In Nederland?
Je denkt dat verder niemand toegang heeft tot
het officiële twitteraccount van de President van Amerika?
Ik zeg niet dat hij dit niet zelf heeft getweet hoor, maar kom op…
Tikje naïef dit.
Huh?
Het feit dat je je er over verbaast, betekent toch niet dat je dan maar hoopt dat het gebeurt?
Ik begrijp je gedachtegang totaal niet…
Met alle haat van extreem links en extreem rechts verbaast het mij ook dat hij nog leeft. Er zijn politici om minder vermoord.
Ik denk niet dat ze zussen zijn. Volgde Priyanka een tijdje op Ig en ze heeft alleen een broertje dacht ik
Edit: ze zijn nichten van elkaar
Je kunt mijn post ook gewoon goed lezen in plaats van direct zo overdreven te reageren. Er staat letterlijk dat ik ook wel begrijp dat het een grapje is. Maar ik krijg er gewoon een nare bijsmaak van. Kan toch? Net zoals het kan dat jij dat niet hebt.
Je had beter mijn post van daarna nog kunnen lezen waarin ik aangeef dat ik het niet goed had geformuleerd voordat je deze reactie plaatste.
Ik ben het dus met je eens en vind het vooral jammer dat we door de grote polarisatie daar verbaasd over moeten zijn.
Ik ben absoluuuut geen Trumpfan, zelfs niet een beetje. Maar ik gun die man geen corona, zoals ik het niemand gun. Zeker ook omdat hij in de risicogroep zit. Ik hoop dat dit een wake up call is voor hem en de republikeinen. Wat ik wel heel mooi vind, is dat zowel Obama als Biden hem beterschap hebben gewenst. Natuurlijk is dat vast politiek handig etc etc, maar ik vind het wel heel sympathiek en het geeft me ook wel hoop voor de mensheid.
Ik snap alle heftige reacties op hem zeker, maar ik gun niemand de hel waar ik doorheen ga en ben gegaan.
hm ja, ik snap dit sentiment wel. Ik denk alleen niet dat het de oplossing is voor de verharding van het politieke discours. Ik snap het wel, zeker voor mensen uit de VS, of anderen die bij een groep horen waar hij zich duidelijk tegen uitspreekt. Ik heb op dat punt makkelijk praten, dat weet ik wel. Ik herken de gedachte en het gevoel en heb daar ook begrip voor. Ik denk er alleen zelf anders over.
Ik denk dat de meeste mensen dit ook niet als een politieke oplossing zien ofzo hoor, maar dat mensen zo denken uit emotie en het zien als karma/z’n verdiende loon.
Ja, dat snap ik!
Ik wens iedereen als Trump en iedereen die COVID/de maatregelen niet serieus nemen COVID toe en het liefst dat ze ook geen hulp krijgen. Het was toch allemaal niet zo serieus en ernstig? Los het dan maar lekker zelf op. En ik denk dat er best wat mensen zijn die ook zo denken maar dat niet zeggen omdat het gewoon niet zo gewenst en correct is.
“In de armen van zijn vrouw” vind ik echt een beetje dramatiserend taalgebruik voor de NOS.
Zo staat dit ook op ad.nl
Zou wel zo in het persbericht van de familie staan
Ohh
Ontwerper Kenzo is ook overleden
Michelle Obama zei toch altijd “when they go low we stay high” ofzo iets. Vind het mbt Trump wel echt moeilijk vol te houden merk ik
Haha ik zag dat je me had getagd in dit topic en ik dacht: is er iets met Jan des Bouvrie? Wel sad.
Haha Madonna knows