Zullen we hier mee stoppen? Ik vind dit echt ranzig. Een beetje inzoomen en speculeren of iemands tieten echt zijn in combinatie met lichaamsvet.
Hou op met me.
Zullen we hier mee stoppen? Ik vind dit echt ranzig. Een beetje inzoomen en speculeren of iemands tieten echt zijn in combinatie met lichaamsvet.
Hou op met me.
Ik vind dit er best normaal uit zien eigenlijk hahaahah
Minsk
Ik ook. Gezond vetpercentage!
Zo jong ook weer
Je verwacht het niet.
https://www.ad.nl/show/sylvie-meis-het-is-tijd-om-er-open-over-te-zijn-ik-gebruik-fillers~a99378a7/
Dit komt wel even hard binnen. Ik denk dat ik wel even de tijd nodig ga hebben om dit te verwerken.
Bij de fillers van Sylvie
Microwifeys, speciaal voor kleine mannen.
Ik zet meteen even een groene Le Creuset pan op mijn verlanglijstje.
Wat😱
Deze zag ik een paar dagen geleden voorbij komen, vond ik wel heftig. Edit: goed dat ze dit aan de kaak stellen.
Helemaal mee eens!
Ik weet niet precies of ik het hier mee eens of oneens ben, want ik vind in principe dat iedereen alles moet kunnen zeggen, maar dit slaat echt als een tang op een varken:
De stichting is in februari van dit jaar opgericht. De voorzitter richtte de stichting op nadat haar dochter werd aangerand op een kerstborrel van een vastgoedbedrijf, op dat feest werd veel rapmuziek gedraaid. De dochter deed eerder dit jaar aangifte van seksuele intimidatie tegen de directeur van het Amsterdamse vastgoedbedrijf, die haar tijdens dat feest twee keer op de billen zou hebben geslagen. Het Openbaar Ministerie heeft de zaak in onderzoek.
Gasten op een borrel van een vastgoedbedrijf randen je dochter aan en dan ga je achter de rappers aan waarvan de muziek op dat feest gedraaid werd? Te bizar voor woorden. Dit slaat echt helemaal nergens op.
Ik vind dit wel een dubbele, lastige kwestie omdat ik er ook voor ben dat iedereen alles mag zeggen. Kees de Koning vindt het ook belangrijk dat mensen een tweede kans krijgen en vindt dat justitie het af moet handelen als er echt een probleem is. Dat begrijp ik ook wel weer. Hoe erg het ook is, het betekent niet dat zo iemand overal gecancelt moet worden.
Maar ja, aan de andere kant vind ik het dan ook weer erg dat iemand zoiets doet en ondertussen wel super succesvol is en veel geld verdient hoor. Dus blehg, ik vind het moeilijk. Gelukkig ben ik in een positie om er ook niks van te hoeven vinden
Wat? Heeft iemand dat echt gedaan zonder dat het gevolgen had?
Ik volg Wibi Soerjadi op intsta en blijkbaar is hij last minute gecanceld bij talkshow M en heeft RTL Boulevard hem onder druk gezet om bij hen in de uitzending te komen, terwijl hij al had afgesproken om naar Beau te gaan om zijn nieuwe kerstsingle te spelen. Ik weet dat er ergere dingen in de wereld zijn om je druk over te maken maar ik vind het toch sneu voor Wibi. Hij lijkt me nou echt zo iemand die geen vlieg kwaad doet en dan gaan ze zo met hem om, bah.