Niet helemaal eerlijk om zo te formuleren, denk ik. Hij heeft best een groot managementbedrijf iets toch? (ben daar niet helemaal in thuis)
Dus waarschijnlijk is dat o.a de NOW regeling voor het betalen van zijn personeel/loonkostenvergoeding. Die wordt op dit moment door iedereen aangevraagd en moet je terugbetalen indien je er toch geen recht op hebt. Gezien de branche vermoed ik dat zn onderneming er wel recht op heeft. Zijn personeel kan natuurlijk niet veel doen aan zijn uitspraak.
Klopt. Vind het alleen irri dat ie dan zo te koop loopt met z’n: ik ben toch al binnen. Je personeel heeft t blijkbaar lastiger
Hahha ik wou hem ook delen, eeuwige favoriet om aan te denken bij intens domme mensen
Daar ben ik het absoluut mee eens!
Misschien zit er een vertraging in met verwijderen oid, maar ik zie de filmpjes van Famke en Bizzey nog steeds
Omg die vuist ook, hoe misplaatst.
Ik wist niet dat Famke nog een ding was maar jeetje ze heeft ook nog best wel wat volgers
Hahahah hardop aan het lachen om free the people. Ik had gister ook al een kennis die dit op facebook plaatste en ik wilde bijna vragen in welk communistisch land zit jij in een kelder opgesloten?
Ik lach er nu wel om maar ik maak mij ook wel heel erg zorgen om alle ‘bners’ die dit soort onzin verkopen. Prima dat jij anders denkt maar kom dan met hele duidelijke teksten waarom jij anders denkt. En niet een abc ik kap er mee free the people. Ik heb nu een aantal anti virus mensen gesproken en ik vroeg steeds ok maar wat is jouw bewijs dat dit niet echt is en allemaal gooien ze met wat cijfers, brabbelen over documenten die er zogenaamd zijn en mompelen wat over banken. Zij hebben zelf ook geen clue
Worden posts niet automatisch voor jou geblokkeerd als je ze rapporteeert? Ik heb ze ook gerapporteert, maar kreeg heel snel een melding dat het geen violation was
Je kunt zo echt makkelijk een schifting maken tussen normale weldenkende mensen en een stel idioten zeg. Jeetjemina wat een domme mensen.
Wow dat je zo aandachtsgeil bent dat je zoiets op zet zodat mensen maar Naar Je Kijken.
Hoe hebben ze dit ook afgesproken. Jongens kom in deze gezellige rebelse appgroep, qualificaties: egoïstisch en simpel.
We zeggen Dit en we doen dan Dat.
“Alleen samah krijgen wij de overheid onder controlah” en dan maken we een duckface met een vuistje.
Jezus wat een bakken bieten. Dit kost je toch ook je carrière?
En wat een sneue reactie nu met ik stel gewoon vragen. Nee je roept op om NEE te zeggen tegen alle maatregelen tot de overheid het beleid in jouw ogen controleerbaar kanrechtvaardigen. Dat is toch echt een verkapte oproep om je niet meer aan de maatregelen te houden en iets anders dan “ik stel gewoon vragen” ?
Ik vind dat Zeikschrift het weer goed uitlegt op Instagram. Niet dat ik denk dat RTL en Talpa hier een boodschap aan hebben (helaas) maargoed.
Ik moet door dit gedoe ook echt denken aan de docu “the social dilemma” daarin wordt gesteld dat huidige (voornamelijk social) media dit soort nieuws “belonen” omdat het algoritme merkt dat mensen hier langer naar kijken/meer mee interacteren. Daardoor groeit die groep (abc ik kap ermee) mensen alleen maar, terwijl als iedereen het laat gaan en/of het algoritme er niet was dit niet zo zou gebeuren. Best wel eng.
Dit inderdaad!
Er is genoeg duidelijkheid te vinden over de risico’s van het virus maar dat is dan blijkbaar niet goed genoeg. Ga lekker een liedje maken om op te schuren, en hou je daarbij.
Qmusic heeft Thomas Berge er vanmorgen over opgebeld en hij had t echt de hele tijd enkel over de entertainmentindustrie. Hoe erg zij geraakt worden etc.
En dan werken zijn ouders ook nog in de zorg.
Hij heeft op insta ook de reacties onder die post uitgeschakeld
Ik ben er vandaag achter gekomen dat Bizzey eigenlijk Leendert Roelandschap heet
Ik heb 't ook gehoord en hij kwam niet echt lekker uit de verf. Idd dat blijven doorhameren op de entertainment industrie, alsof zij de enige zijn die geraakt worden
Noooo, leave de oma’s alone die moeten niet ook nog de dupe worden van deze lege dozen. Vind het idee van @anon50301661 goed. Gedwongen tongzoenen met consent en corona.