Ik durf echt niet op play te klikken, want ik vind haar stem zooooo irritant.
Is wel een heel goed nummer
Wat een ellende.
wow is deze parel al 8 jaar oud!!
Nu al bijna €500.000
Waarmee dan? Dat snap ik nog niet echt. Met die tikkie?
Ja je kunt een tikkie betalen aan het prinses maxima ziekenhuis voor dat derde ei. Bedrag staat vrij.
Ik snap er ook de ballen van hoor, maar het heeft te maken met de eieren van hun schildpadden. De eerste twee kregen stickers van sponsoren voor 30K en 40K en nu is er een open tikkie waar iedereen op doneert.
Ja volgers hadden geopperd dat hij wel een tikkie mocht openen zodat iedereen kon doneren voor het derde ei. Heb zelf ook gedoneerd trouwens.
Wint dan de hoogste donatie het ei?
Hij zit vanavond bij Op1, dus ben benieuwd
Nee volgens mij niet.
Nee hij wou dat laatste ei voor €40.000 verkopen zodat ze een ton aan donaties had voor het maxima ziekenhuis. Door zijn volgers en dat open tikkie is het bedrag dus een stuk hoger geworden
Oja. Maar ik snap het nog steeds niet echt. Want als de een 10 euro doneert, een ander 1 euro, etc. Waar gaat dat ei dan heen?
@tessel Ja ben ook wel benieuwd!
Het gaat uiteindelijk niet meer om het ei of ‘winnen’ maar om zoveel mogelijk te doneren aan het Máxima centrum. Die bedrijven die een sticker hebben gekocht komen vaak in beeld op Instagram, dus genereren meer bekendheid (soort reclame).
Vind het echt wel een top actie met die tikkies!
Oh je kunt reclame maken via dat ei. Ik snap het nu!
Aw Gordon gewelddadig overvallen. Lees ook dat hij corona heeft, slimme tijd om in iemands huis binnen te dringen en hem vast te binden :’)
Het is misschien heel vals van me, maar ik vind het een raar verhaal, en op de een of andere manier krijg ik hier een soort Jussie Smollett vibe van.
Waarom vind je het een raar verhaal?
Wat ik wel raar vond was dat hij de straat op rent en wordt opgevangen door beveiligers van een museum? Waarom pakt hij niet gewoon z’n telefoon?