Dat is de PR-story, eigenlijk is het een coke verslaving
Weet je dit of denk je dit?
Ik weet het uit betrouwbare bron, maar kan niks bewijzen, dus dan zal ik het op âdenk ikâ houden
Juicy!
Ja het schijnt dat dat andere Voice jurylid met hetzelfde probleem, hetzelfde doormaakt âdenk ikâ
Gezien zijn gedrag zou mij dat niet verbazen! Maar dus ook in problematische vorm? En niet âfor funâ?
Wat heerlijk dat jij zo dicht op het vuur zit trouwens, love it!
In welke hoek moet ik je betrouwbare bron zoeken? Moet natuurlijk even de mate van betrouwbaarheid inschatten
Welk gedrag?
Iemand in een vrij hoge functie bij een mediabedrijf die het kunnen weten, maar zonder de drang om die mensen te outen (dus niet de story ofzo).
@Boekenkast ja wel problematisch ja, daarom waren ze ook even onder de radar
Ik baseer dit natuurlijk alleen op wat ik van hem zie maar vind hem daarin regelmatig erg energiek overkomen, richting hyper wel en heel uitbundig (ook niet helemaal passend bin de situatie ofzo). Maar soms dan juist ook de tegenhanger daarvan: niet opgewekt, uitgeblust, wat chagrijnig/down. Dit alles hoeft niet per se samen te hangen met cokegebruik maar na de opmerkingen hierboven vond ik die koppeling niet raar.
(Ik zie dat ik het woord âaltijdâ had gebruikt in mijn eerste reactie, het is niet waar dat ik vind dat hij zich altijd als onder invloed gedraagt dus dat heb ik weggehaald)
Ugh coke is zoân 50ers met een midlife crisis drwags aan het worden.
Net als met Facebook, als de boomers het massaal doen laat dan maar hoor
Ik kan me ĂŒberhaupt niets van die man herinneren na 1998, dus ik geloof je maar gewoon. Waar was die man âte zienâ dan?
Moet wel zeggen dat die beschrijving aardig overeenkomt met mezelf, zo tussen maandag en vrijdag.
Dit zijn juist ook kenmerken van iemand die richting burn-out gaat. Verder geloof ik die coke-verslaving direct.
Haha ja, al deze gedragingen kun je in principe ook op mij plotten. Maar bij hem vind ik de highs en lows wat kenmerkender. Ik ken hem van The Voice, Kijken zonder Kopen ooit nog van In Holland staat een huis (pareltje was dat).
Hier gaat wat mis, volgens mij. Ik heb het over Marco Borsato ( waarvan net werd gezegd dat zijn burnout eigenlijk een geheime coke verslaving is)
Jij hebt het volgens mij over Martijn Krabbé?
Wist je niet dat Marco tegenwoordig ook in de huizenbranche zit?! Nee klopt, ik heb het over Krabbé. Inimaxi gaf aan dat de andere uit de Voice volgens de verhalen ook met coke worstelt.
Welke andere presentator, of jury lid? Marco zat in de jury toch
@Boekenkast lees nu jouw laatste reactie, okay gaat dus over M&M dus
Ja jury bedoel ik!
Ben ik de enige die echt niet weet over welk ander jurylid het nu gaat?
Coke roken?