FF Boulevard #4 (Deel 1)

16 likes

Ons land wordt geleid door de VVD. Alsof die de economie ooit zullen vergeten.

40 likes

Hahahaha dat knuistje ook

Ik weet niet hoe je moet citeren, maar @tuula kan het beter verwoorden dan ik dus ik citeer deze post van haar:
Ik vind het een super domme zet van al die BN’ers maar ik vind het wel typisch dat de vrouw er weer uitgepikt wordt om als dom wicht ten toon te stellen. Waar is Bizzey dan? Ik vind het ook knap dat ze er gewoon zit.

Ik merk zelf ook gewoon dat ik bij haar eerder denk ‘jeetje wat een dom mens’, omdat we best wel gebrainwasht zijn in het naar beneden halen van vrouwen. Uiteindelijk is ook zij jong en beïnvloedbaar en voor het karretje gespannen door die viruswaanzin lui. Waarom wordt die niet ter verantwoording geroepen?

Het is inderdaad wel heel vaak zo dat (jonge) vrouwen het maar moeten opknappen. Bizzey, die iets minder dan de helft van Famke haar volgers heeft, kan toch ook zijn mond open trekken?
——————————————————

@Trivia tuurlijk is je muziek smaak heel erg persoonlijk. Maar de teksten die ze schrijft (schrijft ze zelf?) en zingt… ja, sorry maar ik vind haar daardoor niet heel slim overkomen. Wat zonde is, want ze is echt wel slim.

3 likes

Iedereen blijft dit maar zeggen hier maar waar baseren jullie dit op? (Edit: oprechte vraag dit. Ze heeft een aantal slimme dingen gedaan maar die waren overduidelijk bedacht door een management, verder heb ik haar weinig zinnigs horen zeggen.)

33 likes

Rapper Sjors :joy: no joke

17 likes

Lil Kleine zit jointjes te roken op Ibiza.
Die heeft even geen tijd :sweat_smile:

34 likes

Ik denk dat zij echt wel bewust daar is gaan zitten. Ja, ze hadden anderen kunnen kiezen, maar ik denk dat zij ook graag daar wilde zitten. 21 is nou ook weer niet zo jong dat je geen idee hebt wat de gevolgen van je acties zijn lijkt mij.

17 likes

Ik weet niet waarom maar ik ga helemaal stuk hierom

4 likes

Aah oke thanks. Weet ze wel goed te verbergen dan. Maar ik ben het ook eens met de posts hierboven hoor. Dit meisje had gisteren echt niet naar voren geschoven moeten worden. Ik vind bizzey (en de rest) echt een enorm laffe lul.

1 like

Idd

Het is niet een soort zielige martelaar, het is een wijffie dat tienduizend euro kreeg van de overheid en nu binnen 5 seconde zich aansluit bij viruswaanzin en daar terecht komt praten over haar domme domme keuze.

Wie zegt dat al die mannen famke hebben gestuurd? Vind ik een hele rare gedachte. Denk eerder dat Jinek gewoon de grootste ster (qua volgers meer dan 2x Bizzey) wilde hebben.

54 likes

Ja ik snap ook echt neit waarom Femke hier verdedigd wordt als een slim maar naïef meisje dat eigenlijk heel zielig is dat ze zo publiekelijk af ging.

Kont > blaren > zitten

79 likes

Ik denk wel dat ze echt harder wordt aangepakt dan wanneer er een man had gezeten. Gisteren op twitter stond Famke de hele dag op plek 1 of 2 in die lijst met trending woorden. Tim zat tegelijkertijd ook zijn verhaal te verdedigen maar die heb ik helemaal niet voorbij zien komen op twitter.

4 likes

Komt ook omdat Jinek eerder is, heel vaak zijn dingen al trending voor op1 begint en Tim was ook nog aan het einde, toen Jinek al voorbij was.

En famke is influencer met een jong publiek, natuurlijk is dat interessanter. Mensen in haar leeftijd vormen nu het grootste probleem. Ik vind het extreem logisch dat ze haar uitnodigden en ook hard aanpakten.

12 likes

Ja vind dat eigenlijk nogal betuttelend.

3 likes

Ik heb net Op1 even terug gekeken, maar wat ontzettend irritant dat mensen elkaar niet uit laten praten.
Ik had graag gehoord wat die viroloog wilde zeggen over die testen maar die huisarts meteen er bovenop dat het “daar niet om gaat”. Dat hoor ik zovaak van mensen die ‘kritisch’ (ook m.b.t. andere dingen) zijn. Dan wil iemand het uitleggen en dan wordt er gezegd dat het daar niet over gaat, of dat dat nu niet van belang is.

5 likes

Ik ben een beetje verliefd op Henry geloof ik

6 likes

Lekker polderen dus.
Heb deze mensen vanaf het begin al horen roepen, naar ze luisteren heeft ook zo zijn grenzen. Geef ze een vinger en ze proberen je hele arm uit de kom te trekken, laat hen nu maar eens inbinden en de huidige compromissen uitproberen (want er zijn al veel compromissen gemaakt rond de maatregelen) in plaats van hun zin verder door te willen drijven met als einddoel vingers in de oren en nergens aan mee te hoeven doen.
Deze mensen voelen zich oh zo ongehoord maar dat is pertinente onzin.

3 likes

Ja maar misschien is er nu ook gewoon no way back nu voor ze? Wat als Famke nu opeens zegt “ja de virologen hebben me overtuigd toch niet #fruitsdepieplul, dan krijgt ze weer net zo’n bak over zich heen (verder op zich wel terug hoor).

En ik denk alleen maar wie df is Tim? Ik dacht de man van kim kotter, maar die heet Jaap :confused:

Dus snap wel dat die minder interessant is om die uit te nodigen?

4 likes

Ik ben het ook wel eens niet met dingen eens, omdat ik het niet begrijp. Dan ga ik onderzoek doen, mensen om uitleg vragen en als ik het dan nog niet snap dan ga ik of nog meer uitleg vragen of ik houd mijn mond omdat ik er blijkbaar te weinig van weet om me uit te spreken. Als mensen die er verstand van hebben iets zeggen waarom zou ik, die er geen verstand van heeft, er dan tegenin moeten gaan?
Dan ben je misschien wel helemaal niet dom, maar je doet in ieder geval wel dom…

2 likes