FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik heb deze kop wel 10x gelezen. Children dies? Hoeveel zijn er dan tegelijk dood en klopt dat grammaticaal?

Maar ik snap hem nu :sweat_smile:

5 likes

Dat zijn nagenoeg alle Amerikanen, dus daar kan ze ook al niet mee dwepen :sweat_smile:

Zou er dan niemand in haar omgeving zijn geweest die haar het aangesproken? Zo van, joh doe ff een tandje terug met dat Spanje gedoe want er klopt geen bal van?

Die ouders weten toch ook hoe het zit?
Lijkt me heel raar om je kind overal en nergens zo’n verzonnen levensverhaal te zien vertellen.

3 likes

Er is een filmpje van haar moeder die wat verteld en dan heeft ze het over “we had my son, Jeremy and a couple years later we had our daughter… Hilaria”
Ff twijfelen van hoe moet ik haar nou noemen (want ze heet dus gewoon Hillary).
Dus haar ouders doen in ieder geval deels eraan mee.

3 likes

Het heeft iets heel treurigs allemaal.
Blijkbaar vond ze het echt nodig om allerlei onwaarheden over haar leven te bekennen om, ja wat, boeiender te lijken ofzo?
Sneu allemaal.

13 likes

Ik ken echt zo veel mensen die begonnen waren met gitaarspelen door hem en met name dit nummer, Needled 24/7. Had niet verwacht dat hij maar 41 zou worden.

ook echt bij de foto Cati Genestra who has developed a recipe for whole grain bread :thinking: interesting

1 like

Ik dacht dat dit bericht een sarcastisch antwoord was op @Bill die ook begint met een “ik ken…” anekdote en dacht he wat heeft gitaarspelen te maken met een andere naam geven? :joy:

1 like

Je hebt tegenwoordig wel veel kinderen die heten Fender. Dan zou het niet zo raar zijn. :joy:

1 like

Ja alles op zichzelf bezien is niet zo gek.
De combi hier, gelet op de feiten maakt het gek:
Ze ging af en toe - over het specifieke aantal keer blijft ze steeds vaag - op vakantie naar Spanje.
Vanaf je 20e jezelf ineens Hilaria gaan noemen als je in Boston woont (nadat je ook niet naar school bent gegaan in Spanje of deelneemt aan maatschappelijk leven aldaar) is gek. Denk niet te vergelijken met expats die makkelijk willen integreren dmv Engelse/makkelijke namen.
Haar eigen kids hebben allemaal zeer Spaanse klassieke namen gekregen (mag ook) maar ze noemt ze vaak “The Baldwinitos”.

Volgens mij is door haarzelf - vaak bewust, en vooruit, voordeeltje vd twijfel, soms onbewust - het idee gewekt dat ze van Spaanse afkomst is
Als dit geen appropriation is :rofl:

3 likes

Late to the party maar was ff aan het bijlezen en las over Jan en z’n zogenaamde burn-out en toen zag ik deze post en moest ik dit even delen.

149 likes

Volgens mij doen ze t gewoon voor de groepskorting bij de plastische chirurg.

1 like

Ik zie net een YouTube video en Instagram post voorbij komen dat Whitney Port (van the Hills) voor de tweede keer een miskraam heeft gehad :slightly_frowning_face:

Oke ik weet welke subreddit ik vanmiddag ga bekijken.

@Sarie ik mis waarschijnlijk iets, maar wat is hier mis mee? Of grappig aan? Zit er een fout in? Halp!

2 likes

Het gaat om de link Jan Smit gebruikt cocaïne > hij maakt een opmerking over geluk voor je neus. Cocaïne ligt ook, juist, voor je neus :slight_smile:

6 likes

Was Hilaria niet de planeet waar de blonde elf uit Winx club op woonde

Oh nee dat is Solaria, bijna goed

17 likes

Doet me denken aan Ross die toen hij les ging geven een accent op ging zetten en er toen mee door moest gaan haha.

28 likes

https://www.ad.nl/show/huwelijk-van-sergio-herman-en-ellemieke-vermolen-is-voorbij~a41dcde2/

Heeft iemand anders ook die docu over Sergio tijd terug gezien? Ik weet nog dat het me echt zwaar leek om een relatie te hebben met een chef! Maar ja hoeft er niks mee te maken te hebben natuurlijk. Wel triest voor ze

2 likes

Haha wat @MJDLH zegt! Ik kwam het tegen en moest lachen om de woordspeling n.a.v. wat hier werd gezegd.

Echt apart.

1 like