
. En de meesten dweepten met hun European heritage, vooral Iers en Italiaans. “I’m from New York/Boston/Maine/…, but I’m Italian/Irish”, zo vaak gehoord
.
Haar Frans is zo schattig!
shakira is vgm een godin/reincarnatie van jezus in disguise
Hier ging het laatst over Hind toch?
Net bij Boulevard: er is ingebroken in haar huis maar de inbreker heeft alleen in haar bed geslapen
???
Gatver, wat naar.
Dit kwam net voorbij op boulevard, dit album is echt
Wtf. Creepy!
Was het Belle Perez?
Of brainpower?
Jaa zo chill om dat allemaal weer terug te kijken. Vind hun (vooral Timmy’s) humor wel een beetje flauw worden, maar het is wel leuk om wat achtergrond info te horen van Whitney af en toe.
Ik zag dat ze ook merchandise hebben uitgebracht, o.a. met een plaatje van die rotan stoel en dan hun heel wazig ervoor, daar moest ik wel om lachen
Dit is fantastisch! Vind haar man echt enorm grappig.
Haha wat houd ik toch van Portugees, het is echt net dronken Spaans