FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja dit inderdaad. Eerder deze week ging het ook over die webshop, waar hij merkspullen etc. doorverkoopt en dat hij daarom daar heen zou moeten.

2 likes

Oh dat klinkt niet best, ik ben benieuwd!

1 like

Er zijn zoveel jonge jongens die geld verdienen aan het doorverkopen van exclusieve sneakers. Dat is een hele scene. Maar Claus ligt door zijn afkomst onder een enorm vergrootglas en wettechnisch zal er veel voor te zeggen zijn. Maar hoe oud is dat kind, 14/15? Vind het sneu dat dit zo in de media komt en over wordt gespeculeerd door boulevard. Het is nog maar een kind.

9 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Veel jongens van deze leeftijd verdienen geld op deze manier. Ik vind het ook raar dat bij Claus, Eloise en zusje maar alles gedeeld mag worden, omdat ze graaf en gravinnen zijn, en van de prinsessen mag niks naar buiten komen.

9 likes

Jeetje wat kijkt zij boos :smiling_imp:

1 like

Ik zou ook boos kijken als mensen op tv onzin lullen over m’n broertje

40 likes

Het derde kindje van Chrissy en John Legend heeft het niet gered… zo erg voor zešŸ˜”

1 like

Ik kwam ook hiervoor, heel verdrietig.

Ah, zo erg. Ik had gister gelezen over een bloedstolsel en wist dat ze in het ziekenhuis lag, maar dat het zo zou aflopen. Echt zo verdrietig. Ze waren zo blij.

Oh jeetje… wat verdrietig zeg :pensive:

1 like

Ik las het net, verschrikkelijk voor ze.

Hmm ja maar hoe verantwoord is het dan dat een kind zo’n webshop heeft? Want wat ik begreep is dat er bijv geen retourbeleid is, terwijl dat wettelijk verplicht is voor kopen op afstand.

Dat het populair is/er een markt voor is en veel jongeren dit doen (?) is een ding, maar voor elk van hen geldt imo dat het wel legaal en goed geregeld moet zijn. Met behulp van ouders evt.

10 likes

Dat is in mijn ogen weer een andere discussie. Ik praat het ook niet goed wat die jongen doet. Maar ik vind het sneu voor hem dat dit dan zo wordt uitgelicht in de media.

2 likes

Ach wat verschrikkelijk. Ik moet even terugdenken aan haar uitspraak eerder in de zwangerschap dat dit kindje voor haar veel kwetsbaarder voelde. Bij IVF hadden ze namelijk ā€œde besteā€ kunnen uitkiezen, en over dit kindje ā€œwist ze nietsā€, oid zei ze. Wat afschuwelijk dat dit dan nu gebeurt.

Volgens mij was er niks mis met het kindje en was hij zelfs erg gezond, maar zijn omgeving niet (haar placenta etc.) ze zei ā€˜he’s the strongest little dude in the shittiest houseā€ :pensive: heel verdrietig, en knap dat ze die mega persoonlijke rauwe foto’s delen om het taboe op miskramen en stil geboren babies wat te proberen te verbreken.

11 likes

Ik las het inderdaad. Ik bedoelde er ook niets mee hoor, maar moest direct denken aan die kwetsbare uitspraak die ze toen deed, en ik zo mooi vond. Dit was natuurlijk een hele nieuwe ervaring voor ze, na 2 IVF kindjes.

Heb na haar Instagram post en die prachtige tekst erbij echt een traantje gelaten.

1 like

Oh excuus, dat was niet de bedoeling, zal het aanpassen!

1 like

@Rue wat een verdriet spreekt er uit die foto, ongelofelijk.

En wat een nare reacties krijgen ze ook via Twitter, omdat ze uitgesproken voorstander is van abortus en ā€˜planned parenthood’, een stichting die anticonceptie verstrekt. Wat een bak bagger is twitter ook op zn tijd.

2 likes

ja dit vind ik ook zo storend in alle berichtgeving hierover!

1 like