FF Boulevard #4 (Deel 1)

Dan heeft Pence het voor het zeggen.

Ik vind het wel ingewikkeld wat Trump/Bolsonaro hun beweegreden dan is, hoewel ik direct geloof dat ze het in scène zetten.
Maar åls ze het in scène zetten, dan weten ze dus zelf wel dat corona erger is toch? Of dat het in ieder geval een bedreiging voor de samenleving is. Ze zijn er zelf dan toch ook niet van overtuigd dat er niks is? Dat kan ik dan ook weer niet geloven. Dus het is gewoon een populistisch iets, hun achterband voor zich winnen denk ik? Splijten van de maatschappij? Chaos creeÍren voor hun eigen gewin? Gewoon een leuk machtsspelletje?

1 like

Zag dit op Twitter voorbij komen. Zou me niets verbazen. De timing is te toevallig.

34 likes

Hahah, dit lijkt me ook weer licht overdreven. Corona waart overal rond, dus zo toevallig is het niet als je het nu oploopt

6 likes

ja dat vind ik ook echt het allerergst van alles. Ik vind het namelijk ook echt iets voor Trump om als ie Corona heeft het gewoon geheim te houden en dan alsnog naar campagnes enzo te gaan. Maar aan de andere kant kan het openbaar maken van een besmetting dan ook in zijn voordeel werken idd bijvoorbeeld door hydroblabla. Je kan van alles echt een scenario maken, dat is echt zo fucked up.

2 likes

Jeetje je kan jezelf toch ook niet serieus nemen als je dit soort teksten moet schrijven?

Wel grappig dat hij het waarschijnlijk heeft gekregen van iemand die Hope heet

5 likes

Mijn vriend vanochtend: ‘De VS is hard op weg om een bananenrepubliek te worden’

Ik heb nu al de hele dag dit liedje in mijn hoofd:

6 likes

Hier ben ik dus ook “bang” voor. Die man gaat natuurlijk nooit zijn ongelijk toegeven, dus ook al heeft ie wel echt last, krijgen we dat echt niet 'te horen

Sowieso dat hij zichzelf heel sterk en gezond gaat noemen zodra hij weer genezen is.

1 like

Ik ben bang dat het op de een of andere manier in zijn voordeel gaat uitpakken, kan alleen niet helemaal bedenken hoe

7 likes

Even een poll want ben wel benieuwd;

Denk jij dat Trump en Melania echt Corona hebben?

• Ja, waarom zouden ze daarover liegen?
  • Nee natuurlijk niet, alles is in scène gezet zodat Trump hier beter uitkomt.

0 stemmers

Trump taken to hospital after testing positive https://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-54396670

Lol.

5 likes

This breaking faking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version. :joy:

3 likes

In dit geval denk ik wél ‘Ja’ maar niet: waarom zouden ze daarover liegen? Dat kan ik me bij die twee gekken best voorstellen haha, maar ik denk toch dat ze het hebben.

35 likes

Ja dit, vooral nu hij naar het zkh is gebracht. ik gun het eigenlijk niemand om dit virus te krijgen, maar in dit geval is het toch wel echt een shoulder shrug :woman_shrugging:t3:

1 like

Gezien het moment, exact 4 weken voor de verkiezingen en het feit dat zijn hele campagne dit jaar sowieso al in duigen is gevallen. Lijkt het best wel een goede tactiek om spot on te zijn, de resterende paar weken voor de election. Ik snap waarom mensen dit denken. Waar of niet, het feit dat er Ăźberhaupt wordt gespeculeerd of hij wel echt ziek is, zegt denk ik erg veel over hem als persoon.

Stel dat dit 8 jaar geleden was gebeurd met Obama, had waarschijnlijk de hele wereld hem geloofd behalve Trump.

1 like

‘experimentele behandeling’ zie je, daar gaan we al :upside_down_face:

10 likes

Ik las net bij de NOS dat hij remdesivir krijgt, dat is niet echt experimenteel meer toch?

Misschien voor Amerika wel… wel even wat anders dan glorix

3 likes