Het is hier toch een discussieforum? Doei!
Ja dat hele stukā¦
Gestolen? In paniek en er niet aan denken? Weg willen uit het huis uit angst?
Die hebben de overvallers misschien ook meegenomen?
Ik denk dat je na zoān ervaring niet meer heel praktisch kan denken even, misschien daarom. Ik zou zelf ook zo snel mogelijk onder andere mensen willen zijn ipv eerst bellen
Ik vind het juist niet gek om dan in paniek naar buiten te rennen. Sowieso kan je dan niet meer logisch nadenkenā¦
Ik verbaas me altijd over de oordelen van wat ājij zou doen in situatie Xā. Kunnen we even loslaten wat we denken wat wij zouden doen, in een acute panieksituatie? Of dat nou een gewapende overval is, of dat je beschuldigd wordt van moord. Ik luister veel crime podcasts en oa Crime Junkie doet dat ook heel veel. Alsof we weten hoe we op zoān moment gaan reageren. Stress doet bijzondere dingen met een mens.
Nah ik denk dat het wel wat ver gaat hoor jullie reacties. We mogen best wel met een kritisch oog naar nieuwsberichten kijken, ook al moeten we hier wat voorzichtig mee omgaan want het gaat om iets traumatiserends. @Hejira gaat wel ver in dat ze het meteen niet gelooft (hoewel het zeker niet de eerste ster zou zijn die iets verzint), maar er zitten wel wat vreemde dingen in het verhaal. Wat natuurlijk helemaal te wijten kan zijn aan de chaos/paniek in de situatie. Maar het is niet alsof Riotpoof dit meteen op Twitter zet met GORDON LIEGT EN WILT GEWOON FAME.
Dit is ook geen victim blaming. Niemand zegt hier āhet is ook Gordonās eigen schuld, had hij maar niet al die stories met zān juwelen moeten postenā. Dit is het verhaal in twijfel trekken, wat ook schadelijk kan zijn, maar dat is niet hetzelfde als victim blaming.
Haha, waar ik dus achter ben gekomen. Ik ga van stress poetsen. Bij die persconferentie van maandag ging ik met een doekje de vloer afnemen.
Ik moest ook meteen aan Kim denken. Als je toendertijd hier postte dat je het niet geloofde was je ook meteen een vrouwenhater en werd je echt afgemaakt haha.
Terecht.
Vind het echt totaal idioot om over zoiets te speculeren zonder ook maar een korreltje bewijs.
Ik heb zelf een soort gelijke gebeurtenis meegemaakt en als iemand zou beweren dat het niet waar is, dan ga ik echt full Hulk mode.
Hoe vaak zeem jij je ramen?
Alleen wanneer ik overvallen wordt.
Daar was 10 jaar en een pandemie voor nodig
Haha ik kwam ook hier om dat te posten, zou het dan eindelijk gaan stoppen?
Je hoort de reclame al gewoon he: Soldaat van Oranje gaat door! Nu met een nieuwe top cast!
Wat is er wel nodig?! Zelfs een fucking pandemie kan die musical niet stoppen
Denk zelf dat pas als de zon ontploft, de musical stopt. Tenzij we tegen die tijd planeten koloniseren, dan zal er een speciale planeet komen voor de soldaat van oranje.
Jaa zag oo rtl boulevard dat hij naar een kostschool in schotland gaat. Waar ze heel streng zijn en het is heel plotseling (niet ah begin van het schooljaar). Dus marc vd linden suggereerde dat die Claus het heel bont had gemaakt (iets erger dan kattekwaad gaat de roddel volgens hem) en nu naar die kostschool wordt gestuurd.
Oh ja en Clause heeft een soort louche sneakerwebshop met geen retourbeleid
Hij zit op gordonston (Ik hoop dat ik het goed heb gespeld). Prins Charles is er mee naar buiten gekomen dat hij op deze school door een hel is gegaan. Misschien daarom?
Edit: dat is een hele strenge kostschool. Prins Philip hoopte Charles zo āharderā te maken