Moet eerlijk zeggen dat het mij best een grappige ervaring lijkt om even in zo’n kist te liggen. Maar daarna wel goed desinfecteren. 
Ze doen inderdaad niet meer mee. Nergens meer wat mij betreft, dit lijken me de perfecte kandidaten om gewoon te weigeren in het leven.
Dat wel ja hadden ze zich net zo goed voor 100 seconden kunnen laten opsluiten in een billy boekenkast van de ikea met deurtjes. “Ervaar hoe het is om een Zweed te zijn.”
Ik voel een zondag met Lubach item aankomen
Kan Bizzey mooi in zn eigen gebouwde villa op Bali doen
Ik zat net ff te scrollen door die # op instagram en bedacht me ineens dat al deze mensen ook stemrecht hebben en dat baart me zorgen
lolllllll ik heb deze echt net op mn Insta gepleurd haha moest hier ook direct aan denken
Ja dat dacht ik ook maar wss weet die Famke Louise niet dat ze maar één bolletje rood mag maken. Die denkt dat ze een kleurplaat krijgt…
Hier een lijstje met alle z-sterren die we nu kunnen #cancellen
Da’s grappig voor iemand die wel ruim 18.000 euro aan overheidssteun heeft aangevraagd 
(Dit is openbare info btw)
ja zijn al die ons kent ons types. Afschuwelijk. Daaag schaaat
Schijnbaar luister ik alleen muziek van intelligentie artiesten die ook intelligent zijn zonder het woord lockdown. 
Niet helemaal eerlijk om zo te formuleren, denk ik. Hij heeft best een groot managementbedrijf iets toch? (ben daar niet helemaal in thuis)
Dus waarschijnlijk is dat o.a de NOW regeling voor het betalen van zijn personeel/loonkostenvergoeding. Die wordt op dit moment door iedereen aangevraagd en moet je terugbetalen indien je er toch geen recht op hebt. Gezien de branche vermoed ik dat zn onderneming er wel recht op heeft. Zijn personeel kan natuurlijk niet veel doen aan zijn uitspraak.
Klopt. Vind het alleen irri dat ie dan zo te koop loopt met z’n: ik ben toch al binnen. Je personeel heeft t blijkbaar lastiger
Hahha ik wou hem ook delen, eeuwige favoriet om aan te denken bij intens domme mensen
Daar ben ik het absoluut mee eens!
Misschien zit er een vertraging in met verwijderen oid, maar ik zie de filmpjes van Famke en Bizzey nog steeds
Omg die vuist ook, hoe misplaatst.
Ik wist niet dat Famke nog een ding was maar jeetje ze heeft ook nog best wel wat volgers
Hahahah hardop aan het lachen om free the people. Ik had gister ook al een kennis die dit op facebook plaatste en ik wilde bijna vragen in welk communistisch land zit jij in een kelder opgesloten?
Ik lach er nu wel om maar ik maak mij ook wel heel erg zorgen om alle ‘bners’ die dit soort onzin verkopen. Prima dat jij anders denkt maar kom dan met hele duidelijke teksten waarom jij anders denkt. En niet een abc ik kap er mee free the people. Ik heb nu een aantal anti virus mensen gesproken en ik vroeg steeds ok maar wat is jouw bewijs dat dit niet echt is en allemaal gooien ze met wat cijfers, brabbelen over documenten die er zogenaamd zijn en mompelen wat over banken. Zij hebben zelf ook geen clue