FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik las het net, verschrikkelijk voor ze.

Hmm ja maar hoe verantwoord is het dan dat een kind zo’n webshop heeft? Want wat ik begreep is dat er bijv geen retourbeleid is, terwijl dat wettelijk verplicht is voor kopen op afstand.

Dat het populair is/er een markt voor is en veel jongeren dit doen (?) is een ding, maar voor elk van hen geldt imo dat het wel legaal en goed geregeld moet zijn. Met behulp van ouders evt.

10 likes

Dat is in mijn ogen weer een andere discussie. Ik praat het ook niet goed wat die jongen doet. Maar ik vind het sneu voor hem dat dit dan zo wordt uitgelicht in de media.

2 likes

Ach wat verschrikkelijk. Ik moet even terugdenken aan haar uitspraak eerder in de zwangerschap dat dit kindje voor haar veel kwetsbaarder voelde. Bij IVF hadden ze namelijk “de beste” kunnen uitkiezen, en over dit kindje “wist ze niets”, oid zei ze. Wat afschuwelijk dat dit dan nu gebeurt.

Volgens mij was er niks mis met het kindje en was hij zelfs erg gezond, maar zijn omgeving niet (haar placenta etc.) ze zei ‘he’s the strongest little dude in the shittiest house” :pensive: heel verdrietig, en knap dat ze die mega persoonlijke rauwe foto’s delen om het taboe op miskramen en stil geboren babies wat te proberen te verbreken.

11 likes

Ik las het inderdaad. Ik bedoelde er ook niets mee hoor, maar moest direct denken aan die kwetsbare uitspraak die ze toen deed, en ik zo mooi vond. Dit was natuurlijk een hele nieuwe ervaring voor ze, na 2 IVF kindjes.

Heb na haar Instagram post en die prachtige tekst erbij echt een traantje gelaten.

1 like

Oh excuus, dat was niet de bedoeling, zal het aanpassen!

1 like

@Rue wat een verdriet spreekt er uit die foto, ongelofelijk.

En wat een nare reacties krijgen ze ook via Twitter, omdat ze uitgesproken voorstander is van abortus en ‘planned parenthood’, een stichting die anticonceptie verstrekt. Wat een bak bagger is twitter ook op zn tijd.

2 likes

ja dit vind ik ook zo storend in alle berichtgeving hierover!

1 like

Daily Mail besteedt er wel aandacht aan:

" * On Monday, Chrissy said she was ‘about halfway through her pregnancy’, which is around 20 - 24 weeks

• A stillbirth is when a baby is born dead at 24 weeks or later. If a baby dies before 24 completed weeks, it’s known as a miscarriage or late foetal loss"

Die foto’s :sob:

1 like

Ik weet niet of dat ouderwets is, de Daily Mail schrijft het zo. Nu is dat een behoorlijke rioolkrant, natuurlijk. En staat niet echt bekend om zijn (politieke) correctheid.

Op een Nederlandse site lees ik vanaf 16 weken.

Ik heb beroepsmatig eens te maken gehad met een geboorte rond 14 weken en gezien het dán al een heel mensje is met alles erop en eraan, vond ik dat al heftig om een miskraam te noemen. Je moet gewoon bevallen, punt.

3 likes

Ik las na op Google gezocht te hebben dat wereldgezondheidsorganisatiehet het tot 20 weken een miskraam noemt. Maar per land kan dat nogal verschillen.

Ik vind het zelf zeer respectloos en kwetsend om een baby met dat termijn een miskraam te noemen!

3 likes

ja echt heartbreaking. Wat lijkt me dat vreselijk, als je kindje gewoon gezond is. Vind het heel dapper dat ze dit deelt

Oh ja deze chick. Net huisarts en dan raak je zo van het padje, zonde. De vereniging tegen de kwakzalverij strijdt ook tegen haar. Ze zit nu in een soort MLM met van die olieën.

1 like

Niks ergers dan zo’n link open klikken en dan zien dat mensen die ik ken haar ook volgen :disappointed:

14 likes

Ahhh ja Marije postte van de week ook al hele dramatische stories over dat ze gedwongen werd een muilkorf te dragen in het vliegtuig (maar daar kon de stewardess niks aan doen want die wist niet beter, god have mercy on her soul) en nu snapte ze pas echt wat het onrecht was dat wakkere mensen en kinderen werd aangedaan, inclusief een filmpje dat ze jankend met mondkapje in t vliegtuig zat.

Laten we ALL-in gaan voor LIEFDE over ANGST

:rolleyes:

4 likes

Ik krijg echt kippenvel en traanogen van die foto waar Chrissy huilend op bed zit. :cry: Oke en ook die van haar en de baby en John samen.

Heftig zeg :pensive:

1 like

Echt verschrikkelijk voor Chrissy en John. Sommige comments eronder zijn echt niet normaal, gelukkig niet veel, maar wat bezielt iemand om dit überhaupt te denken, en dan nog vervolgens daadwerkelijk op te schrijven. Dat ze geen foto’s moet maken, ze doet het alleen voor de aandacht, het is karma blabla. Mensen zijn echt niet goed hoor

1 like

omg ik word daar altijd zo agressief van LOVE AND LIGHT MIJN HOL

edit: haha ik kijk nu dat filmpje en ze zegt letterlijk god have mercy on their souls :joy: dacht dat je een grapje maakte