FF Boulevard #4 (Deel 1)

Ja als klopt wat Kendall zei over zijn manier van spreken; absoluut.

Geloof haar ook echt wel

Ik vond alleen zijn pragmatische voorstel mbt hun meningsverschil:
“dan regelen we aparte auto’s” niet eens per se zooo gek.

En Khloe die even later reageert “hij mag dat niet zomaar dicteren!”. Het was in de kern toch een simpele suggestie? Take it or leave it (schelden was wel buiten proporties)

1 like

Nee dat voorstel van aparte auto’s vond ik ook niet zo heel gek? Ik denk dat Kendall misschien iets anders wilde uitlokken met haar uitspraak dan dit en daar ook een beetje gepikeerd over was

1 like

Snap je punt. Nu aantal x ruzie over een kledingstuk haha, denk ik: meid kom op.
Vlg mij baalt ze gewoon dat Kylie iets minder geïnteresseerd lijkt in quality-time dan zijzelf.

Aan de andere kant: een real life soap over mijn familie zou ook niet echt hele fraaie tv opleveren.

Kendall is ook best verlegen ofzo? Of in zichzelf gekeerd. Tijdje geleden plaatste een serveerster uit LA haar ervaringen online, en bleek dat haar PA of vriendinnen altijd het woord moesten voeren

Kylie heeft bij Kendall een hak in der nek gedrukt

3 likes

Hoor net op de radio dat in de Televisier goodiebox onder andere een koptelefoon en robotstofzuiger zat. Doe mij even dat soort feestjes

19 likes

Ahhh ik zie net de vrouw van Danny Vera op tv. Wat is zij prachtig zeg. En na 4 jaar proberen is ze eindelijk zwanger zo leuk.

En ik zat net even bijna te janken bij RTL Boulevard. Liam Neeson die met zijn zoon een film maakt over een vader en zoon die hun vrouw/moeder hebben verloren, terwijl zij dat in het echt ook hebben meegemaakt. Zooo sneu.

5 likes

Oh dat vind ik wel bijzonder! Ik kijk kuwtk nu voor het eerst, ik zit in seizoen 7 en ik vind Kendall nu juist de meest “normale” en down to earth zus. Ze is net 16 geworden en Kris had een sweet 16 voor haar geregeld op de Bahama’s met 75 “of your closest friends”. Terwijl Kendall het gewoon wilde vieren in een restaurant en ze vroeg haar vrienden cadeau’s te kopen die ze kon doneren aan het kinderziekenhuis. Ze voelde zich ook een beetje schuldig voor het feit dat zij het zo goed heeft en zo veel anderen niet. Ik ben verder totaal niet op de hoogte van de familie haha, dus ik vind haar tot nu toe juist heel erg sympathiek. Ben benieuwd hoe dat gaat vorderen als ik verder in de serie ben!

Love Liam Neeson sowieso sinds Taken en zijn rol in Love Actually. Lijkt me ook oprecht een hele lieve man. Ben benieuwd naar deze film! Wellicht dat het voor heb ook haast therapeutisch werkte om zoiets te maken samen?

5 likes

Wth. Dit wist ik ergens wel nu ik het lees (maar verdrongen ofzo) grr. Hij is toch niet meer echt vd grote films dus of hij hiervoor gecanceld is door het grote publiek/Hollywood? Bizar

Gatver ik lees dit voor het eerst

Nooo dit wist ik niet, why Liam why

Imanuelle Grives was toch opgepakt nadat ze behoorlijk veel drugs bij zich had met t plan om te gaan dealen op Tommorrowland?
Dacht dat zij nog wel een tijdje vast zou zitten, maar was dus gewoon bij het Televisier Gala dit weekend.

1 like

Ze is alweer vrij een tijdje. Nog best lang vastgezeten, volgens mij!

1 like

Volgens mij is ze echt al wel een tijdje vrij, ze zat een hele tijd geleden al bij Jinek en deed ook mee met ranking the stars (waar ze overigens de hele tijd grapjes maakte over het hele incident, beetje vreemd).

3 likes

Wat had je anders verwacht bij Ranking The Stars…

10 likes

Hahha goed punt

Volgens mij was haar voorarrest al de tijd die ze moest zitten en kwam ze vrij snel, na de uitspraak, vrij.

1 like

Ze heeft ook al een paar afleveringen bij Ranking the Stars gezeten

1 like

Los van dat het natuurlijk al een debiele actie is, WAAROM denk je dat dit een leuke anecdote is om te delen met een journalist jaren later?

5 likes

Privilege. Het feit dat hij denkt dat hij dat verhaal zomaar kan delen is gewoon puur privilege.

3 likes