Ja
Nee denk wel het frisse fruitige leven nu. Zij is toch wel heel erg vh perfecte plaatje
Hij ziet er wel beter uit. Ik zag toevallig dit voorbijkomen vandaag dat ik dacht, tja… korter
lontje destijds https://youtu.be/nW14Jj3-Ils
Is een songtekst van koen kardashian hahaha
Nu wil ik het weten. Ben jij 54 of niet.
Vertel je vaker over je encounter met Martijn ja?
Denk niet dat mensen dat denken als je één keer bloedhond en tering kop zegt. Dan had ik nu al lang geen vrienden of kennissen meer over.
Als je wat tea wil spillen, doe het dan gewoon met naam en toenaam, en niet zo oooeeee ik weet iets wat jij niet weet want ik ben de secretaresse van de bakker die een neef was van x, en ik doe lekker geheimzinnig.
Het begon met de burn out van Marco en ineens ligt Waylon ergens knock out in een steeg ( alsof hij ooit ook maar beetje heeft geprobeerd een geheim te maken van z’n verslaving)
Er is dus een BN-er kliek (geen A sterren) met Koen Kardashian, Robert rodenburg, Kay Nambiar, Kay Gorgels, Anna Nooshin, Estelle Cruyff en nog wat instagrammers die elkaar aan het interviewen zijn en zo erg aan het benadrukken hoe goed ze elkaar kennen. Steeds dat: ‘’ ik ken je natuurlijk heel goed, of je ouders en ik maakten ons zorgen om je’’. Het doet me heel erg denken aan dat popi jopi groepje met Halina, Carice en nog wat jongens van een paar jaar geleden. Dan denk ik zouden die vriendschappen oprecht zijn of houden ze elkaar zo relevant?
Ik denk dat sommige vriendschappen oprecht zijn maar dat er dan ineens uit het niks mensen bij zijn aangeschoven, waar de oprechte vrienden tegenop kijken ofzo.
Want bijv Manuel broekman en Geisa weisz zijn wel oprecht vrienden. En Halina en Carice ook met elkaar , maar die vriendsxhap tussen de jongens en die vrouwen is gewoon de jongens kijkem tegen de vrouwen op en de vrouwen houden zich jong met jonge vrienden.
Het was niet perse naar jou bedoeld hoor.
Er was hier iemand die geruchten dropte en daar semi geheimzinnig over deed ( een zekere presentator van een zeker programma die zeker blablabla)
Ja en een paar zijn denk ik overduidelijk stap-feestvrienden of, gelegenheid, tijdelijk. Herken ik zelf ook wel vanuit bepaalde fases dat je naar sommigen meer trekt.
Sommigen zie je ook een stuk minder (pre Corona al) samen, denk aan Koen/Anna terwijl zij vroeger bijna dagelijks samen waren (afgeleid van stories dan)
Vooral Estelle? Die is toch 50? en dan zijn al die andere typetjes 25-35
Vreemd
Nu zit je echt te trollen of niet
Haha we hebben bloggertopics he (waar overigens al jaren hierover gespeculeerd wordt maar nog steeds een raadsel is)
Wow.
Wat is Waylon oud geworden en wtf dat die mattie van Marco zegt dat Marlijn te blanke versie had moeten zingen. Ik vind dat erg gek.
Meid doe ff chill, het is zondagavond we proberen tot rust te komen. We zijn niet allemaal 22/13/56 meer.
Ja je hebt altijd die ene “wijzere” persoon die maar blijft hangen, die dan af en toe tegen haar jonge vrienden zegt “jullie hebben een old soul. You keep me wild i keep you sane blabla”
Lol het zo’n ook altijd van die fucking saaie kutmensen alleen maar die dat zeggen
Net als mensen die zeggen dat ze prettig gestoord zijn