FF Boulevard #4 (Deel 1)

Bij jouw naam moet ik ook aan een YT chiropractor denken die zo wordt genoemd, Dr (jaja) Brenda Mondragon, haar broer en vader zijn ook Chiro. Kijktipje.
Zou het zelf nooit aandurven maar zo relaxt om te kijken

3 likes

Haha kijk je die video’s vaak? Ik heb ze een paar weken geleden ontdekt en ik vind van sommige video’s de titels of thumbnails wel een beetje
 Eh
 Twijfelachtig, seksueel gezien dan. Maar ik kom er maar niet over uit of dat de male gaze in mij is of dat ze het erom doet. In de comment section zie ik nooit pervs die er op happen, waardoor ik het gevoel heb dat het aan mij ligt.

Anyway 10/10 would recommend want satisfying en relaxing.

Als je kijkt naar de comments zie je wel dat ze veel mannelijke fans heeft. Volgens mij speelt ze daar ook wel een beetje op in! (Was niet naar mij bedoeld, maar ik kijk die video’s vaak voor ik ga slapen haha)

1 like

Nou jongens om op dickpicks te blijven:
Chris Evans had per ongeluk z’n eigen dickpick op z’n instastories publiekelijk gezet.

20 likes

:scream:

edit: maar hoe kan zoiets per ongeluk gebeuren

1 like

Soms wil je naar iemand sturen die je volgt en klik je per ongeluk op toevoegen aan verhaal.

1 like

Ooh op die manier

1 like

Nee volgens mij had hij een schermopname gemaakt voor op insta en daar zag je perongeluk z’n gallery inclusief de dickpic, heb zelf niet gezien, maar schijnbaar stond ook deze parel in zijn eigen gallery:

23 likes

Aah, ik weet niet hoe het gebeurd is. Wilde meer uitleggen dat iets per ongeluk als story plaatsen zeer snel gaat.

1 like

Hoe schattig en lief is dit! Anouk en Dominique zijn verloofd.

55 likes

Zo lief!

1 like

Echt leuk voor haar :purple_heart:

1 like

Zo leuk, wat een lieve man :sob::sob:

1 like

Vind dit ZO jammer

Edit: jammer dus dat ze lipfillers heeft en er niet uitziet zoals zichzelf, niet het afval gedeelte. Maar zoals hier onder te zien is deze foto wellicht ook bewerkt :thinking:

12 likes

Meh
 zo jammer

Kon haar altijd heel erg waarderen. Kreeg bij haar altijd het idee dat het haar niet om de fame te doen was. Ze bleef zo lekker ‘gewoon’ voor zover je dat van zo’n superster kan zeggen. Ze lijkt nu een karikatuur van zichzelf.

Nou, er is wel meer gebeurd dan alleen afvallen toch?

3 likes

Nee de lipfillers waardoor ze er nu super standaard en 12 in een dozijn door uitziet. En wellicht nog andere aanpassingen aan haar gezicht
 ze ziet er gewoon niet meer uit zoals haarzelf maar plastic. Vooral op deze foto

2 likes

Nou de lipfillers in haar bovenlip zijn niet echt te missen vind ik.
Maar snap niet per se wat daar ‘jammer’ aan is, want het is haar lijf en gezicht en zij mag ermee doen wat ze wil. Vind het raar om daar een negatief waardeoordeel als ‘jammer’ aan vast te hangen.

4 likes

Nee hoor, vind het altijd jammer als een gezicht waar niks mis mee is verbouwd moet worden.
Zoals bij de hele kardashian clan

En idd die andere foto van adele ziet er al een heel stuk natuurlijker uit!! Dan ligt het denk ik ook deels aan die foto @LizzyBennet . Ziet er daar uit alsof ze helemaal is strakgetrokken wat ik dus jammer vind.

Het jammere is dat iedereen op elkaar gaat lijken vind ik @anon808047. Het unieke van de persoon gaat weg :frowning:

5 likes

Ik heb echt geen idee hoe ze er nu daadwerkelijk uitziet, maar aan de foto rechts is toch heel veel gesleuteld? Aan het beeld zelf, dus, niet aan Adele. Haar ogen zien er onnatuurlijk wit uit, de resolutie is heeel slecht, etc.

Verder vind ik het zelf niet jammer, Adele is altijd een bloedmooie celebrity geweest die er altijd van top tot teen gestyled uit heeft gezien. Eerder was ze alleen dik en nu is ze dat niet meer.

2 likes