Eerste keer dat ik geen temptation meer ga kijken dus aangezien ik Monica niet uit kan staan.
Zo jammer
Eerste keer dat ik geen temptation meer ga kijken dus aangezien ik Monica niet uit kan staan.
Zo jammer
maar maar maar het wordt dus de Amerikaanse temptation!! Je moet kijken!
Héél misschien dan
Waarom Videoland?
What the hell presenteert Mark freaking Wahlberg ZO’N programma?
WHAHAHAHA omg ik dacht al!
Totally agree! Ik vind hem echt sympathiek overkomen (haha monica staat dan sowieso 5-0 achtee hoor) en hij stelt precies op de goede momenten prikkelende vragen of juist geruststellende woorden Itt de nederlandse versie natuurlijk, dus ben heel benieuwd wat het gaat worden.
Ik leer ook echt nu pas dat er een Mark Walberg is.
oh oh arme kinderen…
Nouja, het boeit haar wel, anders zou ze dit niet plaatsen. MAAR ik vind het wel een heeerlijke attitude in ieder geval, ze heeft groot gelijk
Denk niet dat het haar boeit en dat ze ff laat zien dat ze schijt heeft. Heel goed.
Oke, ja, klinkt logisch!
Barbie promoot die troep ook uitgebreid op haar instagram account
Precies wat ik al dacht. Hopelijk heeft zij er dan niets mee te maken. Arme kinderen
Ze maakt er in ieder geval geen geheim van dat die zooi nep is.
Zie wel dat ze alles heeft gewist. Ze zal dus wel al op haar vinger getikt zijn.
Micheal lijkt er een heel stuk dieper in te zitten.
Arme, arme kindertjes.
Keek even op haar insta en zie dat inderdaad alles verwijderd is. Benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen.
De naam van een van de bv’s waarvan de naaktfoto’s gelekt zijn is bekend. Media hebben het naar buiten gebracht omdat hij zelf klacht heeft ingediend tegen onbekenden.