FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik las op GeenStijl (jaja ik gebruik alleen ~wetenschappelijke onderzoeksbronnen~) dat het management van Ali B haar vandaag heeft laten vallen, geen idee hoe dat verder zit.

9 likes

Misschien afgeraden om hieraan mee te doen? Of bizzey heeft toch meer invloed op haar dan gedacht? Of er wordt weer een docu over haar gemaakt en ze wil ff rellen? #Complotgameon

4 likes

Zei ze nou echt

We leven in een maatschappij :joy::joy::joy:

7 likes

Famke Louise en haar spreekbeurt.

Mijn cijfer een 2. Gebaseerd op de moeite die ze gedaan heeft om zich voor te bereiden.

16 likes

Dit is t fragment voor de terugkijkers

2 likes

Leendert had geen tijd

3 likes

Wel mooi dat ze respect heeft voor corona

In eerste instantie dan

17 likes

Breng ze nou niet op ideeën straks gaan ze nog een nummer opnemen net Famke-Louise. Wordt het weer een afgang op Koningsdag op het Museumplein als alles weer het oude normaal is.

Je kan veel over Corona zeggen. Ze heeft een bereik waar die influencers en z-listers jaloers op zijn.

4 likes

Ik heb even een kort stukje gezien (morgen alles) maar jeetje, wel sneu eigenlijk dat ze alleen haar eigen beleefwereld ziet. Ik snap haar intentie nu iets meer maar dan is haar hele post gewoon niet kloppend? Ze moet toch weten dat haar volgers dit verkeerd kunnen oppakken? Of haar management of wie haar dingen ook regelt.

Oke nu Op1 kijken

Ik ben de manager van mental Theo

3 likes

Ik zou een McMansion in Woerden kopen om Bizzey te imponeren. Hij is niet gauw ergens onder de indruk van anders had hij wel respect voor Corona en de roverheid.

1 like

Had nou een verzoek ingediend voor de NOW regeling onder Gabber B.V.

Whahahahha wat is dit echt :joy::joy::joy::joy: omg 20 min verder en ik heb geen idee wat ze zegt. En ik denk Famke heeft zelf ook nog geen idee wat ze zegt.

1 like

De hele dag het ik dus die zin van Baas in mijn hoofd: ‘ik ben gezegend met een mooie stem …’.

2 likes

Shit, het is Brace of, hoe heet hij?

Jullie commentaar is fantastisch om terug te lezen :joy:. Ik twijfel nog of ik het terug ga kijken, het klinkt echt als een soort zenuwachtige spreekbeurt van mijn 14-jarige zelf. Ik voel gewoon die angst weer opkomen van niet weten waar je het over hebt maar toch doorgaan haha.

8 likes

Heb het niet gezien maar vind het echt niet oké dat Famke een heel team om zich heen heeft dat een goed idee vond om haar in deze positie te plaatsen. Echt belachelijk. En ook inderdaad dat geen van die stoere kerels is komen opdagen maar dat ze haar laten gaan. Gatverdamme. Die meid is 21.

33 likes

Ja dit. Kan hier ook écht niet bij. Bij Tim Douwsma heb ik dat gevoel veel minder maar Famke Louise is nog zo jong en volgens mij is ze echt wel een slimme meid maar van wat ik voorheen heb gezien is ze mondeling niet zo sterk. In ieder geval niet sterk genoeg om een wervelwind van kritische vragen te kunnen weerstaan. Iedereen had aan zien komen dat haar tegenover een tafel vol experts zetten, dit tot gevolg zou hebben.

Ja, die hele actie is idioot en dat deze BN’ers ter verantwoording geroepen worden om vragen te beantwoorden vind ik alleen maar goed maar waaaaarrrrrr is haar management en waar zijn al die andere influencers?

Bij Tim heb ik me vooral lopen storen aan het feit dat hij bleef roepen dat hij kritisch is maar a) met meerdere foute informatie kwam aanzetten (28 miljoen uitgestelde operaties) en b) steeds meer indamde over het feit dat de hashtag verkeerd gekozen is. Twee zaken die allebei geen rocketscience zijn. Als hij daar ook maar enigszins ‘kritisch’ naar had gekeken was daar geen volle tafel bij Op1 voor nodig geweest om hem daar op te wijzen. Vond het daarnaast ook storend dat iedereen hem de gehele tijd moest laten uitpraten maar hij echt iedereen continu onderbrak. En dat er ‘kritische’ vragen gesteld werden, de viroloog deze wilde beantwoorden en vervolgens dit werd weggezet als ‘maar daar gaat het nu niet om’. Vond de input van Barry Atsma en de continue uitdrukking van het gezicht van Georgina Verbaan wel twee lichtpuntjes :sweat_smile:

18 likes

Wat ik misschien nog wel het irritantst vindt is dat je fámke schrijft, maar femke zegt. HOEZO

12 likes

Haar moeder vond de schrijfwijze van Famke mooier. :exploding_head:

3 likes