FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja inderdaad… Je gaat eigenlijk hopen dat hij het of niet krijgt, of als hij het krijgt dan meteen doodziek wordt.

2 likes

Oh nee, bij mij ook iemand die ik niet verwacht had :tired_face:

Maar je weet niet waarom he! Ik volg ook wel eens mensen waar ik het totaal niet mee eens ben, maar gewoon om een beetje op de hoogte te blijven.

1 like

ja of hij beeindigt na 4 weken de behandeling omdat hij er alleen maar zieker van werd en nu helemaal zelf op eigen kracht genezen is. oftewel de artsen houden je gewoon ziek.

3 likes

Iemand die ik via via ken (bekend als de “kleine activist” op ig: I sa G reens) is meer van:
het is vast wel erg maar niet zo erg als wordt beweerd, en de maatregelen verlopen niet democratisch genoeg (de Corona wet etc). Dus ja er wordt veel geprotesteerd maar meer tegen alles “eromheen”

Ik had haar niet moeten opzoeken op Instagram. Wat een gezwets komt daar uit zeg

1 like

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. Want mijn reactie was niet op die manier bedoeld.

1 like

Ik heb t idee dat dit echt een mega pijnlijk onderwerp kan zijn voor sommigen. Moeten we het hier wel over hebben?

16 likes

Ja ik schrok er ook best van, ih begin oogde het sympathiek; kritisch, doordacht maar ineens sloeg de toonzetting qua felheid - in mijn optiek - om. Het gaat de hele dag maar door, je kunt haar nu ook sponsoren.
Doutzen liket en reageert ook weleens

weet ff niet waar ik dit anders moet posten maar dit geeft hoop in barre tijden

37 likes

Omg die comments. :cry:

1 like

Natuurlijk weer mannen… :face_vomiting:

3 likes

Nikkie kan altijd zo krachtig een boodschap overbrengen vind ik. Beetje Amerikaans misschien, maar love it.

4 likes

Nikkie for president! (Of wacht, daarvoor moet je waarschijnlijk Amerikaans staatsburger zijn.)

2 likes

En in de VS geboren zijn. Ze kan nog wel gouverneur worden zoals Arnold Schwarzenegger was.

1 like

Trump heeft Corona

20 likes

Hahaaaa lachen!

12 likes

What’s the big deal, gewoon eventjes wat bleek injecteren en dan is hij er zo vanaf :woman_shrugging:

33 likes

Wat een grap, die Trump. Hij dacht met zijn arrogante kop vast dat hij zou worden overgeslagen. Komt wel lekker uit qua timing met de verkiezingen…

5 likes

Even wat hydroxychloroquine laten voorschrijven door zijn arts en hij is weer helemaal het haantje.

2 likes