FF Boulevard #4 (Deel 1)

Bij zulke berichten durf ik oprecht gewoon de comment secties niet meer te openen. Ik denk bij voorbaat al van, ik bespaar me verbazing en teleurstelling in ‘de mens’.

15 likes

Ah dit vind ik nou leuk nieuws:

50 likes

Vind ik ook geen nieuws @Luzarl :joy:

Wat een leuk jurkje. :slight_smile:

8 likes

Nou dit is echt zo’n stel wat ik niet had verwacht haha maar wat leuk. En wat ziet Lily er prachtig uit.

3 likes

O, ik vind dit zo leuk. Echt mijn droom bruiloft ook :heart:

1 like

Ooo wat een leuk koppel!!

1 like

Zij heeft zo’n glow up ondergaan nu ze een jaar nuchter is, zo leuk om te zien, ik vind ze beiden eerder mommy and daddy influencers dan popster en filmster als ik op hun insta’s kijk, altijd zo schattig met de kindjes…

2 likes

Nu soldaat van oranje nog…

18 likes

Na 1,5 min afgezet, wat. is. dit. Can’t handle :scream:

7 likes

Enige wat in me op komt is WHY. Idd die geluidjes en dat rare verdrietige (?) hoofd erbij. Is het een sketch, is het grappig bedoeld, I don’t get it haha

2 likes

Altijd de Patty-show. Ben benieuwd hoe lang het goed blijft gezien ik het zie gebeuren dat Patty weer teveel in de media erover zal vertellen.

1 like

Precies mijn gedachte. Ik gun het ze ontzettend maar Patty is Patty en dat zal niet veranderen.

Ik denk dat het deels ook hormonen waren van het zwanger zijn. Maar ik hou van Katy.

Misschien dat ze heel blij was en dit haar manier van uitten was? :stuck_out_tongue_winking_eye: I don’t know. Ik ben nooit zwanger geweest.

1 like

Oh dat heb ik helemaal niet meegekregen, wat was er voor gedoe?

@Vara Patty blijft Patty? Ik ken haar niet persoonlijk verder, heb geen idee. Vond het gewoon een leuk positief berichtje, that’s all.

2 likes

Och jezus, dat was toen inderdaad echt zo belachelijk. Boeiend dat er geen straatje in een of ander dorp naar je vernoemd is.

1 like

Niet dat het enigszins oké is, maar de ironie is ook nog dat Ajouad in Nederland geboren is en Patty in Indonesië.

Dus “terug naar je eigen land” zou in Patty’s geval nog logischer zijn dan bij Ajouad.

64 likes

Whooooooo nee dat kan écht niet :pensive:
Hoe weet jij dit?

Jeeeej, goed gezocht :partying_face:

5 likes