Totally agree! Ik vind hem echt sympathiek overkomen (haha monica staat dan sowieso 5-0 achtee hoor) en hij stelt precies op de goede momenten prikkelende vragen of juist geruststellende woorden Itt de nederlandse versie natuurlijk, dus ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Ik leer ook echt nu pas dat er een Mark Walberg is.
oh oh arme kinderenâŚ
Nouja, het boeit haar wel, anders zou ze dit niet plaatsen. MAAR ik vind het wel een heeerlijke attitude in ieder geval, ze heeft groot gelijk
Denk niet dat het haar boeit en dat ze ff laat zien dat ze schijt heeft. Heel goed.
Oke, ja, klinkt logisch!
Barbie promoot die troep ook uitgebreid op haar instagram account
Precies wat ik al dacht. Hopelijk heeft zij er dan niets mee te maken. Arme kinderen
Ze maakt er in ieder geval geen geheim van dat die zooi nep is.
Zie wel dat ze alles heeft gewist. Ze zal dus wel al op haar vinger getikt zijn.
Micheal lijkt er een heel stuk dieper in te zitten.
Arme, arme kindertjes.
Keek even op haar insta en zie dat inderdaad alles verwijderd is. Benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen.

De naam van een van de bvâs waarvan de naaktfotoâs gelekt zijn is bekend. Media hebben het naar buiten gebracht omdat hij zelf klacht heeft ingediend tegen onbekenden.

Gelukkig heeft ze op een aangenamere manier het leven gelaten voor wat het is. Haar teksten waren wel een van de betere van GOT.
Mijn vriend en een andere vriendin van mij kregen die beelden ook ineens ongevraagd in groepsgesprekken doorgestuurd. Die verschoten er allebei nogal van (niet per se vanwege de specifieke inhoud, maar eigenlijk krijg je gewoon ongevraagd naaktfotoâs doorgestuurd). Ik snap ook niet waarom mensen de noodzaak voelen het te delen, maar dat gebeurt wel echt op grote schaal. Ik denk dat het daarom onbegonnen werk is te gaan uitzoeken wie het heeft verspreid (wat dus blijkbaar al moeilijk is), maar algemeen genomen vind ik die wet ook echt wel een goede zaak.
Ik vraag me wel af of de impact op de carrière van de slachtoffers vergelijkbaar gaat zijn als wanneer het om vrouwelijke slachtoffers zou gaan
Lol al die domme Haagse tokkies die nu op Michaels interview boos zijn dat iemand hem heeft verlinkt en mensen hem dat zwarte geld gewoon moeten gunnen!!!
Wauw ik vind het al irritant als ik twee straten verder moet fietsen omdat daar een betere supermarkt zit, moet je nagaan dat je elke keer naar Turkije moet vliegen als er iets met je tanden is
Turkije is code oranje volgens het rivm. Als je tand afbreekt is het toch niet noodzakelijk om naar Turkije te gaan.
Ja maar Corona doet niet aan influencers, die worden overgeslagen door het virus, je weet toch!!!
Reden nummer zoveel waarom je dit gewoon niet moet doen en al helemaal niet in het buitenland