Jammer dat het GeenStijl is dat het meldt, maar Spec, het artiestenbureau van Ali B en z’n vrouw, lijkt Famke eruit geknikkerd te hebben: https://www.geenstijl.nl/5155489/viruswappie-famke-louise-met-belastinggeld-betaald-voor-influencen-coronacampagne/
Oeps!
Ik heb even belangenverstrengeling, Alice post een stukje van Famke die de microfoon van Dennis S op grond slaat omdat hij vragen stelt over dr virus geouwehoer. Ik vind het echt een powermove hahahha maar terecht dat iemand vragen stelt maar haat aan Dennis S error
Zo vermoeiend. Waarom altijd de noodzaak om iq erbij te halen.
Dankzij al die friedepiepel mensen stond ik zojuist met iets van 10 mensen op een drukke pont die weigerde een mondkapje op te doen.
Mogen ze lekker frie in het water spartelen
vond de uitspraak over ‘mogen voortplanten’ nog erger. Wat bezielt je?
Wow echt? (Ams toevallig?) Bizar dat je dit daadwerkelijk terugziet in real life 
Dat is echt net zo’n titel als je vroeger vaak las 
ONGELOFELIJK 43-jarige moeder ontdekt geheim om slank te blijven!!! DOKTERS HAAT HAAR
Oké maar ze zit dus wel bij jinek straks, ik weet niet wat ik hiervan vind
Doet Doutzen eigenlijk mee? Of heeft ze deze kritische vraag nog niet gesteld aan zichzelf.
Die had toch meer tijd nodig om een antwoord te formuleren over zaken.
Tim zat net bij boulevard, heb alleen het einde gezien maar meneer heeft hier ook nogal moeite “om zn bek te houden” en lulde door Diederik en die presentatrice heen. En dan eindigen met “one love”.
Hij houdt zich echt wel aan de maatregelen, zo zegt hij zelf maar wil antwoorden op kritische vragen. Sure.
Ze had toch al uuuuuren onderzoek gedaan?
Doutzen points voor Vaiana.
Ugh echt? Ik hoop dat Eva haar dan even heel flink aanpakt en ze lekker voor lul staat en ze niet zomaar een podium krijgt om deze achterlijke boodschap verder te verspreiden.
Ja eens, maar ergens vind ik dat dan ook wel weer zielig voor haar
En anderzijds denk ik ook dat ze nu haar doel bereikt heeft: ze krijgt weer aandacht, ze is gewend om negatieve aandacht te vragen/krijgen
Ik weet niet, Eva is wel heel erg van het “SGATJE!!” Als ze mensen aardig vindt/als mensen haar vleien.
Denk dat Femke bewust voor Jinek kiest ipv op1.
Thomas Berge heet Chiel Ottink
Ze is sowieso wat softer geworden op rtl vind ik, maar over corona is ze vaak wel pittig dus ik hoop het.