Ja al die bladen zijn echt anti-woke.
@Wonderland @Gelatelli
Nou geen details (gelukkig denk ik) maar als je boeken over hem leest of die film over hem kijkt weet je natuurlijk dat hij een flinke alcoholverslaving had en hoe dat zijn weerslag had op zijn vrouw. (Die is ook opgenomen geweest na alles.) Je leest alleen nooit echt wat over hoe dat voor de kinderen was terwijl je dat natuurlijk wel kan raden. Ik vind dat het in eerdere informatiebronnen altijd nogal geromantiseerd werd. Zo van ‘Ja hij was wel dronken en gewelddadig maar ja dat hoort erbij hè.’ In dit interview was Dré wel heel open. Blijkbaar was Dré nog 1x in hun huis in Vinkeveen geweest en moest hij toen overgeven van de herinneringen die dat losmaakte en hij impliceerde dat zijn vader niet alleen gewelddadig was tegen zijn moeder maar ook tegen hem.
Ik vind het fenomeen André Hazes altijd wel interessant. Vooral dat iemand zo’n hoge status als volksheld kan bereiken terwijl algemeen bekend was hoe hij zijn gezin behandelde. Ik denk dat dat ook grotendeels komt doordat zij altijd publiekelijk achter hem stonden.