Gelukkig heeft ze op een aangenamere manier het leven gelaten voor wat het is. Haar teksten waren wel een van de betere van GOT.
Mijn vriend en een andere vriendin van mij kregen die beelden ook ineens ongevraagd in groepsgesprekken doorgestuurd. Die verschoten er allebei nogal van (niet per se vanwege de specifieke inhoud, maar eigenlijk krijg je gewoon ongevraagd naaktfoto’s doorgestuurd). Ik snap ook niet waarom mensen de noodzaak voelen het te delen, maar dat gebeurt wel echt op grote schaal. Ik denk dat het daarom onbegonnen werk is te gaan uitzoeken wie het heeft verspreid (wat dus blijkbaar al moeilijk is), maar algemeen genomen vind ik die wet ook echt wel een goede zaak.
Ik vraag me wel af of de impact op de carrière van de slachtoffers vergelijkbaar gaat zijn als wanneer het om vrouwelijke slachtoffers zou gaan
Lol al die domme Haagse tokkies die nu op Michaels interview boos zijn dat iemand hem heeft verlinkt en mensen hem dat zwarte geld gewoon moeten gunnen!!!
Wauw ik vind het al irritant als ik twee straten verder moet fietsen omdat daar een betere supermarkt zit, moet je nagaan dat je elke keer naar Turkije moet vliegen als er iets met je tanden is
Turkije is code oranje volgens het rivm. Als je tand afbreekt is het toch niet noodzakelijk om naar Turkije te gaan.
Ja maar Corona doet niet aan influencers, die worden overgeslagen door het virus, je weet toch!!!
Reden nummer zoveel waarom je dit gewoon niet moet doen en al helemaal niet in het buitenland
Hahaha ja het is wel heel amerikaans maar vond die versie daarom juist wel verfrissend.
Had het echt nog ordinairder verwacht dan de ned versie, terwijl tempa vs met wat oudere mensen zijn die zoeken naar echte liefde (ok, too much real love, real connection en dat soort blabla), terwijl Brandsteder de mannen nog net niet op de verleidsters duwde.
Anyway, zie de vs versie met monica en kay gewoon echt niet voor me But we’ll see!
Ja ik heb ze dus ook doorgekregen. Moet zeggen toen ze begonnen over naaktfoto’s en filmpjes van bv’s ik wel nieuwsgierig was. Over wie het ging en hoe en wat. Ik heb ze zelf wel niet verder gedeeld maar vind het wel lastig ( niet om ze niet verder te delen maar gewoon de situatie) omdat ik wel snap dat mensen nieuwsgierig zijn.
Ik vind het wel goed dat Peter en Stan er nu zo open over zijn. uiteindelijk weten volgens mij al vrij veel mensen over wie het precies gaat en kunnen ze er even goed vrijuit over praten.
En ik vind het wel goed zoals Peter het nu aanpakt met ook een stuk voorlichting voor de jeugd.
Hopelijk heeft het voor de rest weinig gevolgen voor hen. Uiteindelijk is het hun privé en doen ze niets strafbaars.
Jessie en haar entourage zaten afgelopen week ook weer gezellig in Istanbul.
Heerlijk dat influencers geen corona kunnen verspreiden. Zo fijn voor ze.
Joh hij kan beter een kunstgebit nemen. Die gaan tenminste langer mee.
ohohoh… deze mensen, witwassen en uitkeringsfraude ook nog erbij… zo sneu voor die kindjes ongelofelijk.
Ik hoor nu een tandtechnicus genaamd Jessica Kinsbergen bij Frank&Eva op 3FM dat Dave Roelvink kronen heeft, waarbij ze dus je tanden afslijpen. Dat heet geen facings, maar kronen. Zij denkt ook dat Dave niet goed is geïnformeerd (of zelf goed heeft uitgezocht lijkt mij dan) over de juiste mogelijkheden.
Veel mensen komen ook met problemen van dat soort kronen in haar praktijk om op te lossen.
Lil’ kleine bijvoorbeeld heeft facings, dan hoef je niks te slijpen, dat kunnen ze gewoon op je tanden plakken aan de voorkant. Dus hij heeft niet van die enge kleine tandjes.
Echt zoooo zonde dat mensen dat doen en wat een ellende komt er (nu al bij Dave en ook bij Jesse) van.
nee het gaat toch echt om het feit dat je uit ijdelheid zulke nare dingen met tanden laat doen.
Maar niemand heeft van nature zo’n gebit. Dat is onmogelijk
Ja dag hoor. Als je gezonde tanden hebt van jezelf en je laat ze zo afslijpen is het gewoon eng.
Als je dat van jezelf hebt is het een COMPLEET ander verhaal met een heel andere context.
Het bestaat wel:
maar is extreem zeldzaam (misschien 1 kind in Nederland per jaar en lang niet alle gevallen zijn zo ernstig, het heeft ook véél mildere verschijningsvormen). Over het algemeen krijgen die kinderen al vroeg correcties met kronen en implantaten etc.
Hahaha jij bent er gek op he
Never forget die opmerking.
Nou waarom zo klein
Interessant. Dat is volgens mij Mo’s tandarts (waar ik ook een afspraak bij heb gemaakt).
Monica vertelde in haar vlog dacht ik dat deze tandarts juist expres zulke dunne - en prijzige - facings plaatste (en daarom niet veel vd tand zelf hoefde af te halen).
Itt Turkse klinieken die wel met dikker materiaal werken. Dus aan de lopende band bulk leveren, en veel moeten afslijpen voor het plaatsen vd facings.
Een kroon en facings zijn idd wel verschillende dingen, gek als hij niet goed is voorgelicht.
Ik merk wel dat iedere cosmetisch tandarts iets anders zegt joh…voor mijn tanden-issue (ivm vroeger slecht geplaatste beugel): de een zegt dat facings eruit zullen klappen (ivm stand tanden), weer een ander: een kroon zal niet werken Ben benieuwd naar Jessica!