Mijn vriend vanochtend: ‘De VS is hard op weg om een bananenrepubliek te worden’
Ik heb nu al de hele dag dit liedje in mijn hoofd:
Mijn vriend vanochtend: ‘De VS is hard op weg om een bananenrepubliek te worden’
Ik heb nu al de hele dag dit liedje in mijn hoofd:
Hier ben ik dus ook “bang” voor. Die man gaat natuurlijk nooit zijn ongelijk toegeven, dus ook al heeft ie wel echt last, krijgen we dat echt niet 'te horen
Sowieso dat hij zichzelf heel sterk en gezond gaat noemen zodra hij weer genezen is.
Ik ben bang dat het op de een of andere manier in zijn voordeel gaat uitpakken, kan alleen niet helemaal bedenken hoe
Even een poll want ben wel benieuwd;
Denk jij dat Trump en Melania echt Corona hebben?
0 stemmers
Trump taken to hospital after testing positive https://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-54396670
Lol.
This breaking faking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
In dit geval denk ik wél ‘Ja’ maar niet: waarom zouden ze daarover liegen? Dat kan ik me bij die twee gekken best voorstellen haha, maar ik denk toch dat ze het hebben.
Ja dit, vooral nu hij naar het zkh is gebracht. ik gun het eigenlijk niemand om dit virus te krijgen, maar in dit geval is het toch wel echt een shoulder shrug
Gezien het moment, exact 4 weken voor de verkiezingen en het feit dat zijn hele campagne dit jaar sowieso al in duigen is gevallen. Lijkt het best wel een goede tactiek om spot on te zijn, de resterende paar weken voor de election. Ik snap waarom mensen dit denken. Waar of niet, het feit dat er überhaupt wordt gespeculeerd of hij wel echt ziek is, zegt denk ik erg veel over hem als persoon.
Stel dat dit 8 jaar geleden was gebeurd met Obama, had waarschijnlijk de hele wereld hem geloofd behalve Trump.
‘experimentele behandeling’ zie je, daar gaan we al
Ik las net bij de NOS dat hij remdesivir krijgt, dat is niet echt experimenteel meer toch?
Misschien voor Amerika wel… wel even wat anders dan glorix
Ik weet niet of hij het wel of niet heeft, maar het zou me in ieder geval niks verbazen als het allemaal nep blijkt te zijn.
Nee, maar moet daar officieel wel nog worden benoemd als experimenteel en de patiënt moet toestemming geven voor gebruik voordat het wordt toegediend.
Een slag om de arm houden en niet alles direct geloven dat in de media gedeeld wordt maakt je niet meteen een ‘complottheoriegekkie’
De New York Times zegt dat hij het echt heeft en dat er geen reden is om te twijfelen. Er zijn heel veel mensen in zijn omgeving die het hebben.
Ik ben nu vooral geneigd het te geloven omdat er zoveel mensen om hem heen ook positief getest zijn nu. Waarschijnlijk hebben ze het zaterdag opgelopen bij het benieuwen van die nieuwe rechter. En dan vind ik het een beetje karma
mm ja ik heb verder geen medische kennis dus las het alleen in dit bericht, zo zie je maar weer he #fakenews #valvandecabal #doejeeigenonderzoek
Ik geloof niet dat hij geen Corona heeft, maar ik denk wel dat hij alles zal doen om dit in zijn voordeel uit te spelen. Het zou onhandig zijn om dit te faken, hij roept al maanden dat het wel meevalt en dan niemand er eigenlijk last van heeft. En dat alleen oude ongezonde mensen dit krijgen, het is dan geen goede look om in het ziekenhuis te moeten liggen en een behandeling te krijgen. Het zou voor hem beter zijn als hij drie keer hoest, en daarna al opdrukkend en springend het volgende debat binnenkomt en beweert enorm gezond te zijn.