Voor een paar duizend ekkies zijn ze van jou
Wat goed!!! Zonder risings en maan-standen kan ik hier niets zinnigs over zeggen (met die standen evenmin ). Ik vermoed: spannend en intens?
En, doet ze het beter vind je? Ik ga morgenavond terugkijken
Wauw netjes! Hier een leeuw en een schorpioen die het al 9 jaar volhouden. Aantal punten herken ik wel, maar grotendeels gelukkig niet. Dus het kan
Ik heb maar even de love compability tussen de sterrenbeelden van mij en mijn vriend opgezocht. Onderaan staat een lijst met bekende koppels met dezelfde combinatie: Chris Brown (Stier) en Rihanna (Vissen). Nou, als dat het âsuccesvolleâ koppel is wat ik als voorbeeld moet nemen zie ik het somber in
Euhhhh. Las laatst ook dat ze Chris als hele goeie vriend beschouwt. Sommige mensen zijn wel erg vergevingsgezind, missch hoort dat bij haar verwerkingsproces.
In algemene zin: aarde-tekens gaan heel goed samen met water-tekens!!
Ik ging het net opzoeken want ben totaal niet thuis in astronomy en compatibility maar we kunnen er mee door
astronomie is dan ook weer heel wat anders, haha
HAHAHA brainfart oeps
Mijn reactie denigrerend, zooo irritant en belerend?
Okay bijzonder.
Ik bedoelde meer als ik naar Chris Brown zelf kijk als persoon:
hij heeft er een handje van (en meerdere veroordelingen) van agressie tegen (ex)vriendinnen, vlg mij momenteel jarenlange contactverbod tegen Karrueche ivm doodsbedreigingen - maar ook zeer explosief geweest richting vrouwelijke journalisten en fans. Rihanna (kween herself) confronteerde hem met destijds zijn vele vreemdgaan, en toen vond dat incident plaats. Kan zelf heel slecht tegen zulke gasten.
Rihanna benoemde onlangs in haar interview het niet eerlijk te vinden dat ze boos bleef op hem omdat ze hem hiermee vereenzelvigde met het vreemdgaan van haar vader âthe bad guyâ (wat kort samengevat) dus Chris vergeven maakte dat zij ook verder kon, daar sloeg mijn opmerking mbt het verwerken ook op. Maar goed, we can agree to disagree
Het argument dat alleen 2 personen zelf weten hoe het zit is toch inherent aan iedere situatie (zij het in relationele sfeer, familie - werksfeer) waar wij niet bij aanwezig zijn geweest. Betekent dat dus dat je hier - als buitenstaander weliswaar - NOOIT iets opmerkelijk aan kunt vinden? Volledig eens met jou dat je dan niet alle details kent dus wellicht onvolledige en voorbarige conclusies, ja. Eerlijk, het verbaasde me wel toen ze uitsprak dat hij weer haar beste vriend was en ze elkaar dagelijks spraken (wederom: tegen de achtergrond dat ze het vergeven van C zelf koppelde aan haar relatie en verbeteren relatie met vader). Just my 2 cents
Edit; zie dat je het stukje waar dit op sloeg net weghaalt in je reactie, maar hopelijk duidelijk zo en klopt, het narratief in algemene zin, nee ben ook tegen victimblaming
Aha, was daar veel ophef over destijds? dat heb ik gemist.
Duidelijk dat je het niet opneemt voor C.
Het ging mij met name over het stukje vergeven en het door haar toegelichte motief ivm haar jeugd. Maar tuurlijk als je uitzoomt, wie ben ik om daar iets van te vinden of dat in twijfel te trekken.
Het is ook wel waar dat het zuiverder is als je âvoor jezelfâ vergeeft zodat je verder kunt (ipv wrok tegen de âboosdoenerâ te hanteren).
Vond dat bij C en zijn stelselmatige geweld richting vrouwen gewoon niet âterechtâ ofzo en hoopte dat R. het kon loskoppelen van haar pa dus daarom deze toonzetting
Peter en Sean hebben geen klacht ingediend, ik vraag me af hoe dit verder zal verlopen.
Waarom hebben bekende mensen altijd zoveel haast? Ze zijn nog geen jaar samen lees ik nu.
Wie nog weleens kuwtk volgt:
Corey zou Kendall hebben uitgescholden.
Mijn 1e reactie is toch dat Kris J. waarschijnlijk alles vanuit haar Mastermind in scène zet voor kijkcijfers.
Uiteraard beĂŻnvloed door de filmpjes van Benito Skinner
Dit lijkt me echter toch niet echt leuke reclame voor de vriend van Kris, als dit echt waar is
Er was laatst toch ook al ophef rondom Corey? Hij had gezegd dat hij de kinderen van kourtney slecht opgevoed vindt en dat ze respectloos zouden zijn.
Ook al zou dat zijn, dan is het echt niet zijn plaatst om daar iets van te vinden.
Kan me zomaar voorstellen dat het dus waar is.
Ja en dat ie ze zou slaan als het zijn kinderen waren ofzo
Ja dat vond ik ook veel te ver gaan. Ik heb net de aflevering gekeken op hayu en hij kwam tussen in een ruzie tussen Kendall en Kylie, en hij gaf eerder in de aflevering aan niet echt een band te voelen met Kendall en juist wel met Kylie. Hoe hij in deze ruzie handelde was ook weer over de grenzen vond ik (als klopt wat Kendall zegt, maar ik geloof haar wel). Vind het wel sneu voor Kris