FF Boulevard #4 (Deel 1)

Hoe vaak zeem jij je ramen?

Alleen wanneer ik overvallen wordt.

13 likes

Daar was 10 jaar en een pandemie voor nodig

108 likes

Haha ik kwam ook hier om dat te posten, zou het dan eindelijk gaan stoppen?

Je hoort de reclame al gewoon he: Soldaat van Oranje gaat door! Nu met een nieuwe top cast!

9 likes

Wat is er wel nodig?! Zelfs een fucking pandemie kan die musical niet stoppen

3 likes

Denk zelf dat pas als de zon ontploft, de musical stopt. Tenzij we tegen die tijd planeten koloniseren, dan zal er een speciale planeet komen voor de soldaat van oranje.

25 likes

Weet iemand waar dit over gaat?

7 likes

Jaa zag oo rtl boulevard dat hij naar een kostschool in schotland gaat. Waar ze heel streng zijn en het is heel plotseling (niet ah begin van het schooljaar). Dus marc vd linden suggereerde dat die Claus het heel bont had gemaakt (iets erger dan kattekwaad gaat de roddel volgens hem) en nu naar die kostschool wordt gestuurd.

Oh ja en Clause heeft een soort louche sneakerwebshop met geen retourbeleid :woman_shrugging:

6 likes

Hij zit op gordonston (Ik hoop dat ik het goed heb gespeld). Prins Charles is er mee naar buiten gekomen dat hij op deze school door een hel is gegaan. Misschien daarom?

Edit: dat is een hele strenge kostschool. Prins Philip hoopte Charles zo ā€˜harder’ te maken

2 likes

Ja dit inderdaad. Eerder deze week ging het ook over die webshop, waar hij merkspullen etc. doorverkoopt en dat hij daarom daar heen zou moeten.

2 likes

Oh dat klinkt niet best, ik ben benieuwd!

1 like

Er zijn zoveel jonge jongens die geld verdienen aan het doorverkopen van exclusieve sneakers. Dat is een hele scene. Maar Claus ligt door zijn afkomst onder een enorm vergrootglas en wettechnisch zal er veel voor te zeggen zijn. Maar hoe oud is dat kind, 14/15? Vind het sneu dat dit zo in de media komt en over wordt gespeculeerd door boulevard. Het is nog maar een kind.

9 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Veel jongens van deze leeftijd verdienen geld op deze manier. Ik vind het ook raar dat bij Claus, Eloise en zusje maar alles gedeeld mag worden, omdat ze graaf en gravinnen zijn, en van de prinsessen mag niks naar buiten komen.

9 likes

Jeetje wat kijkt zij boos :smiling_imp:

1 like

Ik zou ook boos kijken als mensen op tv onzin lullen over m’n broertje

40 likes

Het derde kindje van Chrissy en John Legend heeft het niet gered… zo erg voor zešŸ˜”

1 like

Ik kwam ook hiervoor, heel verdrietig.

Ah, zo erg. Ik had gister gelezen over een bloedstolsel en wist dat ze in het ziekenhuis lag, maar dat het zo zou aflopen. Echt zo verdrietig. Ze waren zo blij.

Oh jeetje… wat verdrietig zeg :pensive:

1 like