Ik heb The City en The Hills met ze gebinged, heerlijk stel ook! Timmy is zo supportive, ik vind hun dynamiek heel fijn om naar te kijken.
Maar even, wat wou Amy Shumer met die foto dan? En hoe is het daar mee begonnen? Jeetje wat zijn hollywood mensen af en toe petty.
Hahaha hoe is onlyfans gelijk aan instagram
Ik heb geen behoefte aan naaktfotoâs van Ferry maar als hij hier lekker mee kan verdienen geef ik hem geen ongelijk.
How low can you gooooo
Vind het wel een degradatie van beroep om eerlijk te zijn
Denk dat je op Onlyfans wellicht wel meer kan verdienen dan met een aflevering van gtst.
Denk dat je met drugsdealer ook wel meer kan verdienen, maar betekent nog niet dat het een upgrade van beroep is
Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren :")
Het is toch ook niet realistisch dat we allemaal alleen maar upgrades doen in het leven? Shit happens.
edit: daarnaast: sekswerk = werk
Haha wat. Ieder zân ding hoor maar drugs dealen is toch wel van een totaal andere orde dan op eigen initiatief beelden van jezelf delen. Het is bijvoorbeeld niet illegaal en er vallen geen miljoenen doden bij.
Altijd gezellig, het shamen van sekswerkers op een doodnormale woensdag.
Als hij het met plezier doet, wat is er dan mis mee? Je kan er goed geld mee verdienen, en schadelijk voor anderen is het niet.
Nou echt dit ><
Wow okee. Er staan zat bners in de playboy en weet ik het veel wat. Plus hij verkoopt zelf die fotos. Hoe is dat laag? Hiermee zeg je dus elk beroep of manier of iets om geld te verdienen met je lichaam is laagâŠ
Niet oke @Twonights
Go Ferry! Good for him, hoop dat hij er lekker mee verdient.
Sekswerk is ook werk
Ik vergelijk drugsdealer zijn niet eens met een onlyfans account
Dit zeg ik echt niet. Ik zeg âhow low can you goâ omdat ik zijn nieuwe beroep een downgrade vind.
Waarom vind je dat.
Ehm dat is precies wat je doet