28 miljoen uitgestelde operaties
op dat hele kleine stukje aarde
die schrijf je niet de wetten voor, Tim
die laat je in hun waarde
We noemen hem Henk, maar die schrijfwijze vonden we niet zo mooi dus je zegt ‘Thomas’
Toen Eva vroeg hoeveel ze had gekregen voor die campagne aan het begin van corona zei Femke ook “oh helemaal niet zoveel hoor”. Eva zegt daarna dat een paar duizend was en dan zegt F ja. Nou voor haar is het waarschijnlijk weinig, maar komt niet erg sympathiek over
Ik denk dat je haar ook dommer vind over komen door de ‘muziek’ die ze maakt.
En alle eerdere, niet zo verstandige, uitspraken van haar.
Maar zoals ik in het corona topic ook zei, ze heeft wel lef om bij Jinek te gaan zitten terwijl half Nederland haar uitlacht.
Als ik dit alles zo lees, lijkt het net alsof die ‘actiegroep’ van b BN’ers hun actie helemaal niet wilden laten lukken, of goed over laten komen
Dat klopt zeker! Ik vind het ook gek dat ze een 21 jarige vrouw sturen, die al niet goed is in dit soort dingen, ipv een 30 of 40 jarige man (bij wijze van). Maar volgens mij wou niemand een verklaring af leggen, behalve Thomas Berge, Tim Douwsma en Famke dus. Heb de uitzending met Tim nog niet gezien, maar las hier dat dat ook heel slecht ging haha
Humberto Tan beweert dat het 65000 is
Nouja niet per se een man. Gewoon een ouder iemand die zich iets beter weet uit te drukken.
Ik zag ergens een afbeelding (volgens mij van Tim op twitter) waar ze de kosten allemaal onder elkaar hadden gezet en het had de overheid ongeveer €65.000 totaal gekost. Dat waren dan 9 video’s op social media (verschillende artiesten) voor €35.000 en de overige kosten waren voor design, marketing director, etc.
Ons land wordt geleid door de VVD. Alsof die de economie ooit zullen vergeten.
Hahahaha dat knuistje ook
Ik weet niet hoe je moet citeren, maar @tuula kan het beter verwoorden dan ik dus ik citeer deze post van haar:
Ik vind het een super domme zet van al die BN’ers maar ik vind het wel typisch dat de vrouw er weer uitgepikt wordt om als dom wicht ten toon te stellen. Waar is Bizzey dan? Ik vind het ook knap dat ze er gewoon zit.
Ik merk zelf ook gewoon dat ik bij haar eerder denk ‘jeetje wat een dom mens’, omdat we best wel gebrainwasht zijn in het naar beneden halen van vrouwen. Uiteindelijk is ook zij jong en beïnvloedbaar en voor het karretje gespannen door die viruswaanzin lui. Waarom wordt die niet ter verantwoording geroepen?
Het is inderdaad wel heel vaak zo dat (jonge) vrouwen het maar moeten opknappen. Bizzey, die iets minder dan de helft van Famke haar volgers heeft, kan toch ook zijn mond open trekken?
——————————————————
@Trivia tuurlijk is je muziek smaak heel erg persoonlijk. Maar de teksten die ze schrijft (schrijft ze zelf?) en zingt… ja, sorry maar ik vind haar daardoor niet heel slim overkomen. Wat zonde is, want ze is echt wel slim.
Iedereen blijft dit maar zeggen hier maar waar baseren jullie dit op? (Edit: oprechte vraag dit. Ze heeft een aantal slimme dingen gedaan maar die waren overduidelijk bedacht door een management, verder heb ik haar weinig zinnigs horen zeggen.)
Rapper Sjors no joke
Ik denk dat zij echt wel bewust daar is gaan zitten. Ja, ze hadden anderen kunnen kiezen, maar ik denk dat zij ook graag daar wilde zitten. 21 is nou ook weer niet zo jong dat je geen idee hebt wat de gevolgen van je acties zijn lijkt mij.
Ik weet niet waarom maar ik ga helemaal stuk hierom
Aah oke thanks. Weet ze wel goed te verbergen dan. Maar ik ben het ook eens met de posts hierboven hoor. Dit meisje had gisteren echt niet naar voren geschoven moeten worden. Ik vind bizzey (en de rest) echt een enorm laffe lul.