Ai, bij deze trek ik mijn eerdere statement over Britt terug, maar in de specifieke situatie mbt de maatregelen vind ik dat ze het goed aanpakt.
Ik zal het even vertalen: artsen = lipfiller boer en met wetenschappers =die gast van viruswaanzin
Ja die Willem is toch âomringd met honderden wetenschappersâ zoiets zat ie toen bij Beau te verkondigen. Ok is goed man.
Ik kwam laatst op fb iets tegen met de click bait kop âdeze arts is gestopt met arts zijn door de huidige corona situatie!!1!!11!â Oid. Stond een linkje naar het profiel van die arts. Het was een anti medicijn arts die zit ook vast in deze groepsapp
Deze reactie ook;
Wij ook hoor britt! Maar kritische vragen stellen lijkt me niet meer dan logisch. Vanavond krijgen kritische wetenschappers en artsen een platform. Daar gaat t omâ€ïž love you
Laf you
Groetjes Tim Douwsma, jeweetweldieenedieooitietsdeedvoorhetsongfestival
Argh ik heb 10 jaar geleden gewerkt met Tim Douwsma en toen ruzie met hem gemaakt (omdat ik niet wist wie hij was ). En het is gewoon nog steeds een sneuneus.
(ok even uitleg niet echt gewerkt gewerkt, maar ben stiekem nog steeds trots op dit verhaal). Ik liep stage bij een muziekbedrijf en rond de pauzes moesten de stagiaires om en om de balie/ingang bewaken. Een middag stormde er een dude naar binnen dus ik gelijk van ja hallo wie ben je en wat kom je doen? Daar was meneer Douwsma niet van gediend en of ik wel wist wie hij was Hij ging toen ook 3x heel hard zijn naam roepen. En ik zat daar maar van ik krijg hier echt te weinig stagevergoeding voor.
Direct zijn manager erbij en excuses aanbieden en âjaa zij is nieuw hierâ⊠Jannes was overigens wel een topgozer, die nam altijd taart mee.
Tim douwsma is ook echt zoân iemand waarvan ik niet weet waardoor hij bekend zou moeten zijn. Mijn vriend vroeg gisteren ook al: wie is hij dan?!
En het zijn ook allemaal van die talentloze figuren, dat zegt ook een hoop. Artiesten die echt iets kunnen zorgen ervoor dat ze kunnen aanpassen in de situatie. Wat moet iemand zoals Bizzey nou als hij zijn playback act op zijn kansloze liedjes niet kan performen? Hij kan moeilijk voor zijn webcam live shows geven want dan valt hij volledig door de mand.
Jammer dat het GeenStijl is dat het meldt, maar Spec, het artiestenbureau van Ali B en zân vrouw, lijkt Famke eruit geknikkerd te hebben: https://www.geenstijl.nl/5155489/viruswappie-famke-louise-met-belastinggeld-betaald-voor-influencen-coronacampagne/
Oeps!
Ik heb even belangenverstrengeling, Alice post een stukje van Famke die de microfoon van Dennis S op grond slaat omdat hij vragen stelt over dr virus geouwehoer. Ik vind het echt een powermove hahahha maar terecht dat iemand vragen stelt maar haat aan Dennis S error
Zo vermoeiend. Waarom altijd de noodzaak om iq erbij te halen.
Dankzij al die friedepiepel mensen stond ik zojuist met iets van 10 mensen op een drukke pont die weigerde een mondkapje op te doen.
Mogen ze lekker frie in het water spartelen
vond de uitspraak over âmogen voortplantenâ nog erger. Wat bezielt je?
Wow echt? (Ams toevallig?) Bizar dat je dit daadwerkelijk terugziet in real life
Dat is echt net zoân titel als je vroeger vaak las
ONGELOFELIJK 43-jarige moeder ontdekt geheim om slank te blijven!!! DOKTERS HAAT HAAR
Oké maar ze zit dus wel bij jinek straks, ik weet niet wat ik hiervan vind
Doet Doutzen eigenlijk mee? Of heeft ze deze kritische vraag nog niet gesteld aan zichzelf.
Die had toch meer tijd nodig om een antwoord te formuleren over zaken.