FF Boulevard #4 (Deel 1)

Zelfde voor die Sandra Prikker met haar 2.9 miljoen volgers. Zij is in ieder geval niet zo dom om zo’n foto op insta te zetten. Kansloze figuren zeg.

1 like

Denk dat het pas doordringt als hij zelf op de ic komt te liggen. En zelfs dan zie ik hem corona nog wel ontkennen.

8 likes

Wat was er met Marco gebeurd dan?

Zn vrouw is bij m weg nadat hij herhaaldelijk vreemd ging

4 likes

:expressionless:

2 likes

Huh die reactie van die daaronder. “Je bent een gemis en sterkte met je herstel” Alsof hij ziek is geweest.

5 likes

We laten de vorm los
en we blijven
toch een eenheid

Drama queen much

19 likes

Heb geen medelijden met die man. Ik leef wel erg mee met de kinderen, ben ook blij dat hij zich een jaar uit de picture heeft gehaald want dat had alleen maar meer ellende veroorzaakt in de media voor die kinderen.

24 likes

hahaha doet me denken aan dit stukje cabaret (vanaf 1:00)

8 likes

Huh ik dacht dat ze nu uit elkaar waren?

Zeker ook geschreven door Ewbank met de nadruk op Ew.

10 likes

Volgens mij vindt zijn dochter die fame wel prima hoor

@tessel Haha ja precies zo lees ik het ook. Zo’n aanstellerige, special snowflake toon

3 likes

Hij is/speelt de zieligerd omdat hij zelf vreemd ging.

Ik vind het wel irritant dat die kinderen van Marco overal op insta opduiken

Zelf geen talent ook

13 likes

Zit in de genen

12 likes

Ze is echt niet zweverig want vroeger werd er ook rekening gehouden met de maan stand. En waar vergelijkt ze het mee? Haar verven. Want ja, vroeger gingen de mensen ook naar de kapper.

5 likes

Gezellig met Jaimie en Lil’Kleine :face_vomiting:
Blijf maar allemaal daar ajb

14 likes

Walgelijk! Wat een types

2 likes

Ik vind het eigenlijk een hele mooie tekst. Mijn ouders zijn gescheiden. De vorm is inderdaad niet meer hetzelfde, maar hoe je het ook wendt of keert blijf je toch wel bij elkaar horen. Neemt niet weg dat je wel met z’n allen je best moet doen om een eenheid te blijven. Ik kan het misschien niet zo goed uitleggen, maar voor mij is de tekst dus wel heel herkenbaar.

19 likes

De enige Maankalender die wel legit zou zijn, zou een kalender zijn van de zangeres met die voornaam. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes