FF Boulevard #4 (Deel 1)

Eerste keer dat ik geen temptation meer ga kijken dus aangezien ik Monica niet uit kan staan.

Zo jammer :sob::sob:

6 likes

maar maar maar het wordt dus de Amerikaanse temptation!! Je moet kijken!

3 likes

Héél misschien dan :relieved:

Waarom Videoland? :weary:

What the hell presenteert Mark freaking Wahlberg ZO’N programma?

17 likes

WHAHAHAHA omg ik dacht al!

1 like

Totally agree! Ik vind hem echt sympathiek overkomen (haha monica staat dan sowieso 5-0 achtee hoor) en hij stelt precies op de goede momenten prikkelende vragen of juist geruststellende woorden Itt de nederlandse versie natuurlijk, dus ben heel benieuwd wat het gaat worden.

2 likes

Ik leer ook echt nu pas dat er een Mark Walberg is.

7 likes

https://www.ad.nl/rotterdam/br-ex-man-barbie-verdachte-in-grootschalige-zaak-met-vervalste-merkkleding-inval-in-rotterdam-br~a2acbba4/

1 like

oh oh arme kinderen…

9 likes

Nouja, het boeit haar wel, anders zou ze dit niet plaatsen. MAAR ik vind het wel een heeerlijke attitude in ieder geval, ze heeft groot gelijk

9 likes

Denk niet dat het haar boeit en dat ze ff laat zien dat ze schijt heeft. Heel goed.

2 likes

Oke, ja, klinkt logisch!

Barbie promoot die troep ook uitgebreid op haar instagram account

1 like

Precies wat ik al dacht. Hopelijk heeft zij er dan niets mee te maken. Arme kinderen

Ze maakt er in ieder geval geen geheim van dat die zooi nep is.

Zie wel dat ze alles heeft gewist. Ze zal dus wel al op haar vinger getikt zijn.
Micheal lijkt er een heel stuk dieper in te zitten.

Arme, arme kindertjes.

4 likes

Keek even op haar insta en zie dat inderdaad alles verwijderd is. Benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen.

:disappointed:

9 likes

De naam van een van de bv’s waarvan de naaktfoto’s gelekt zijn is bekend. Media hebben het naar buiten gebracht omdat hij zelf klacht heeft ingediend tegen onbekenden.

:cry:

1 like