Bah. Bizzey reageerde ook op een comment van iemand dat hij het echt niet voor zijn eigen portemonnee doet hoor. “Want hij is al binnen”, over 5/10 jaar is iedereen hem allang weer vergeten dus wat denkt die gozer nou helemaal.
Of dit! Lijkt me heerlijk om al die influencers aan het werk te zien
Ik was al aan het wachten op een reactie van Tim hahaha
Wat hou ik van deze man.
De roverheid! Samen krijgen we ze eronder:
Heerlijke reactie
Dan doen ze toch lekker niet mee. Maar dat betekent ook dat ze niet meedoen als ze Corona krijgen en hulp nodig hebben. Opgedonderd. Ik kan me hier echt kwader om maken dan goed is voor me
micdrop
Moet eerlijk zeggen dat het mij best een grappige ervaring lijkt om even in zo’n kist te liggen. Maar daarna wel goed desinfecteren.
Ze doen inderdaad niet meer mee. Nergens meer wat mij betreft, dit lijken me de perfecte kandidaten om gewoon te weigeren in het leven.
Dat wel ja hadden ze zich net zo goed voor 100 seconden kunnen laten opsluiten in een billy boekenkast van de ikea met deurtjes. “Ervaar hoe het is om een Zweed te zijn.”
Ik voel een zondag met Lubach item aankomen
Kan Bizzey mooi in zn eigen gebouwde villa op Bali doen
Ik zat net ff te scrollen door die # op instagram en bedacht me ineens dat al deze mensen ook stemrecht hebben en dat baart me zorgen
lolllllll ik heb deze echt net op mn Insta gepleurd haha moest hier ook direct aan denken
Ja dat dacht ik ook maar wss weet die Famke Louise niet dat ze maar één bolletje rood mag maken. Die denkt dat ze een kleurplaat krijgt…
Hier een lijstje met alle z-sterren die we nu kunnen #cancellen
Da’s grappig voor iemand die wel ruim 18.000 euro aan overheidssteun heeft aangevraagd
(Dit is openbare info btw)
ja zijn al die ons kent ons types. Afschuwelijk. Daaag schaaat
Schijnbaar luister ik alleen muziek van intelligentie artiesten die ook intelligent zijn zonder het woord lockdown.