FF Boulevard #4 (Deel 1)

Zijn schorpioenen zo slecht? :open_mouth:

1 like

Nou ik opende zelf het artikel, eigenlijk met de verwachting dat Guetta vast “Tweelingen” was, maar toen las ik later dat Madonna Leeuw is, dus heel logisch eigenlijk want S&L gaan echt niet samen
(neem het voorgaande met een korreltje Himalaya zout!)

5 likes

22 likes

Het enige waar Madonne goed mee kan samenwerken is autotune

85 likes

Burn.

3 likes

Leeuwen zijn ook gewoon moeilijke mensen. Ben er met eentje samen, niet te doen.

6 likes

Zonder context is dit echt een heel bijzonder bericht. :smile:

14 likes

Username checks out

2 likes

OMG Bridget heeft tieten!!1!!

79 likes

Of wel en ze heeft schijt. Free the nipple Bridget, fuck twitter.

14 likes

Ik zat eerst te kijken naar haar make up :joy:

69 likes

zelfs tepels! wie had dit verwacht!!!

8 likes

Oh ik vind dat juist dan weer 3x niks van die duidelijke silliconen memmen. Mgoed lekker boeiend verder ook eigenlijk wat wij ervan vinden. Of dat ze zichtbaar zijn indd :woman_shrugging:

9 likes

Bij mij hangen ze richting mijn navel als ik zonder beha rondloop, dus als ze er zo uitzagen zou ik ook geen rekening houden met de belichting.

Overigens best vreemd om zo’n foto hier (of elders op internet) te delen. Of niet?

9 likes

Ik vind hem al zwaar aantrekkelijk, als ‘ie straks dan ook nog een baby heeft… Meine gute :drooling_face:

10 likes

Ik ook tot jouw bericht :joy:

1 like

Kraantje papi.

2 likes

Zonde! :frown:

1 like

Hahaha ik opende het en dacht: oh nee he niet weer een schorpioenen-zijn-hele-akelige-jaloerse-mensen-verhaal. Yep!

Wat is de visie op twee schorpioenen samen? We houden het hier al 12 jaar samen vol!

:scorpion: :sparkling_heart: :scorpion:

21 likes

Famke Louise zit weer bij Jinek! Dit keer samen met Gommers. Toch stoer van der + imagoschade beperken denk ik haha.

25 likes