FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik heb hem aangepast!

De vriend van Julie van Reinders (Mike heet hij geloof ik) heeft ook hele enge tanden.
Ennnnn nog iets, ik vind het nog het zieligst als hetgeen hoe mensen je kennen is als “ex-man van barbie”

1 like

Eng? Ik zie alleen uber witte rechte tanden haha ze lijken me niet echt maar eng?

Kijk maar eens een filmpje dan

Michael van der Plas heeft ook van die enge witte tanden, die lijken soms wel licht te geven. Dat viel me in dit filmpje heel erg op

3 likes

Hahah ja alsnog ik zie alleen maar uberwit, zoals idd Michael van Barbie of Alex van Temptation :grimacing:. Too much maar vind het niet eng hahah bij eng denk ik meer gewoon aan hele vieze tanden.

Vind het ergens wel echt erg dat mensen zoooo verbouwd zijn tegenwoordig. Mensen van 18 lijken wel 25 omdat ze zo veel aan zichzelf hebben laten sleutelen. Ik zag dat die Felicia van Tempation 22 is geworden, zo zonde want ze lijkt zo veel ouder terwijl ik haar echt wel een mooie meid vind maar al dat neppe
 Naja ook een kwestie van smaak natuurlijk

4 likes

Ik vind hem en die hele familie Reinders sowieso naar. Alle drie de meiden samen zwanger, voelt gewoon een beetje vies :rofl: Zoooo gepland ook

14 likes

Ik heb geen hoge pet op van die meiden, maar plannen? Heb in een filmpje gehoord dat diegene die het langste zwanger is er een jaar over heeft gedaan en de ander van de tweeling binnen no time. Dat 3e zusje weet ik niet. Als het aan die eerste had gelegen liep er dus al een kindje rond ipv in de buik. Valt niet te plannen

2 likes

Jep idd met kleurstaaltjes in de vorm van tandjes. En dan kiezen voor uiterst links ipv een natuurlijke tint, want hoe witter hoe beter. Maar wij weten ondertussen dat de ene wit de andere niet is dankzij Bonne.
image

2 likes

De uiterst witte tand hier lijkt nog natuurlijk naast Michaels #FFFFFF tanden.

3 likes

Hoe kom je hier nou bij? Die kerels hebben tanden laten afslijpen, die zagen er niet van nature zo uit.

3 likes

Je zegt dat wel. “Hij heeft dat, precies zoals Dave, is ook een naam voor”.

1 like

Alex van temptation island zei dat hij de kleur: “Hollywood white” heeft.

Catfishing kwam naar buiten door de klacht, zo zijn de media er achter gekomen.

1 like

Ik kende de BVrs niet maar godverdomme die Sean Dhondt is lekker zeg

10 likes

Nou als je hem naakt wil zien :wink:.

Sorry flauwe mop

13 likes

Ah shit dat wist ik niet. Ga het verwijderen!

1 like

Zaten de mannen samen in een appgroep met die vrouw die ze gecatfisht heeft?
Of waren ze individueel gecatfisht?

Ik vraag me toch af of dat van die catfish wel klopt.

2 likes

Ja maar is het zeker dat het uit de klacht komt? En alledrie zo stom geweest om in die catfish haar val te trappen?
Ik hoop dat het snel overwaait. Zo’n spel dat er rond gemaakt wordt.