Rolleyes.gif
Snap nog altijd niet wie het een goed idee vond om hem weer van stal te halen
Die slogan ook. Free the peopleā¦
Ze heeft geen idee hoe vrij ze is. Ik kan deze dommigheid ECHT niet aan.
Het gaat het alleen maar om het geld.
Eh, ik bedoel het geld dat momenteel niet op haar rekening binnenstroomt.
Ja maar het land van is zooownn mooi nummer!!!
Hier zijn de reactie wel anders dan bij famke. Hier lijkt iedereen t ermee eens ook zowat
Nou prima Paul, ga zo door en wie weet zie je binnen no time de rainbow high in the sky van boven. Adieje.
Wat fijn voor deze mensen dat zij zich blijkbaar in zoān luxe positie bevinden dat ze dit soort uitspraken kunnen doen zeg. Helaas is corona voor heel veel mensen keiharde realiteit.
Man man wat een trieste figuren zeg, walgelijk
Nee joh wat verschrikkelijk dit. Heb even die #ikdoenietmeermee gekeken, maar uit welke krochten van vergane glorie hebben ze deze mensen vandaag getrokken?
Brb, even mān faith in humanity terugvinden
Ipv freethepeople is dit eerder powertothesheeple brace zegt ook tegen iemand die een artikel of docu deelt āje zal wel gelijk hebben maar ik doe niet meer meeā. Alsof het een potje voetbal is?!
Je hebt toch in Turkije zoān all inclusive resort die geĆÆnspireerd is door de Nederlandse grachten? Als die nou even #ikdoenietmeermee sponsored, dan kan iedereen die niet meer mee wil draaien in deze maatschappij daar lekker tongen met elkaar
Als je zo vaak āLange Fransā hoort, klinkt het als een scheldwoord. Niet eens een verkeerd idee eigenlijk.
Zoveel rappers en DJās met #ikdoenietmeermee, dat het wel aflevering 3 van Expeditie Robinson lijkt.
Ik heb gelukkig al de eerste gevonden die er tegen in gaat. (Tegen dat hashtag free the people)
Zouden die mensen überhaupt weten wat bv een PCR test inhoudt?
Tim den Besten ook op stories!
Echt te bizar en ik denk dat er nog meer gaan volgen
Expeditie Free the people
Edit: the Corona Games
Ooo my god wat dom dit. Het zijn ook echt allemaal vergane glorie B-artiesten waarvan ik al inschatte dat ze het IQ van een schep hebben. Hopelijk ziet de rest dat ook
Ik vond die reactie van Zeikschrift bij Famke Louise ook droog denk niet dat ze een reactie krijgt
Kunnen we die accounts niet melden bij instagram als zijnde valse informatie?