De uiterst witte tand hier lijkt nog natuurlijk naast Michaels #FFFFFF tanden.
Hoe kom je hier nou bij? Die kerels hebben tanden laten afslijpen, die zagen er niet van nature zo uit.
Je zegt dat wel. âHij heeft dat, precies zoals Dave, is ook een naam voorâ.
Alex van temptation island zei dat hij de kleur: âHollywood whiteâ heeft.
Catfishing kwam naar buiten door de klacht, zo zijn de media er achter gekomen.
Nou als je hem naakt wil zien
.
Sorry flauwe mop
Ah shit dat wist ik niet. Ga het verwijderen!
Zaten de mannen samen in een appgroep met die vrouw die ze gecatfisht heeft?
Of waren ze individueel gecatfisht?
Ik vraag me toch af of dat van die catfish wel klopt.
Ja maar is het zeker dat het uit de klacht komt? En alledrie zo stom geweest om in die catfish haar val te trappen?
Ik hoop dat het snel overwaait. Zoân spel dat er rond gemaakt wordt.
Het is heel erg, maar ik had ineens de gedachte dat ik het wel eens âgoedâ vind dat dit nu mannen overkomt. Vooropgesteld: het is heel erg en zou niet mogen gebeuren. Maar ik heb altijd het idee dat veel mensen problemen pas echt serieus nemen als het ook mannen betreft, dus ik hoop dat er nu door deze situatie weer wat meer aandacht voor komt. Bij eerdere situaties met vrouwen kreeg ik toch een beetje het idee dat er meer âlekker wijdâ en slechte grappen over gemaakt werden. Of is dat nu in Vlaanderen ook zo?
Toen dit (https://www.ad.nl/buitenland/burgemeester-betrapt-op-seks-in-het-openbaar~a383bbfb/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F ) speelde is dit toch uitgebreid in het nieuws geweest.
(Ik heb een stukje tekst verwijderd waar ik niet zeker over was).
Triest afgelopen met die vrouw trouwens. Ze is recent gedood door haar (ex?) partner.
omg haha
Ja was het ook.
Oh wow ik lees je Edit nu pas! Wat heftig
Ja beter om dat er toch bij te vermelden vond ik achteraf. En ja zo erg!
Ze deden allemaal iets wat ze opwindend vonden / terwijl ze opgewonden waren wat niet bedoeld was voor de hele wereld. Er zijn beelden van gemaakt die dan op social media rondgaan. Het ene komt wel in het nieuws, met die persoon mocht gelachen worden,⊠Het andere wordt doodgezwegen en dat zijn enkel slachtoffers.
Ja openbare sex is strafbaar dus in die zin is het anders. Maar die vrouw is vernederd tot en met.
Nee ik snap wel dat het niet helemaal dezelfde situatie is. Maar er is toch ook voldoende overeenkomst om te vergelijken.
Hier ben ik het ook niet mee eens. Naaktfotoâs zijn een privĂ©situatie en zij gaat seks hebben op een toren. Dan is je intentie echt niet hetzelfde en de consequenties ook niet⊠die fotoâs zouden niet verspreid mogen worden en zij had naar mijn mening niet zo dom moeten zijn sorry.
Ik kan eerlijk gezegd niet eens verdedigen dat die beelden niet verspreid mogen worden. Als je er geil van wordt dat er een kans is dat je gezien wordt, moet je niet boos worden als dit vervolgens gebeurtâŠ
Ik vind het even dom. Als BV zulke fotoâs en filmpjes sturen naar iemand die je niet kent is met vuur spelen. Ze waren allemaal geil en dachten niet na.