FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ik vind het ergens toch wel schokkend dat hier iemand dood gewenst wordt met vele likes op dit bericht en er gelachen wordt omdat iemand ziek is.
Ongeacht welke opvattingen Trump heeft.

23 likes

Tja karma is een bitch.

8 likes

Ik zal de trekker niet overhalen maar er zijn meer dan genoeg white supremacists in deze wereld, we kunnen wel zonder de oranje versie.

43 likes

Het was oprecht mijn eerste gedachte toen ik hoorde dat hij Corona had. Vond het zelf ook wel schokkend want nog nooit over iemand gedacht op die manier, maar bij Trump voel ik het echt zo. Niet dat zijn dood iets op zal lossen want de volgende idioot staat vast al te trappelen maar goed,

5 likes

Ik zou er echt geen seconde wakker van kunnen liggen in ieder geval als Trump ineens niet meer leeft. Wel sneu voor zijn familie enz hoor, dat zeker maar ik moet Trump gewoon echt niet.

9 likes

Het is niet letterlijk bedoeld als in dat hier planmatig huurmoordenaars voor worden gezocht.

We hebben het over iemand die stelselmatig minderheden belachelijk maakt, vrouwen inferieur vindt, met gemak een WWIII via Twitter start en het virus lange tijd “that China thing” noemde, kortom; een psycho waar de wereld heus zonder mee kan doen en die mijn empathie niet verdient. Hij staat al zeker niet bovenaan mijn wishlist als we dystopische taferelen als Noahs arc/ruimteschip hebben en je je lievelingsmensen mag selecteren hoor

40 likes

Ik vind het echt een wonder dat die man nog geen kogel door zijn hoofd heeft gehad.

9 likes

Ik begrijp dat Trump niet bepaald geliefd is en de FF-ers heus niet klaar staan met een huurmoordenaar, maar het verbaast me wel gezien het algemene morele kompas hier vaak anders laat zien.
Over het algemeen wordt ieder leven nog een kans gegund, maar wanneer het Trump betreft mag hij bij voorkeur wel dood.
Tot zover mijn verbazing en 2 cents

19 likes

Ik vind Trump een walgelijke man en ik zal er geen traan om laten als hij overlijdt, maar ik denk dat het echt geen zak uitmaakt. Als hij er niet meer is staat er wel een andere idioot op die lekker verder gaat waar Trump gebleven was.

Sowieso denk ik dat het voor alles en iedereen beter is dat Trump de verkiezingen keihard verliest dan dat men moet leven met (de gevolgen van) de chaos die ontstaat als hij nu corona niet overleeft.

6 likes

Het heeft er toch niks mee te maken dat hij “rechts” is, maar over al zijn stelselmatige leugens en misselijkmakende uitspraken wat betreft minderheden en vrouwen. Over hoeveel “rechtse” mensen wordt dit gezegd volgens jou? Wat wordt er überhaupt zoveel over rechtse mensen gezegd volgens jou?

Ik vind trouwens of iemand zich heeft voortgeplant totaal niet relevant voor hoeveel sympathie diegene verdient.

30 likes

Huh. Links/rechts? Doet er niet toe toch?
Ik ben zelf ook vrij kritisch op “links” juist omdat hun plannen simpelweg niet altijd realistisch en toekomstig bestendig blijken.
En juist geen fan van de Clintons en Obama’s vd wereld als je naar hun midden-O beleid kijkt van de jaren 90/00.

Hij hoeft van mij niet dood, dat zal ik niet wensen, maar mocht het wel gebeuren dan zal ik letterlijk mijn schouders ophalen. No fucks given.

5 likes

Ik ben het met je eens hoor. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als deze man zou overlijden en ik zou willen dat deze man zijn macht niet meer kan uitoefenen, maar niet dmv de dood. Iemand dood wensen gaat mij echt veel en veel te ver.

4 likes

Wat een generalisering van het forum, alsof iedereen hier links is. Ik vind het niet erg als Trump dood is om alle uitspraken richting minderheden die hij heeft gedaan. Net zoals ik het niet erg vindt dat Hitler dood is, en nee ik weet dat Trump niet achter een Holocaust zit maar wat hij heeft gedaan richting vrouwen en zwarte mensen is ook niet niks.

6 likes

Hoe bedoel je? Ik ben zelf niet links, wel vind ik de hele situatie rond Trump nogal ironisch. Staat los van mijn eigen politieke voorkeur lijkt mij.

1 like

Bekijk vooral de video even. In deze tijd, handen schudden, (dubbele) knuffels. Oh boy :woman_facepalming:t4:

13 likes

Dat je iemand dood wensen te ver vindt gaan, betekent niet direct dat je compassie hebt voor diegene.
Ik vind de verbazing on dit topic over dat Trump niet al lang is doodgeschoten door iemand, ook schokkend. Voor mij is het echt een kwestie van normen en waarden, maar ik merk nu dat het voor iedereen anders ligt. Je kunt niet voor een ander bepalen of hij of zij mag leven en gelukkig bestaat de doodstraf niet in Nederland. En ik schrik er wel van dat mensen wel met trots fantaseren over iemands dood en er echt op hopen…

9 likes

Hm hij heeft een paar uur geleden nog getwitterd, lijkt me niet dat je dat doet als je ‘‘vitals very concerning’’ zijn. Ben echt benieuwd hoe het verder allemaal gaat lopen.

Sinds het Trump corona nieuws moet ik steeds denken aan een post van iemand hier op het forum, over ene babavanga, die voorspelde dat de 45e president van Amerika dood zou gaan aan een mysterieuze ziekte.

28 likes

@midheavenmoon

Er wordt hier letterlijk gezegd

‘ik hoop dat hij dood gaat’

’ misschien dat Melania de kans aangrijpt om hem te smoren in z’n kussen.’

‘the perfect crime’

Op die posts komen veel likes en daar is de reactie ook op. Gelukkig reageert het overgrote deel toch anders. Maar ik schrok gewoon van die likes. die tweede opmerking van @Fenayi is overduidelijk grappig bedoeld. Dat begrijp ik ook wel, maar krijg er toch een nare bijsmaak van icm de rest.

Maar ik leer nu ook dat iedereen hier anders over denkt, het niet met mij eens gaat zijn en dat mijn visie daar ook niets aan gaat veranderen :slight_smile: (geen sarcastische smiley)

@Calypso oh ik zie nu dat je alleen een specifiek stukje had geciteerd, sorry! Nee je mag oprecht verbaasd zijn en daar heb je zeker een punt. Dus dat had ik anders moeten verwoorden. Vind het gewoon jammer dat onze maatschappij zo is verworden dat we daar verbaasd over moeten zijn.

2 likes