FF Boulevard #4 (Deel 1)

Brooklyn Baby? Ok haha.

12 likes
12 likes

Ik heb soms het idee dat mensen echt vergeten dat een baby ooit volwassen wordt als ze hun kind een naam geven

67 likes

Ontmaskerd?

The masked singer.

3 likes

Spoilerrrr

Ik kan alleen maar denken NOBODY PUTS BABY IN THE CORNER

19 likes

:pleading_face:

Heb echt een traantje gelaten haha. Ook tijdens de ontmaskering bij the masked singer (België)

27 likes

Ja of dat ze later een serieuze baan kunnen krijgen waarin hun naam uit de toon valt.
Of dat de gemiddelde Nederlander Brooklyn als broeklin gaat uitspreken

4 likes

Of als Breukelen :wink:

15 likes

Zouden ze dat zelf ook niet doen?

1 like

Ik snap het niet, wat gebeurt hier? Wat ik tot nu toe begrijp is dat Kathleen meedeed aan The Masked Singer. Maar verder? Karen zit bij dat programma in de jury toch?

1 like

Ze hebben elkaar al 10 jaar niet meer gezien of echt gesproken omdat Kathleen in Zuid-Afrika woont. Karen zit idd in de jury en toen Kathleen werd ontmaskerd was het een emotioneel weerzien, en omdat Kathleen dan toch in het land was hebben ze ook afgesproken met Kristel voor een reünie :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

I’m not sobbing :sob:

1 like

Maar ik snap er dus niks van dat zij elkaar mogen omhelzen nu? Of zijn ze allemaal getest op Corona? Volgens mij zou dat in NL wel een relletje worden. Of is dat in BE nu ook het geval?

7 likes

Het mag waarschijnlijk niet maar als ik een goede vriendin niet had gezien voor 10 jaar en ik was zo emotioneel dan is dat niet iets waar je over nadenkt denk ik.

27 likes

Wat is dat voor programma dan?

1 like

Het is een Zuid-Koreaans format waarbij bekende mensen (niet perse zangers) in een pak worden gestoken en dan gaan zingen en ze geven ook hints en dan is er een soort jury die dan moet achterhalen wie in de pakken zit, en de mensen thuis kunnen ook meeraden.

1 like

Dit is volgens mij wel even geleden opgenomen (toen de maatregelen nog wat soepeler waren) Eigenlijk mag je nu maar 1 iemand als ‘knuffelpartner’ hebben maar ze hebben elkaar idd al zó lang niet gezien dat de meeste mensen het wel door de vingers zien denk ik

Dit klinkt echt heel grappig. Maar Karen hoorde dus niet dat het Kathleen was terwijl ze jaren samen in K3 zaten?