Op haar instapstory lijkt het erop dat Jessie Jazz hier ook bij aanwezig was
Ik zag dus gister ineens op insta dat ik iemand volg die hierbij was Goodbye.
Ik zag bij de beelden van de demonstratie op het journaal een oud-klasgenoot van me staan. Dat verklaart wel weer waarom ik het toen al een ontzettend domme doos vond.
Zó dom
Hahahah mediteren ook echt, die mensen denken echt dat ze immuun zijn met hun positive vibes
Die Jessie Jazz zit zo in mijn allergiezone, steeds met haar kristallen en haar energie en dat vage gedoe. Ik wil een keer aan haar vragen: leg uit hoe werkt dat dan precies. Je hebt een kristal en dat leg je onder je kussen en dan? Welke natuurkundige verschijnsel zorgt ervoor dat je je beter gaat voelen. Weet Jessie Jazz dat het ziekenhuis vol ligt en dat als je kanker hebt je operatie niet door kan gaan omdat er geen plek is op IC?
Haha ja ze scheen ook te hebben gezegd dat er 35-40 man familie uit Spanje waren overgekomen voor de bruiloft = feitelijk maar 3
En haar sluier was van Spaans kant of conform Spaanse traditie ofzo, en daarvan zei ze “ik ben heel blij dat we ook dit volgens mijn eigen cultuur en tradities doen”
Idd niets mis met Spanjofiel (is dit een woord?) zijn of er vaak op vakantie gaan, maar dit is next level
Ja Isa had gespeecht en een liedje gezongen, zie ik op insta
“You can stick your poison vaccins up your ass
Singing we are the 99 %”
En Doutzen op insta: “moedig Isa!”
Jaa ik denk dat wij hier nogal in een bubbel leven qua dat wij niet in influencer bullshit trappen. Ook omdat wij hier die topics hebben. Er zijn nog zat mensen die ali express meuk kopen voor het 3 dubbele via een influencer. Dus het zal me niet verbazen dat er mensen zijn die door influencers aan het denken gezet zijn of “corona wel echt is”
Ik hoop dat er dan wel duidelijk3 info naar buiten komt dat het niet werkt omdat zij t niet nemen. En dat zij niet naar een festival mogen enzo zonder bewijs. Eens kijken hoeveel kritiek ze dan nog hebben.
Nja veel meer dan protesteren kunnen ze dan niet. Ik bedoel veel plezier met je saaie leventje waar je verder nergens heen mag.
Hey adem diep in! Goeie titel. Dat zeg ik ook tegen mijn cliënten als ik het zuurstof kraantje nog een liter meer openzet.
Wat erg! Ik was vroeger zo verliefd op hem haha. Jeugdsentiment voor me.
Waren niet bijna alle alto meisjes toen verliefd op hem? Net als dat de meeste emo chicks verliefd waren op Sonny Moore haha.
Haha ja. Voor mij was het Alexi en Ville Valo
Hahaha dit is zoo bizar. Deze foto ook. Ik bedenk dan wat zij denken: 'Kijk schat, ik wapper hier even met een Spaanse waaier want ik ben zo goed als Spaans toch, dus zo doen we dat in Spanje."
En je ziet hem kijken “Ja lieverd, mooie waaier, maar doe hem nu maar weer weg want we weten allemaal dat je niet uit Spanje komt maar er gewoon drie keer op vakantie bent geweest en de enige Spaanse gasten hier de eigenaren van camping La Costa Brava zijn.”
Ik denk dat het, zoals @tuula zei, dat het zo’n leugentje is waar je in verdrinkt en dan opeens moet je of door het stof of het blijven volhouden en dan houd je nog een tijdje vol en opeens is het 20 jaar later.
Maar is zij helemaal niet spaans. Of is ze 1/8 spaans en heeft ze daar dr hele persoonlijkheid om heen gebouwd
0,0 maar ze liet in haar 1e reactie story nog wel impliciet de indruk bestaan alsof ze European mixed is
Aangezien ze momenteel nergens hard schermt met enig Spaanse afkomst, is het denk ik niet aanwezig