FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik snap nooit zo goed waarom anderen het zonde vinden dat iemand zoveel is afgevallen. Jij hoeft niet in het lichaam te leven. Jij hoeft niet al die kilo’s mee te tillen. Jij hoeft niet minder te eten en te sporten. Laat het dan gaan. Het is ook nooit goed.

1 like

Huh echt niemand in dit topic zegt dat toch?
Of heb je het over kritiek daarbuiten?

Beide. Maar volgens mij heb ik het ook niet goed opgevat. Heb het nog een keer gelezen en volgens mij ging niet alleen over het afvallen.

Edit: excuses voor m’n rant.

1 like

Is haar fysieke verandering haar om te fame te doen dan denk jij? Lijkt me niet toch, ze is al hartstikke bekend.

Ik ben echt een beetje verliefd op hun :heart:

1 like

Ik herken op deze foto Adele idd afgevallen.

Ik dacht toen ik er snel langs scrolde dat het Katy Perry was. Ik vind Adele zo leuk overkomen, ongeacht gewicht.

34 likes

Dat dacht ik ook de 1e x dat ik die zag!

Ze heeft helemaal geen lipfillers als ik t zo zie hoor. Ze had altijd al volle lippen die nu meer geaccentueerd worden omdat haar gezicht smaller is nu.

Ik vind het een niet heel goed teken trouwens dat ze al jaren geen muziek heeft uitgebracht en dat het gesprek over haar nu alleen nog over haar gewicht en haar uiterlijk gaat.
Ik denk echt dat als ze eindelijk weer nieuwe muziek uitbrengt dit hele gedoe over haar uiterlijk een grote invloed op het succes ervan gaat hebben.
Dat komt uiteraard niet door haar, maar door het publiek die helemaal “in shock” is ofzo over hoe ze eruit ziet…typisch weer.
Kan me echt voorstellen dat heel veel mensen nu zoiets hebben van: Ik kan me niet meer met haar identificeren nu ze slank is dus ik luister niet meer :roll_eyes:

1 like

Volgens mij was ze in het begin van haar “modellencarriere” nog (redelijk) naturel. Dat vond ik altijd zo knap van haar, als je ziet hoe de rest van de familie eraan toe is! Maar helaas, het heeft niet lang geduurd.

:nerd_face:

31 likes

iT’s jUsT liPliNeR

17 likes

*met een gekocht gezicht wat je precies gekopieerd hebt van 90s topmodel Carla Bruni.

31 likes

Oh wat creepy! Is net haar oudere versie

2 likes

en toch miljoenen binnenharken he. :face_with_hand_over_mouth:

Michael Jackson wil zijn neus terug

3 likes

Nou ik durfde het niet te zeggen.
Wat is dat met die meiden die zo’n extreem gecontourde neus willen?
(En alvast een disclaimer voor de “Ja maar sommigen hebben ook zo’n neus van zichzelf dus ik voel me nu beledigd” mensen, ik heb het over het bewust laten fabriceren van iets).

8 likes

Ze hebben ook haast allemaal een ooglidcorrectie gehad hè? (Ja let ik zelf enorm op omdat ik dat zelf ook heb gehad)

1 like

Waar zie je dat aan? Bovenlid dus; maar dat kan toch pas als je extreem overhangend vel had

Nee hoor je hoeft niet extreem overhangend vel te hebben. Ik had altijd hooded eyes en na de ingreep heb ik ineens een zichtbaar ooglid.