FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik weet niet of hij het wel of niet heeft, maar het zou me in ieder geval niks verbazen als het allemaal nep blijkt te zijn.

1 like

Nee, maar moet daar officieel wel nog worden benoemd als experimenteel en de patiënt moet toestemming geven voor gebruik voordat het wordt toegediend.

1 like

Een slag om de arm houden en niet alles direct geloven dat in de media gedeeld wordt maakt je niet meteen een ‘complottheoriegekkie’

9 likes

De New York Times zegt dat hij het echt heeft en dat er geen reden is om te twijfelen. Er zijn heel veel mensen in zijn omgeving die het hebben.

4 likes

Ik ben nu vooral geneigd het te geloven omdat er zoveel mensen om hem heen ook positief getest zijn nu. Waarschijnlijk hebben ze het zaterdag opgelopen bij het benieuwen van die nieuwe rechter. En dan vind ik het een beetje karma :see_no_evil:

8 likes

mm ja ik heb verder geen medische kennis dus las het alleen in dit bericht, zo zie je maar weer he #fakenews #valvandecabal #doejeeigenonderzoek

1 like

Ik geloof niet dat hij geen Corona heeft, maar ik denk wel dat hij alles zal doen om dit in zijn voordeel uit te spelen. Het zou onhandig zijn om dit te faken, hij roept al maanden dat het wel meevalt en dan niemand er eigenlijk last van heeft. En dat alleen oude ongezonde mensen dit krijgen, het is dan geen goede look om in het ziekenhuis te moeten liggen en een behandeling te krijgen. Het zou voor hem beter zijn als hij drie keer hoest, en daarna al opdrukkend en springend het volgende debat binnenkomt en beweert enorm gezond te zijn.

12 likes

Ik vind het ergens toch wel schokkend dat hier iemand dood gewenst wordt met vele likes op dit bericht en er gelachen wordt omdat iemand ziek is.
Ongeacht welke opvattingen Trump heeft.

23 likes

Tja karma is een bitch.

8 likes

Ik zal de trekker niet overhalen maar er zijn meer dan genoeg white supremacists in deze wereld, we kunnen wel zonder de oranje versie.

43 likes

Het was oprecht mijn eerste gedachte toen ik hoorde dat hij Corona had. Vond het zelf ook wel schokkend want nog nooit over iemand gedacht op die manier, maar bij Trump voel ik het echt zo. Niet dat zijn dood iets op zal lossen want de volgende idioot staat vast al te trappelen maar goed,

5 likes

Ik zou er echt geen seconde wakker van kunnen liggen in ieder geval als Trump ineens niet meer leeft. Wel sneu voor zijn familie enz hoor, dat zeker maar ik moet Trump gewoon echt niet.

9 likes

Het is niet letterlijk bedoeld als in dat hier planmatig huurmoordenaars voor worden gezocht.

We hebben het over iemand die stelselmatig minderheden belachelijk maakt, vrouwen inferieur vindt, met gemak een WWIII via Twitter start en het virus lange tijd “that China thing” noemde, kortom; een psycho waar de wereld heus zonder mee kan doen en die mijn empathie niet verdient. Hij staat al zeker niet bovenaan mijn wishlist als we dystopische taferelen als Noahs arc/ruimteschip hebben en je je lievelingsmensen mag selecteren hoor

40 likes

Ik vind het echt een wonder dat die man nog geen kogel door zijn hoofd heeft gehad.

9 likes

Ik begrijp dat Trump niet bepaald geliefd is en de FF-ers heus niet klaar staan met een huurmoordenaar, maar het verbaast me wel gezien het algemene morele kompas hier vaak anders laat zien.
Over het algemeen wordt ieder leven nog een kans gegund, maar wanneer het Trump betreft mag hij bij voorkeur wel dood.
Tot zover mijn verbazing en 2 cents

19 likes

Ik vind Trump een walgelijke man en ik zal er geen traan om laten als hij overlijdt, maar ik denk dat het echt geen zak uitmaakt. Als hij er niet meer is staat er wel een andere idioot op die lekker verder gaat waar Trump gebleven was.

Sowieso denk ik dat het voor alles en iedereen beter is dat Trump de verkiezingen keihard verliest dan dat men moet leven met (de gevolgen van) de chaos die ontstaat als hij nu corona niet overleeft.

6 likes

Het heeft er toch niks mee te maken dat hij “rechts” is, maar over al zijn stelselmatige leugens en misselijkmakende uitspraken wat betreft minderheden en vrouwen. Over hoeveel “rechtse” mensen wordt dit gezegd volgens jou? Wat wordt er überhaupt zoveel over rechtse mensen gezegd volgens jou?

Ik vind trouwens of iemand zich heeft voortgeplant totaal niet relevant voor hoeveel sympathie diegene verdient.

30 likes

Huh. Links/rechts? Doet er niet toe toch?
Ik ben zelf ook vrij kritisch op “links” juist omdat hun plannen simpelweg niet altijd realistisch en toekomstig bestendig blijken.
En juist geen fan van de Clintons en Obama’s vd wereld als je naar hun midden-O beleid kijkt van de jaren 90/00.

Hij hoeft van mij niet dood, dat zal ik niet wensen, maar mocht het wel gebeuren dan zal ik letterlijk mijn schouders ophalen. No fucks given.

5 likes

Ik ben het met je eens hoor. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als deze man zou overlijden en ik zou willen dat deze man zijn macht niet meer kan uitoefenen, maar niet dmv de dood. Iemand dood wensen gaat mij echt veel en veel te ver.

4 likes