Als ik de keuze had tussen met acteren m’n geld verdienen of met naaktfoto’s m’n geld verdienen, wist ik het wel.
Dat is geen antwoord op mn vraag. Dat jij het niet zou willen doen prima. Maar waarom is het ene lager dan het ander.
Het gaat niet om jou en je hoeft geen mening te hebben of oordeel te hebben. Het is zijn leven, hij kiest hiervoor.
Nee ik noemde een derde losstaand voorbeeld waarmee je veel geld kan verdienen.
Ik vind je naakte lichaam op internet zetten niet netjes. Maar ik snap wel dat mensen het doen.
Hoe dan ook, message received. Vrij lullig om het een downgrade te noemen.
Nja ik kan je mening daarop niet veranderen. Maar ik vind het jammer dat je zo denkt en ik hoop niet dat je neerkijkt op andere die zulke keuzes maken. Omdat zij ook gewoon mensen zijn met een beroep waar zij voor kiezen ( en in sommige gevallen niet echt een andere keuze hebben)
Het is een lichaam. Het doet er niet toe wat jij niet netjes vind.
Wat écht niet netjes is, zijn miljonairs, biljonairs of nog erger. Eat te rich
info: https://www.insider.com/aoc-accuses-billionaires-exploiting-workers-paying-slave-wages-2020-1
Is hij helemaal uit GTST dan?
Edit: het enige wat ik niet netjes vind aan hem is hoe hij zich als een totale idioot heeft opgesteld richting corona maatregelen.
Verder zoekt hij het maar uit wat hij met z’n piemel doet
Edit: Ik ben rijkelijk laat, laat maar. Punt is wel duidelijk denk ik.
Ik vind deze video onder andere heel interessant:
Ik had een hele lange post getypt, maar het kwam warrig over. Bottom line: ik had mijn eerste twee posts te snel en zonder teveel nadenken getypt. Dat ging ook meer over Ferry’s situatie. Ik ben niet tegen betaalde seks met consent. Maar ik zat gewoon fout met wat ik zei.
Ja, deze serie is echt sterk. Ik snap wel dat er hier gezegd wordt dat het ‘degrading’ of ‘niet classy’ is want dat is nu eenmaal het stigma. Iedereen die hier heel woke reageert zou dit 5 jaar geleden ook niet perse gedaan hebben. Het is door dit soort informatie dat het denkbeeld veranderd wordt maar veruit de meeste mensen denken nog niet zo hoor, is ook niet erg om dat gewoon tijd te geven.
Ik heb gisteren iets gelezen over dit woord en ik ga het maar meteen delen. Als ik het in mijn eigen woorden moet herhalen dan gaat het erom dat witte mensen het woord ‘woke’ schijnen te hebben toegeëigend en het in de verkeerde situaties gebruiken.
Ik las dat via @theslumflower alleen de stories zijn helaas verdwenen, dus heb even gegoogeld en dan vind ik dit:
Woke (/ˈwoʊk/ WOHK ) is a political term which originated in the United States and it refers to a perceived awareness of issues which concern social justice and racial justice. It derives from the African-American Vernacular English expression " stay woke ", whose grammatical aspect refers to a continuing awareness of these issues.
Even voor de goede orde, ik wist het voor gisteren dus ook niet, maar nu ik het wel weet dacht ik… Delen kan geen kwaad.
Ja volgens mij was Erykah Badu de pioneer hierin. Eigenlijk alles van de huidige twitter lingo, non verbaal en verbaal is van Afrikaans Amerikaanse komaf of van de drag/gay scene. Vind dat op een positieve manier wel ironisch.
Ja klopt! Echt een leuk stel lijkt me
Dat kind is sowieso gezegend met mooi haar.
Ze heeft een soortgelijke foto tijdens kerstmis gepost. Echt sad sad
Hahahahha besties!!!