FF Boulevard #4 (Deel 1)

Haha het ging eerst over Marco, toen werd gehint op Martijn (denk ik) en hierboven op Waylon vermoed ik @desecretaris

Maar je kunt coke niet zomaar roken

Is dan toch crack?

1 like

Ik snap sowieso niet wat die tang Estelle met die Jaimie en LilKim van doen heeft?
Wat is hun link, hoezo zijn ze ‘bff’s’, weet iemand dit? Zelfde plastisch chirurg?

25 likes

Haha je klinkt zo dronken

2 likes

Waylon heeft toch geen burnout? Jan wel

Ben ik de enige die gelijk dacht dat ze Jan Smit bedoelde?

24 likes

Waylon wordt nu volgens mij genoemd ivm drugs niet een burn out?

Neee die andere die een ‘burn-out’ had!

2 likes

Oooook de link Koen en die Estelle begrijp ik niet!??

Kom ik toch weer uit op dezelfde lippen.

3 likes

Ik had het ook fout getypt, omdat ik presentator zei! Bedoel inderdaad Jan :slight_smile: maar Martijn lustte het toch ook wel? Maar niet problematisch volgens mij. Vind dat verder ook geen nieuws haha

2 likes

En wie was de vrouw die coke kocht met baby in de arm?

:joy_cat:

116 likes

Uit de jury, dan zou het Jan zijn, maar hierboven begon iemand over recente vaderschap dus dat is Waylon.
Conclusie: halve Voice haalt er zijn neus niet voor op

5 likes

WIE GEBRUIKEN ER NU COKE?

47 likes

MARCO EN JAN :grinning::grinning: maar Martijn en Waylon eigenlijk ook haha, alleen van die laatste wist iedereen dat al

9 likes

Nouja, in principe halen ze hun neus er juist wel voor op…

7 likes

Fancy Amsterdamse afters
zelfde afhaal-adres

3 likes

Ik snap ook ßberhaupt niet wat ze met der reet op Dubai moet want er is laatst beslag gelegd op der huis in Amsterdam (bijna 2 miljoen ekkies). Je zou denken dat je dan wat rustiger aan zou dan maar ach waarom ook hè.

16 likes

JA VERDOMME!! Ik wil nog steeds antwoord op deze vraag :sob:

3 likes

Ja als je roddelt doe het dan ook gewoon helemaal of hou je mond, krijgen we weer 100 berichten om te ontraadselen om wie het nou eigenlijk gaat. Wat zei @Soy.peor nou laatst? Iets van spill the tea of drink het gewoon stilletjes op.

23 likes