Maar ik snap er dus niks van dat zij elkaar mogen omhelzen nu? Of zijn ze allemaal getest op Corona? Volgens mij zou dat in NL wel een relletje worden. Of is dat in BE nu ook het geval?
Het mag waarschijnlijk niet maar als ik een goede vriendin niet had gezien voor 10 jaar en ik was zo emotioneel dan is dat niet iets waar je over nadenkt denk ik.
Wat is dat voor programma dan?
Het is een Zuid-Koreaans format waarbij bekende mensen (niet perse zangers) in een pak worden gestoken en dan gaan zingen en ze geven ook hints en dan is er een soort jury die dan moet achterhalen wie in de pakken zit, en de mensen thuis kunnen ook meeraden.
Dit is volgens mij wel even geleden opgenomen (toen de maatregelen nog wat soepeler waren) Eigenlijk mag je nu maar 1 iemand als ‘knuffelpartner’ hebben maar ze hebben elkaar idd al zó lang niet gezien dat de meeste mensen het wel door de vingers zien denk ik
Dit klinkt echt heel grappig. Maar Karen hoorde dus niet dat het Kathleen was terwijl ze jaren samen in K3 zaten?
Karen had het echt vanaf moment 1 al door en werd ook lichtelijk emotioneel tijdens de optredens. Kathleen vertelde dat er geen vluchten waren naar België en zij uiteindelijk 20 uur met een speciale vlucht is kunnen gaan om na 20 seconden ontdekt te worden.
Hier is haar eerste optreden; https://www.youtube.com/watch?v=L9BbtsZXVXc&ab_channel=VTM op 25 seconden weet ze het al.
Hier is de ontmaskering; https://www.youtube.com/watch?v=NZdeHFTwg0I&t=167s&ab_channel=VTM
Hahaha oké wat vrij logisch is toch
dat ze zo snel ontdekt werd?
Ja, ze heeft natuurlijk ook echt wel een vrij herkenbare stem, maar alsnog heel leuk om hen weer samen te zien.
Opnames waren eind juni/juli. Dus na de ‘eerste golf’.
Ik weet niet of het in België hetzelfde is als in Nederland maar hier wordt iedereen getest voor iedere opname
België had toch ook die gekke bubbels waarin je geen afstand hoefde te houden van elkaar?
Waarom huil ik?!
The bearer of babynieuws dit weekend…Jet van Nieuwkerk is ook bevallen!
Wat een leuke naam!
Ze ziet er overigens prachtig uit.
Wow zij is dus jonger dan dat ik ben, ze is 31? Ik dacht dat zij bijna 40 was 
Ik was niet eens fan van K3 maar ik moest toch een beetje huilen.
Heb even doorgeklikt en zag dat Sam Bettens ook had meegedaan, wat heeft hij toch een mooie stem. Dat was even een blast from the past.
Heeft die baby nou half blond en half bruin haar?
Dat is denk ik lichtinval. Baby haar is vrij dun waardoor het snel in licht van kleur veranderd.