Ja dit. Kan hier ook écht niet bij. Bij Tim Douwsma heb ik dat gevoel veel minder maar Famke Louise is nog zo jong en volgens mij is ze echt wel een slimme meid maar van wat ik voorheen heb gezien is ze mondeling niet zo sterk. In ieder geval niet sterk genoeg om een wervelwind van kritische vragen te kunnen weerstaan. Iedereen had aan zien komen dat haar tegenover een tafel vol experts zetten, dit tot gevolg zou hebben.
Ja, die hele actie is idioot en dat deze BN’ers ter verantwoording geroepen worden om vragen te beantwoorden vind ik alleen maar goed maar waaaaarrrrrr is haar management en waar zijn al die andere influencers?
Bij Tim heb ik me vooral lopen storen aan het feit dat hij bleef roepen dat hij kritisch is maar a) met meerdere foute informatie kwam aanzetten (28 miljoen uitgestelde operaties) en b) steeds meer indamde over het feit dat de hashtag verkeerd gekozen is. Twee zaken die allebei geen rocketscience zijn. Als hij daar ook maar enigszins ‘kritisch’ naar had gekeken was daar geen volle tafel bij Op1 voor nodig geweest om hem daar op te wijzen. Vond het daarnaast ook storend dat iedereen hem de gehele tijd moest laten uitpraten maar hij echt iedereen continu onderbrak. En dat er ‘kritische’ vragen gesteld werden, de viroloog deze wilde beantwoorden en vervolgens dit werd weggezet als ‘maar daar gaat het nu niet om’. Vond de input van Barry Atsma en de continue uitdrukking van het gezicht van Georgina Verbaan wel twee lichtpuntjes