FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik heb even een kort stukje gezien (morgen alles) maar jeetje, wel sneu eigenlijk dat ze alleen haar eigen beleefwereld ziet. Ik snap haar intentie nu iets meer maar dan is haar hele post gewoon niet kloppend? Ze moet toch weten dat haar volgers dit verkeerd kunnen oppakken? Of haar management of wie haar dingen ook regelt.

Oke nu Op1 kijken

Ik ben de manager van mental Theo

3 likes

Ik zou een McMansion in Woerden kopen om Bizzey te imponeren. Hij is niet gauw ergens onder de indruk van anders had hij wel respect voor Corona en de roverheid.

1 like

Had nou een verzoek ingediend voor de NOW regeling onder Gabber B.V.

Whahahahha wat is dit echt :joy::joy::joy::joy: omg 20 min verder en ik heb geen idee wat ze zegt. En ik denk Famke heeft zelf ook nog geen idee wat ze zegt.

1 like

De hele dag het ik dus die zin van Baas in mijn hoofd: ‘ik ben gezegend met een mooie stem …’.

2 likes

Shit, het is Brace of, hoe heet hij?

Jullie commentaar is fantastisch om terug te lezen :joy:. Ik twijfel nog of ik het terug ga kijken, het klinkt echt als een soort zenuwachtige spreekbeurt van mijn 14-jarige zelf. Ik voel gewoon die angst weer opkomen van niet weten waar je het over hebt maar toch doorgaan haha.

8 likes

Heb het niet gezien maar vind het echt niet oké dat Famke een heel team om zich heen heeft dat een goed idee vond om haar in deze positie te plaatsen. Echt belachelijk. En ook inderdaad dat geen van die stoere kerels is komen opdagen maar dat ze haar laten gaan. Gatverdamme. Die meid is 21.

33 likes

Ja dit. Kan hier ook écht niet bij. Bij Tim Douwsma heb ik dat gevoel veel minder maar Famke Louise is nog zo jong en volgens mij is ze echt wel een slimme meid maar van wat ik voorheen heb gezien is ze mondeling niet zo sterk. In ieder geval niet sterk genoeg om een wervelwind van kritische vragen te kunnen weerstaan. Iedereen had aan zien komen dat haar tegenover een tafel vol experts zetten, dit tot gevolg zou hebben.

Ja, die hele actie is idioot en dat deze BN’ers ter verantwoording geroepen worden om vragen te beantwoorden vind ik alleen maar goed maar waaaaarrrrrr is haar management en waar zijn al die andere influencers?

Bij Tim heb ik me vooral lopen storen aan het feit dat hij bleef roepen dat hij kritisch is maar a) met meerdere foute informatie kwam aanzetten (28 miljoen uitgestelde operaties) en b) steeds meer indamde over het feit dat de hashtag verkeerd gekozen is. Twee zaken die allebei geen rocketscience zijn. Als hij daar ook maar enigszins ‘kritisch’ naar had gekeken was daar geen volle tafel bij Op1 voor nodig geweest om hem daar op te wijzen. Vond het daarnaast ook storend dat iedereen hem de gehele tijd moest laten uitpraten maar hij echt iedereen continu onderbrak. En dat er ‘kritische’ vragen gesteld werden, de viroloog deze wilde beantwoorden en vervolgens dit werd weggezet als ‘maar daar gaat het nu niet om’. Vond de input van Barry Atsma en de continue uitdrukking van het gezicht van Georgina Verbaan wel twee lichtpuntjes :sweat_smile:

18 likes

Haar moeder vond de schrijfwijze van Famke mooier. :exploding_head:

3 likes

28 miljoen uitgestelde operaties
op dat hele kleine stukje aarde
die schrijf je niet de wetten voor, Tim
die laat je in hun waarde

50 likes

Toen Eva vroeg hoeveel ze had gekregen voor die campagne aan het begin van corona zei Femke ook “oh helemaal niet zoveel hoor”. Eva zegt daarna dat een paar duizend was en dan zegt F ja. Nou voor haar is het waarschijnlijk weinig, maar komt niet erg sympathiek over

9 likes

Ik denk dat je haar ook dommer vind over komen door de ‘muziek’ die ze maakt.
En alle eerdere, niet zo verstandige, uitspraken van haar.

Maar zoals ik in het corona topic ook zei, ze heeft wel lef om bij Jinek te gaan zitten terwijl half Nederland haar uitlacht.

2 likes

Als ik dit alles zo lees, lijkt het net alsof die ‘actiegroep’ van b BN’ers hun actie helemaal niet wilden laten lukken, of goed over laten komen

3 likes

Dat klopt zeker! Ik vind het ook gek dat ze een 21 jarige vrouw sturen, die al niet goed is in dit soort dingen, ipv een 30 of 40 jarige man (bij wijze van). Maar volgens mij wou niemand een verklaring af leggen, behalve Thomas Berge, Tim Douwsma en Famke dus. Heb de uitzending met Tim nog niet gezien, maar las hier dat dat ook heel slecht ging haha

6 likes

Humberto Tan beweert dat het 65000 is

Nouja niet per se een man. Gewoon een ouder iemand die zich iets beter weet uit te drukken.

1 like

Ik zag ergens een afbeelding (volgens mij van Tim op twitter) waar ze de kosten allemaal onder elkaar hadden gezet en het had de overheid ongeveer €65.000 totaal gekost. Dat waren dan 9 video’s op social media (verschillende artiesten) voor €35.000 en de overige kosten waren voor design, marketing director, etc.

2 likes

Prima samenvatting, dit plaatje (de tweets links en rechts dan, midden gaat ergens anders over)

6 likes