FF Boulevard #5

Heftig. Maar ik was vooral verbaasd dat zoveel mensen geld neerleggen voor Rosanna en Niels :speak_no_evil:

21 likes

Dit is toch heel verleidelijk

17 likes

Ik zag dit voorbij komen. Ik vind dat Kaj hier wel een goed punt heeft.

29 likes

Je kunt naast een abbo op de foto’s / filmpjes ook aanvragen doen voor geld, zij geven zelf al aan steeds stapjes verder te gaan dus zullen de bedragen ook wel steeds hoger zijn. Ze verdiende geloof ik al 1000€ aan iemand die haar ondergoed wilde kopen. :woman_shrugging:t3:

4 likes

Maar Kaj legt dus ondertussen wel geld neer om die filmpjes te bekijken?

Nouja ik ben geen 18

Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen (en of het in dit topic hoort) maar een van de trouwambtenaren van MAFS is overleden

https://www.ad.nl/show/mafs-trouwambtenaar-walter-vermeer-49-overleden~ad133073/

Ook al zo jong :disappointed:

Nou vorige week las ik ook dat Badbhabie van ‘Catch me outside how about that’ de eerste dag dat ze op onlyfans ging 1 miljoen heeft verdiend.

1 miljoen
1 fucking miljoen!!!

https://www.instagram.com/p/CNJU96VHzI9/?igshid=e5dnq5e1e1iw

5 likes

Holy shitttt, wist helemaal niet dat zij zo ziek veel volgers heeft.

1 like

Jezus die foto’s ook op insta ook :scream_cat:

Ja haar dr Phil deelname heeft haar geen windeieren gelegd. Ze is ook rapper en echt veel mensen komen op haar af. Echt bizar haha.

1 like

Nouja om heel eerlijk te zijn vind ik wel dat ze heel erg aan blackfishing doet.

8 likes

Nou… 141487

11 likes

Wajoo

3 likes

Uh nou, wel wat meer dan dat. Ik heb haar nooit gevolgd maar op basis van haar insta had ik haar niet als wit kind met wat selftan ingeschat.

11 likes

300 voor een string
1000 voor gebruikte tampon :face_vomiting: (maar dat gaat haar te ver… goh)

4 likes

Die Nev Schulman werd een paar jaar geleden behoorlijk beschuldigd van seksueel grensoverschrijdend gedrag met collega’s, maar volgens mij is dat toen lekker overgewaaid of niet? Hij ontkende, en de opnames van Catfish gingen na een tijdje gewoon door…

Bleken de beschuldigingen onwaar of is hij gewoon de dans ontsprongen?

Wat is het verschil tussen blackfishen en black features approprieren? Uit interesse.

1 like

Is het 2e wel okay dan?
Of minder erg als ik @kali eerdere reactie lees

Oh ik dacht dat je zei tegen @Bunnyslippers : nee ze doet niet blackfishen, ze doet alleen black features approprieren. Dus ik dacht dat je bedoelde dat die twee anders waren, waarvan de laatste minder erg is zoals @Scorpiovibes ook dacht.

1 like