Twitter gaat helemaal los, heerlijk #trumphascovid
Daar ben ik dus ook bang voor. Niet dat hij erover liegt dat hij het heeft, maar dat hij het helemaal gaat downplayen. Dan gaan mensen het al helemaal niet meer serieus nemen en dan wordt het echt chaos.
Ja of dat ie zo probeert aan te tonen dat ie alles behalve oud en zwak is. Lekker conspiracy thinking van mezelf maar ook dat zou me niet verbazen, aangezien het debat grotendeels gaat over leeftijd & gezondheid van de president(en).
Maar denk je dan dat hij helemaal geen covid heeft en dit gewoon aan het faken is? Omg dat zou echt wat zijn!
Ja dat is wel een optie. Maar dat is wel echt héél erg politiek-conspiracy denkend. Ik hoop en ga er vanuit dat het niet zo is, maar als ie met zoân redenering terugkomt dan is dat wel een optie.
Alleen gezien hij het hoogstwaarschijnlijk van zijn collega heeft gekregen, ga ik er vanuit dat dit niet zo is. Geloof ook in de oprechtheidâŠ
Hahahaha, dit waren mijn letterlijke woorden tegen mijn vriend vanochtend. Ja, echt erg maar ik hoop het dus ook?
Oh wauw lost het Trump probleem zich dan toch misschien nog sneller op dan gedacht?
Of op zijn minst dat hij er heel erg ziek van wordt en een paar maanden aan de beademing op de IC ligt wat zou er dan eigenlijk met de verkiezingen gebeuren?
Mike Pence is toch de vice president dan. Dat is volgens mij niet veel beter hoor, sterker nog misschien wel erger
Die gaan hoe dan ook door.
Ik denk echt dat dit gewoon in scene is gezet met het oog op de verkiezingen. Kan hij het weer als âheldâ overleven en zeggen hoe alles niks voorstelt.
Waarom zijn Amerikaanse presidenten altijd oud? En wat gebeurt er als Trump doodgaat?
Het duurt even voordat je genoeg geld hebt verdiend om de verkiezingen te kopen.
Dan heeft Pence het voor het zeggen.
Ik vind het wel ingewikkeld wat Trump/Bolsonaro hun beweegreden dan is, hoewel ik direct geloof dat ze het in scĂšne zetten.
Maar åls ze het in scÚne zetten, dan weten ze dus zelf wel dat corona erger is toch? Of dat het in ieder geval een bedreiging voor de samenleving is. Ze zijn er zelf dan toch ook niet van overtuigd dat er niks is? Dat kan ik dan ook weer niet geloven. Dus het is gewoon een populistisch iets, hun achterband voor zich winnen denk ik? Splijten van de maatschappij? Chaos creeëren voor hun eigen gewin? Gewoon een leuk machtsspelletje?
Hahah, dit lijkt me ook weer licht overdreven. Corona waart overal rond, dus zo toevallig is het niet als je het nu oploopt
ja dat vind ik ook echt het allerergst van alles. Ik vind het namelijk ook echt iets voor Trump om als ie Corona heeft het gewoon geheim te houden en dan alsnog naar campagnes enzo te gaan. Maar aan de andere kant kan het openbaar maken van een besmetting dan ook in zijn voordeel werken idd bijvoorbeeld door hydroblabla. Je kan van alles echt een scenario maken, dat is echt zo fucked up.
Jeetje je kan jezelf toch ook niet serieus nemen als je dit soort teksten moet schrijven?
Wel grappig dat hij het waarschijnlijk heeft gekregen van iemand die Hope heet