Wat een generalisering van het forum, alsof iedereen hier links is. Ik vind het niet erg als Trump dood is om alle uitspraken richting minderheden die hij heeft gedaan. Net zoals ik het niet erg vindt dat Hitler dood is, en nee ik weet dat Trump niet achter een Holocaust zit maar wat hij heeft gedaan richting vrouwen en zwarte mensen is ook niet niks.
Hoe bedoel je? Ik ben zelf niet links, wel vind ik de hele situatie rond Trump nogal ironisch. Staat los van mijn eigen politieke voorkeur lijkt mij.
Bekijk vooral de video even. In deze tijd, handen schudden, (dubbele) knuffels. Oh boy 
Dat je iemand dood wensen te ver vindt gaan, betekent niet direct dat je compassie hebt voor diegene.
Ik vind de verbazing on dit topic over dat Trump niet al lang is doodgeschoten door iemand, ook schokkend. Voor mij is het echt een kwestie van normen en waarden, maar ik merk nu dat het voor iedereen anders ligt. Je kunt niet voor een ander bepalen of hij of zij mag leven en gelukkig bestaat de doodstraf niet in Nederland. En ik schrik er wel van dat mensen wel met trots fantaseren over iemands dood en er echt op hopenâŠ
Hm hij heeft een paar uur geleden nog getwitterd, lijkt me niet dat je dat doet als je ââvitals very concerningââ zijn. Ben echt benieuwd hoe het verder allemaal gaat lopen.
Sinds het Trump corona nieuws moet ik steeds denken aan een post van iemand hier op het forum, over ene babavanga, die voorspelde dat de 45e president van Amerika dood zou gaan aan een mysterieuze ziekte.
Er wordt hier letterlijk gezegd
âik hoop dat hij dood gaatâ
â misschien dat Melania de kans aangrijpt om hem te smoren in zân kussen.â
âthe perfect crimeâ
Op die posts komen veel likes en daar is de reactie ook op. Gelukkig reageert het overgrote deel toch anders. Maar ik schrok gewoon van die likes. die tweede opmerking van @Fenayi is overduidelijk grappig bedoeld. Dat begrijp ik ook wel, maar krijg er toch een nare bijsmaak van icm de rest.
Maar ik leer nu ook dat iedereen hier anders over denkt, het niet met mij eens gaat zijn en dat mijn visie daar ook niets aan gaat veranderen
(geen sarcastische smiley)
@Calypso oh ik zie nu dat je alleen een specifiek stukje had geciteerd, sorry! Nee je mag oprecht verbaasd zijn en daar heb je zeker een punt. Dus dat had ik anders moeten verwoorden. Vind het gewoon jammer dat onze maatschappij zo is verworden dat we daar verbaasd over moeten zijn.
In Nederland?
Je denkt dat verder niemand toegang heeft tot
het officiële twitteraccount van de President van Amerika?
Ik zeg niet dat hij dit niet zelf heeft getweet hoor, maar kom opâŠ
Tikje naĂŻef dit.
Huh?
Het feit dat je je er over verbaast, betekent toch niet dat je dan maar hoopt dat het gebeurt?
Ik begrijp je gedachtegang totaal nietâŠ
Met alle haat van extreem links en extreem rechts verbaast het mij ook dat hij nog leeft. Er zijn politici om minder vermoord.
Ik denk niet dat ze zussen zijn. Volgde Priyanka een tijdje op Ig en ze heeft alleen een broertje dacht ik
Edit: ze zijn nichten van elkaar
Je kunt mijn post ook gewoon goed lezen in plaats van direct zo overdreven te reageren. Er staat letterlijk dat ik ook wel begrijp dat het een grapje is. Maar ik krijg er gewoon een nare bijsmaak van. Kan toch? Net zoals het kan dat jij dat niet hebt.
Je had beter mijn post van daarna nog kunnen lezen waarin ik aangeef dat ik het niet goed had geformuleerd voordat je deze reactie plaatste.
Ik ben het dus met je eens en vind het vooral jammer dat we door de grote polarisatie daar verbaasd over moeten zijn.
Ik ben absoluuuut geen Trumpfan, zelfs niet een beetje. Maar ik gun die man geen corona, zoals ik het niemand gun. Zeker ook omdat hij in de risicogroep zit. Ik hoop dat dit een wake up call is voor hem en de republikeinen. Wat ik wel heel mooi vind, is dat zowel Obama als Biden hem beterschap hebben gewenst. Natuurlijk is dat vast politiek handig etc etc, maar ik vind het wel heel sympathiek en het geeft me ook wel hoop voor de mensheid.
Ik snap alle heftige reacties op hem zeker, maar ik gun niemand de hel waar ik doorheen ga en ben gegaan.
hm ja, ik snap dit sentiment wel. Ik denk alleen niet dat het de oplossing is voor de verharding van het politieke discours. Ik snap het wel, zeker voor mensen uit de VS, of anderen die bij een groep horen waar hij zich duidelijk tegen uitspreekt. Ik heb op dat punt makkelijk praten, dat weet ik wel. Ik herken de gedachte en het gevoel en heb daar ook begrip voor. Ik denk er alleen zelf anders over.
Ik denk dat de meeste mensen dit ook niet als een politieke oplossing zien ofzo hoor, maar dat mensen zo denken uit emotie en het zien als karma/zân verdiende loon.
Ja, dat snap ik!
Ik wens iedereen als Trump en iedereen die COVID/de maatregelen niet serieus nemen COVID toe en het liefst dat ze ook geen hulp krijgen. Het was toch allemaal niet zo serieus en ernstig? Los het dan maar lekker zelf op. En ik denk dat er best wat mensen zijn die ook zo denken maar dat niet zeggen omdat het gewoon niet zo gewenst en correct is.