Ik dacht dat het alexia was! Ik snap nooit dat mensen vinden dat Alexia en Maxima elkaar lijken. Maar door deze foto zie ik het nu ook.
neeee lijkt op Cole Sprouse
Nu hier ook hehe.
Dmx is ook overleden
Was te verwachten helaas.
Ik heb er gewoon tranen in mijn ogen van In mijn mega hiphop chick tijd heb ik oa zijn liedjes grijs gedraaid
Ja heel heftig zeg, jong ook
Echt nostalgie - gon give it to ya draaide ik non stop
Even een tof muziekje van deze baas. R.I.P.
Wel een versie waar van alles uitgeknipt is hoor ik nu hehe.
Moet meteen denken aan m’n beste jaren in de drie gezusters waar dit jaren na dato nog steevast in 't vaste repertoire zat
Oh god mag dit in een spoiler. Traumas hiervan hahah
Vele wazige herinneringen daar, zijn er meer Drie Gezusters? Neem aan dat niet iedereen naar die in Nijmegen ging
Ook vaak kotsend op de Grote markt beland? Of is het trauma dieper dan dat.
Ik denk aan Grunn!
Tis een keten vgm. Er zit er ook een in groningen. Maar ik ging naar die in nijmegen. En altijd als we daar ongeplant heen gingen liep de avond heel raar met allemaal gekke mensen enzo hahaha.
Wow, wist niet dat er meer dan 1 van was. Dacht dat het zo’n typisch Gronings toeristen toko was.
Maar het effect zal hetzelfde zijn, absoluut
Jaaaaa sowieso. En er stonden altijd van die vieze mannen aan de zijkant met een drankje in hun hand naar je te gluren, maar dan echt next level gluren. Vreemde herinneringen hahaha
DMX, drie gezusters, grimmige avondjes. Ik mis het (wie niet!)
Den Bosch ook dacht ik? Jaren geleden met een werk-uitje geweest
Heb net even gegoogled er waren er een stuk of 7 in grote steden. Veel zijn in 2010 gesloten er zijn er nog 3 over. Amsterdam , nijmegen en groningen.