Oh fijn ik heb er ook last van, heb je het idee dat het met de tijd weer kan “hangen”?
Bij Gigi vind ik het wel natuurlijker lijken maar als je het vergelijkt met Bella heeft ze ook minder laten doen toch?
Heeft iemand de docu van Paris Hilton al gezien?
Ja zou wel kunnen, maar ze hebben echt veel vel weggehaald dus verwacht niet dat t voor m’n 60e gaat hangen. Er zijn wel mensen die het twee keer doen.
Als je meer wilt weten mag je me pben hoor!
Nee jij? Waar kan ik die kijken? Ben wel benieuwd!
Dit account is echt geweldig en laat ook zien wat sterren gedaan hebben. De meesten halen meestal maar een klein beetje weg, zodat er net een iets grotere oogopslag of meer ooglid te zien is
Oh yes die wilde ik heel graag kijken! Baby slaapt, dus ga er zo even voor zitten!
Ben 10m bezig en vind het nu al mega interesssant! Heel verfrissend om eens een “normale” Paris te zien.
ik hoop vooral dat Adele binnenkort weer nieuwe muziek uit gaat brengen! Zin in!
Ik heb het niet allemaal op de voet gevolgd maar wat is er met JK aan de hand? Waarom voelt zij tegenwoordig de nood om haar mening hierover te geven en nu een boek te schrijven?
Van waar komt dat opeens allemaal?
Als ik het me goed herinner begon het met dat ze iemand anders verdedigde die een omstreden uitspraak had gedaan over transgenders en daar kreeg zij dan weer kritiek op en dan is ze zichzelf daarvoor blijven verdedigen
Dank je! Van de week even kijken op de Chromecast.
Waren die uitspraken allemaal dan een soort reclame voor haar nieuwe boek? Ik snap haar niet…
Nee zo zou ik het ook niet meer noemen, maar je ziet vaak dat bekende mensen rare dingen doen of zeggen wanneer ze iets te promoten hebben.
Even ter duidelijkheid: ik verdedig met mijn opmerking haar uitspraken niet. Of iig is niet mijn bedoeling.
Ja, ik geloof dat ze haar research voor dit boek ook gebruikte als een soort excuus van ‘yo, ik weet waar ik het over heb want ik heb me hierin verdiept’
Ze is nogal een TERF, ik zie denk ik het verband hier niet helemaal. Ik denk dat ze gewoon echt dom is (en ik ben echt een Potterhead, dus dit deed allemaal best wel pijn :p)
Wat de serie of het boek voor jou betekent staat echt los van de TERF die het geschreven heeft.
Jennifer Hofman is zwanger, zo leuk!
Ik zag in haar stories dat Linda Hakeboom bezig is met een IVF traject en dat ze daarnaast binnenkort begint met chemo tegen de borstkanker. Lijkt me heel heftig zo tegelijk allemaal.