Dat je de tijd hebt genomen om dit alles uit te typen
Haha inderdaad,
Respect voor het uittypen, maar wat is je punt
Ja klopt (1 glas alcohol of een joint) die woorden geloof ik dus wel, maar niet dat het heel goed met haar gaat/ze heel gelukkig is of dat ze een persoon is geworden die nooit meer een terugval zal hebben of wat dan ook. Dat zegt ze ook allemaal. Hoop het van harte maar het voelt niet zo.
< mensen sliden in mijn dm of ik screens heb.
Klink ook als een zin uit een Nederlands rapnummer
Mensen sliden in mijn DM of ik screens heb
Smekend om bewijs, is het wel of niet nep
Je eigen wiki editten zonder besef
Sgatje kzie die letters shinen als deze rap
Insert gerecyclede beat en mensen in synthetische outfits
Hebben jullie de post van Khloe gelezen? Ze reageert op de foto die nu verwijderd is.
Ja net. Okay dus de foto was niet flatterend genoeg. Ik snap wel dat ze veel last heeft van dat bashen, alleen nu heeft de foto overdreven veel aandacht gekregen
dat is wel onhandig
Ik vind het triest dat je zelfbeeld dan kennelijk toch zo laag lijkt te zijn? En ik vraag me vooral ook af wat je jongeren hierover nu meegeeft door een dergelijk statement uit te brengen over een foto waar, in ieder geval mijns inziens, niets mis mee is.
Ik vind het wel bizar dat zoân normale foto zoveel teweegbrengt bij haar. Ze ervaart blijkbaar zoveel druk om aan bepaalde standaarden te doen. Tegelijkertijd houdt ze zelf die standaarden in stand, met haar filters en fotoshop op Instagram. En geeft ze onzekere en beĂŻnvloedbare jongeren toch dezelfde druk mee, waar ze zelf niet mee om kan gaan.
En vooral ook welke fotoâs ze zelf deelt en wat voor invloed dat op anderen heeft. En dan vooral de jongeren.
Ik vind het triest. Ze heeft zo een laag zelfbeeld en ik snap het ook wel. Ze heeft zo veel nare opmerkingen over zich heen gehad. Maar om dan een live filmpje te maken zodat je je echte lichaam kan laten zien�
ik vind dat hele statement een mooi verhaal, maar waarom moest ze er dan nog die videobeelden erbij zetten? alsof ze zegt âkijk ik zie er ECHT WEL zo goed uit!!! maar ps. love yourselfâ
En de live waarbij ze duidelijk haar buik inhoudt⊠juist het beeld/de verwachting die de media creeert komt door de Kardashins die zelfs filters in hun videoâs toepassen. Ben niet impressed door de âstatementâ van Khloe.
ja dat inderdaad, die statement alleen was al genoeg geweest zonder die beelden erbij
maar goed superkut voor dr natuurlijk dat ze de behoefte voelt om dit soort dingen te doen en dat ze zoân laag zelfbeeld heeft
vraag me ook af hoe dat gaat zijn voor haar dochtertje
en of dit waar is of niet
Lightening weet ik niet maar ja, de queen van facetune gooit natuurlijk ook filters over de fotoâs van haar dochter heen.
Ik kan voor dit soort dingen weinig respect op brengen.
Je weet dat het slecht is maar houdt het zelf ook in stand. Ik kijk ook nooit dat soort programmaâs en had alleen via hier volgens mij die foto gezien. Ik snap gewoon niet dat mensen er dan niet gewoon voor kiezen om volledig buiten de spotlights te leven, zeker als je geld zat hebt verdiend om in principe niet meer te hoeven werken. Lekker de anonimiteit in zodat er niet geen prijskaartje hangt aan je uiterlijk en privacy. Ook veel beter voor kinderen.
Helemaal eens met wat @Vara en @anon42392789 zeggen hierboven. Ik ben het deels met je eens dat ze ook aan haar eigen zelfbeeld mag denken, aan de andere kant vind ik dat je ook best verantwoordelijkheid mag nemen voor je influencer status en het beeld dat je hiermee afgeeft. En vind ik dat in deze denk ik wel belangrijker dan het feit dat je zelf de foto niet mooi vindt
Maar goed, ik ben net als @anon42392789 absoluut geen fan van die hele familie.
I canât met de blauwe vinkjes mensen die in de comments op haar foto reageren met âyou are such an inspirationâ. Inspiration for what? Fotoâs onrealistisch shoppen en het schoonheidsbeeld voor anderen zodanig verpesten dat ze gevaarlijke detoxthee, korsetten en noem maar op gebruiken?
Na alle âI love youâ hysterische berichten staan er gelukkig ook dit soort berichten bovenaan in de reacties