FF Boulevard #5

Vind dit wel echt disturbing

2 likes

Ugh ik vind die Onlyfans docu wel interessant maar voel me er ook een beetje raar bij man, in die eerste aflevering die jongen van 19, dat is echt zooo jong. Hij heeft ook nog echt een jong hoofd vind ik

1 like

Ik had ook echt hele mixed feelings tijdens die docu, mega interessant maar ook wel verontrustend ofzo…

3 likes

Misschien kunnen FF’ers doen:
100 euro voor een gebruikt theezakje
250 euro voor een flesje met 10 cl forumbadwater
25.000 voor een opgezette veenmol
1.000.000 voor een dode cavia

38 likes

500 voor een halve, in aluminiumfolie gewikkelde, kaassoufflé

30 likes

en 650 voor de premiumvariant: een half aangevreten kaasschnitzel
Let op: kan sporen van melk en noten bevatten.

1.500.000 voor mijn cavia want die is doder

30 likes

1 miljoen voor de spies.

28 likes

Heeft nog iemand de kussensloopsjaal liggen? Die gaat wel voor 50k weg denk ik.

12 likes

Dr kaasmaskers zullen het vast ook goed doen! :cheese:

3 likes

Op Fawry’s stories een stukje van shownieuws podcast - beetje vaag:
Die journaliste had Sarah in 2019 weleens gesproken nav roddels over Lars en haar
Sarah gaf aan dat Lars haar belde met Monica op de luidspreker en ze dan “moesten ontkennen” dat ze iets met elkaar hadden

4 likes

Ik zag opeens Usher memes voorbij komen. Hij blijkt strippers nepgeld te hebben gegeven met zijn hoofd erop.

7 likes

Ik vind dit wel heel heftig hoor. Zonder haar toestemming. Ook als moeder zijnde… Dat je dit dat wilt uitzenden tegen wens in van je dochter? .

60 likes

Denk vanwege aandacht en :yen: :moneybag: :dollar:.
Vind het wel sneu voor de dochter.

13 likes

Eerlijk… ik kwam hier naartoe om te zeiken over de familie Hazes en lees nu het bovenstaande bericht. Dat komt dan ook wel even binnen hoor. Wat heeft ze dat eerlijk, netjes en vanuit verdriet geschreven. En ik begrijp het ook nog eens. Zo pijnlijk!

Ik kwam mijn frustratie uiten over Andre jr, die nu weer een foto met zijn :star2: Soulmate :star2: deelt. Gètver. Dat relaties overgaan is zo. Dat gezinnen kapot gaan ook. Maar wáárom geen discretie? Is dit voor hem de enige manier om relevant te blijven?
En Rachel. Waarom is ze nog relevant? Waarom komt ze zoveel in de media. Heeft ze nog iets nieuws te vertellen? Ze is toch alweer meerdere partners verder. Ik heb haar nooit gezien als een rouwende weduwe, maar het gaat altijd over Andre sr.

Ik ben geen Amsterdamse en heb ook weinig met Volkszangers, dus ik weet het niet en vraag het maar. Was Andre sr nou echt zo’n held? Zo’n goedzak?
Ik gun zijn kinderen de allerfijnste herinneringen aan hem - terwijl we weten dat ook veel nare herinneringen zijn - maar waarom is dit nog relevant voor het grote publiek?
Roxane heeft 100% gelijk. Dit had allemaal privé moeten blijven.

31 likes

Wat afschuwelijk. En ik vind haar zo’n tof wijf, de enige hazes die volwassen is geworden blijkbaar

52 likes

Ik vind Andre en Rachel een stel sneue figuren die het zogenaamde succes van hun vader nog jaren later ongegeneerd uitmelken.
En daarnaast snap ik de populariteit van Hazes ook helemaal niet. Voordat die man de pijp aan Maarten gaf was hij niet zo populair dan dat hij nu heengegaan is. Snap niet dat die pedo (want dat is het) zo gehyped is.

14 likes

Wow, wat?

Hij leerde Rachel kennen op haar 12e en volgens geruchten probeerden haar ouders haar toen al te koppelen met Andre. Op haar 15e zouden ze een relatie krijgen maar Rachel zelf houdt vol dat dit pas op haar 18e was.

7 likes

Oh ja, die zou je nog helemaal vergeten idd

2 likes