Ja inderdaad… Je gaat eigenlijk hopen dat hij het of niet krijgt, of als hij het krijgt dan meteen doodziek wordt.
Oh nee, bij mij ook iemand die ik niet verwacht had
Maar je weet niet waarom he! Ik volg ook wel eens mensen waar ik het totaal niet mee eens ben, maar gewoon om een beetje op de hoogte te blijven.
ja of hij beeindigt na 4 weken de behandeling omdat hij er alleen maar zieker van werd en nu helemaal zelf op eigen kracht genezen is. oftewel de artsen houden je gewoon ziek.
Iemand die ik via via ken (bekend als de “kleine activist” op ig: I sa G reens) is meer van:
het is vast wel erg maar niet zo erg als wordt beweerd, en de maatregelen verlopen niet democratisch genoeg (de Corona wet etc). Dus ja er wordt veel geprotesteerd maar meer tegen alles “eromheen”
Ik had haar niet moeten opzoeken op Instagram. Wat een gezwets komt daar uit zeg
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. Want mijn reactie was niet op die manier bedoeld.
Ik heb t idee dat dit echt een mega pijnlijk onderwerp kan zijn voor sommigen. Moeten we het hier wel over hebben?
Ja ik schrok er ook best van, ih begin oogde het sympathiek; kritisch, doordacht maar ineens sloeg de toonzetting qua felheid - in mijn optiek - om. Het gaat de hele dag maar door, je kunt haar nu ook sponsoren.
Doutzen liket en reageert ook weleens
Omg die comments.
Natuurlijk weer mannen…
Nikkie kan altijd zo krachtig een boodschap overbrengen vind ik. Beetje Amerikaans misschien, maar love it.
Nikkie for president! (Of wacht, daarvoor moet je waarschijnlijk Amerikaans staatsburger zijn.)
En in de VS geboren zijn. Ze kan nog wel gouverneur worden zoals Arnold Schwarzenegger was.
Trump heeft Corona
Hahaaaa lachen!
What’s the big deal, gewoon eventjes wat bleek injecteren en dan is hij er zo vanaf
Wat een grap, die Trump. Hij dacht met zijn arrogante kop vast dat hij zou worden overgeslagen. Komt wel lekker uit qua timing met de verkiezingen…
Even wat hydroxychloroquine laten voorschrijven door zijn arts en hij is weer helemaal het haantje.