Misschien de zorg in ofzo, kunnen ze wel wat hulp gebruiken.
Ze is inderdaad down to earth maar Bruce heeft ze volgens mij ook zo opgevoed, hij nam ze mee naar daklozenopvang om daar te helpen en te laten zien dat ze het echt goed hebben. Ik denk wel dat haar frustratie is dat ze ziet dat Kylie zo groot is geworden met nep gedrag en overdreven doen dat ze haar jaloezie op haar richt. Ik denk dat ze de ruzie gewoon heeft uitgelokt want ze was al de hele aflevering vervelend naar Kylie om een jurk.
Vind de zussen wel steeds gemener naar elkaar, Kourtney en Kim die echt keihard hebben gevochten. Khloe en Kourtney die kil naar elkaar zijn geworden. Kendall en Kylie die vechten.
Vind al die zussen en ook Kris wel veel voor liefdadigheid inzetten (wat vlg sommigen het minste is wat je kunt doen wanneer je triljoenen verdient).
Kim die nu 1 miljoen dollar aan Armeense slachtoffers schonk, in hun show abortus-klinieken en daklozencentra bezochten, hele Insta story van Kris etc.
Vind Kendall beetje moody. Nogmaals op onze familie zou je ook nooit camera’s moeten richten maar ze kan wat flaky (workshop media waar ze boos wegliep?) doen
Vind ik ook, altijd in de rol van een slachtoffer kruipen. Doen of ze heilig en oh zo normaal is.
Ja en hallo ze is bevriend met Frank Ocean - what more would you want from life!? #jaloers
Laten mishandelen nog wel! Hij durfde zelf niet gelijk mee te knokken maar liet 2 anderen eerst die gast in elkaar timmeren.
Kleine jongen (see what I did here) natuurlijk
Echte Gooische Meisjes komen met een nieuwe serie: Echte Gooische Moeders.
Lekkere guilty plessure.
Zag dit voorbij komen, heftig!
https://www.ad.nl/show/voormalig-playmate-zimra-geurts-was-ernstig-ziek-ze-sprak-zes-maanden-niet~a29a5de5/
Lil kleine is sws crimineel
Ja, ik schrok hiervan. Don’t do plastische chirurgie, kids.
Wat ik vooral raar vond: dat ze die implantaten dus gaat verkopen voor het goede doel? Why.
Daarvoor dus.
Maar waarom zou iemand dat gaan kopen? Ze is er zelf ziek van geworden? Maar er zullen vast gekken rondlopen die ze willen kopen
In Nederland kan je gebruikte silicone sowieso niet opnieuw in een lichaam stoppen. Ze zegt zelf dat het is om aandacht te vragen voor de problemen en geld op te halen voor een goed doel. Dat eerste is in ieder geval gelukt
Dat is toch gewoon puur symbolisch, en staat voor dat die dingen een voorbeeld zijn van iets wat je zo ziek kan maken.
Het verkopen snap ik wel als er kopers zijn. De kopende partij is de partij die ik niet snap in dit verhaal.
“Hee, welkom in mijn huis!”
“Wat zijn dat daar?”
“De borstimplantaten van Zimra Geurts waar ze zo ziek van is geworden, kosten nieuw 1500 (weet ik veel?), maar ik heb er lekker 5000 voor betaald!”
“… ehm…cool…?”
Kim Feenstra is bevallen!
Ik vroeg me hetzelfde af, het lijkt er wel op??
Ik geloof het wel, ze hebben al een insta account voor hem aangemaakt (is getagd in de foto)
Aaah leuk!