FF Boulevard #4 (Deel 1)

Dat is toch gewoon puur symbolisch, en staat voor dat die dingen een voorbeeld zijn van iets wat je zo ziek kan maken.

8 likes

Het verkopen snap ik wel als er kopers zijn. De kopende partij is de partij die ik niet snap in dit verhaal.
“Hee, welkom in mijn huis!”
“Wat zijn dat daar?”
“De borstimplantaten van Zimra Geurts waar ze zo ziek van is geworden, kosten nieuw 1500 (weet ik veel?), maar ik heb er lekker 5000 voor betaald!”
“… ehm…cool…?”

8 likes

Kim Feenstra is bevallen!

26 likes

Ik vroeg me hetzelfde af, het lijkt er wel op??

1 like

Ik geloof het wel, ze hebben al een insta account voor hem aangemaakt :sweat_smile: (is getagd in de foto)

1 like

Aaah leuk!

1 like

Brooklyn Baby? Ok haha.

12 likes
12 likes

Ik heb soms het idee dat mensen echt vergeten dat een baby ooit volwassen wordt als ze hun kind een naam geven

67 likes

Ontmaskerd?

The masked singer.

3 likes

Spoilerrrr

Ik kan alleen maar denken NOBODY PUTS BABY IN THE CORNER

19 likes

:pleading_face:

Heb echt een traantje gelaten haha. Ook tijdens de ontmaskering bij the masked singer (België)

27 likes

Ja of dat ze later een serieuze baan kunnen krijgen waarin hun naam uit de toon valt.
Of dat de gemiddelde Nederlander Brooklyn als broeklin gaat uitspreken

4 likes

Of als Breukelen :wink:

15 likes

Zouden ze dat zelf ook niet doen?

1 like

Ik snap het niet, wat gebeurt hier? Wat ik tot nu toe begrijp is dat Kathleen meedeed aan The Masked Singer. Maar verder? Karen zit bij dat programma in de jury toch?

1 like

Ze hebben elkaar al 10 jaar niet meer gezien of echt gesproken omdat Kathleen in Zuid-Afrika woont. Karen zit idd in de jury en toen Kathleen werd ontmaskerd was het een emotioneel weerzien, en omdat Kathleen dan toch in het land was hebben ze ook afgesproken met Kristel voor een reünie :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

I’m not sobbing :sob:

1 like