Andere mensen moeten een andere baan zoeken of een uitkering aanvragen, deze mensen kunnen stoppen met de maatregelen. Next level narcisme dit.
Precies de mensen die schreeuwen dat het leven maakbaar is als je er hard voor werkt. Soms gebeuren er dingen als een pandemie en dan is dat niet van toepassing. Maar alles heeft de afgelopen jaren om hun succes gedraaid, dus dan draaien ze nu zelf maar door ofzo.
Wat is dat omroep zwart eigenlijk wat nu rondgaat onder ook bn’ers op insta enzo?
Ja zag het net ook voorbij komen bij bizzey. Vlak na zijn bericht over ‘wij doen niet meer mee’ dus weet niet of dat nou zoveel goeds voorspelt dat hij zo’n omroep steunt (of op zet??). De eerste foto in zijn post is ook ‘Wakker?’. Ben benieuwd waar dit naar toe gaat.
Ja want de BN’ers die aansluiten zijn de wat wokere types geloof ik, maar ik zag ook Paradiso en clubs, wat dan weer bij bizzeys statement zou passen. Maar ik zag ook dat iemand riep dat akwasi erachter zat
Denk 't ook niet, Tim hofman zit er ook bij
Thomas Witteberge dus.
Omroep Zwart is, als ik het goed begrijp, een initiatief om meer diversiteit & inclusiviteit in de media onder aandacht te brengen. Heb het vooral voorbij zien komen bij mensen die op Instagram veel over (anti-) racisme posten zoals Akwasi, Marketingvrouw, etc.
Opzich een heel goed initiatief dus, jammer dat het dan bij mensen als Bizzey na zo’n achterlijke #roverheid oproep komt. Volgens mij staan die twee dingen totaal los van elkaar maar het zou zo jammer zijn als mensen dat nu automatisch ook afkeuren of denken dat dat onderdeel is van zijn rare denkbeelden.
Ja dat is inderdaad niet heel slim. Ik kan me voorstellen dat die omroep daar ook niet heel blij mee is, want de associatie wordt zo niet heel positief, ook al gaat het waarschijnlijk heel ergens anders over. Daarbij denk ik dat het ook wel slim was geweest om wat meer uitleg te geven over omroep zwart, zo haal je dat verband ook niet uit de hoofden van mensen
Allebei de voorbeelden hier boven zijn gewoon dubbele cashers.
Snap dat Thomas berge en die Tim douwsma inmiddels wss financieel in de problemen zitten zonder de snabbels en optredens, maar zou denken dat famke Louise en Bizzey makkelijk op Instagram geld kunnen leven.
NRC did the job. Hadden het kunnen weten
Maar hoezo zou je er dan mee stoppen? Ikzelf volg al die B-sterren niet en ze verdienen geen drol aan mij. Je kan je social media kanalen zo makkelijk aan je eigen smaak, politieke overtuiging etc. aanpassen zonder dat je naar de snuit van Famke Louise kijkt.
Ik hoop echt dat er snel een vaccin verspreid wordt want mensen lijken met de dag gekker en enger te worden. Ik schrik eigenlijk vooral van het egoïsme, juist nu het om andere mensenlevens gaat. De hele tijd maar excuusjes en complotten bedenken waarom de regels vooral niet voor hen hoeven te gelden, want stel je voor dat je een dag langer moet wachten met feesten en optreden. Bah.
Thomas had een corona proef concept bedacht met een vriend van hem : eetconcerten voor €200 pp. Dat zal wel niet lopen dan
Hij had beter het wachtmuziekje kunnen inzingen van de GGD-coronalijn. Dan had hij meer luisteraars gehad.
Die Britt verrast mij iedere keer weer op een positieve manier. Wat is dat toch een zorgzaam en lief mens.