FF Boulevard #4 (Deel 1)

Wanneer je dacht dat 2020 niet erger kon worden.

66 likes

Die vissen op de achtergrond :joy:

Beter Jan dan kleine.

24 likes

Wat is dit voor een doodenge grimas?

25 likes

Leuk!!

3 likes

Hij heeft zeker dezelfde tandarts als de familie Roelvink

6 likes

Geloof dat de algemene consensus wel is dat het niet echt erger kan dan Kleine :joy:

10 likes

Zo ziet het er wel uit ja. Vind het vooral zo bijzonder dat ze het dan ook constant heel graag willen laten zien.
“Lach even voor de foto”
Ok!:

41 likes

Ze praat ook echt als een vreselijk verwend nest ofzo :woozy_face: kan er niet goed tegen dat toontje :persevere:

6 likes

Jan Smit is misschien betrouwbaarder en beter voor je, maar met Lil Kleine zou ik denk ik een heel toxisch doch avontuurlijk huwelijk hebben, na 2 jaar scheiden en misschien hou ik er nog wat knaken aan over.

58 likes
8 likes

Denk dat het vermogen van Jan nog wel wat hoger ligt hoor.
Maar ik vind Jan ook wel een prima vent 🤷

4 likes

Das waar! Maar denk dat je als vrouw van Lil Kleine makkelijker een ~influencer~ kan worden

Ok, jullie hebben me overtuigd. Ik verander m’n stem van Jan naar Lil. Jorik als je dit leest: dm me voor m’n 06 ja. Sorry Jan.

43 likes

Ik heb dus via mensen die zich een beetje in dezelfde kring begeven gehoord (mag je zelf bepalen of je het gelooft :stuck_out_tongue: ) dat hij losse handjes heeft en t daarom nog wel eens fout loopt met Jaimie en soms alle foto’s ineens weg zijn en ze elkaar ineens niet meer volgen.

3 likes

Je weet dat losse handjes hebben betekent dat iemand fysiek iemand pijn doet hè? Of bedoel je dat hij aan andere vrouwen zit?

1 like

Ja dat kan hij toch ook doen?

Ja dat zeg ik ook niet, maar ik vroeg me af of @Mr.Napkinhead nu bedoelt dat hij Jaimie slaat/mishandelt of dat hij aan andere vrouwen zit, aangezien de uitdrukking losse handjes hebben nogal eens verkeerd gebruikt wordt.

Ik bedoel slaan idd!

1 like

Naast het feit dat ik compleet afknap op zijn ~persoonlijkheid~ (wat dat dan ook moet voorstellen) vind ik Lil Kleine echt een van de meest onaantrekkelijke bn’ers ooit. Ik zou echt nog voor geen miljoen ook maar in zijn buurt willen zijn en ik judge iedereen die hem ook maar een piepklein beetje interessant vindt. Ben echt verbijsterd dat ook maar 1 iemand op hem gestemd heeft.
Oh en bovendien ben ik ook heel saai een zou ik daarom best goed bij Jan passen.

Edit: wow lees t terug en lekker overdreven weer Bubbless haha, t zit diep blijkbaar :joy:

33 likes

Voor een keertje zeg ik geen nee, als ie zn mond maar houdt.

12 likes