Hij leerde Rachel kennen op haar 12e en volgens geruchten probeerden haar ouders haar toen al te koppelen met Andre. Op haar 15e zouden ze een relatie krijgen maar Rachel zelf houdt vol dat dit pas op haar 18e was.
Oh ja, die zou je nog helemaal vergeten idd
Huh wow ik had geen idee
Ik ken André Hazes wel als heel populair, ook al voor hij overleed. Misschien niet bij onze generatie, maar wel die van mijn ouders.
Ben het trouwens wel met de rest eens, zo respectloos tegen Roxeanne.
Echt hĂš?! Ik ben team Roxanne
Waarom delen ze steeds fotoâs van andere bekende mensen: mr and mrs Smith, Elvis, met Priscilla en soms weer met een ex vriendin?
Ziet hij zichzelf als Elvis of als een spion ofzo?
Ik denk het. âDream bigâ zal het motto van dit powerkoppel zijn!
Bah ik vind die Rachel toch zoân walgelijk mens dat ze AndrĂ© maar blijft uitmelken. Dit is al de derde documentaire volgens mij? En dan nog een film, musical, concerten, etc. Dat doet ze toch alleen voor het geld. 
Vind het ook echt sneu voor Roxanne dat ze zo gepasseerd wordt hierin.
Volgens mij is dit altijd een beetje een âprobleemâ nadat grote artiesten overlijden. Je leest zo vaak dat hele families dan ruzie krijgen over geld, wat er met alles gaat gebeuren, wie de rechten krijgt van de muziek/films/kunst/wat dan ook. Ik snap best dat je blij bent met het geld en daar ook een aandeel van zou willen hebben, maar het is ergens enorm ongepast om over de dode rug van je man/familielid nog geld te blijven verdienen (jaren nadien).
Ik kan hier nu geen bron meer over vinden, maar een aantal jaar terug was de muziek van John Denver opeens aanwezig in elke film/serie. Schijnbaar had zijn familie daar toen werk van gemaakt, want zij verdienen weer aan het gebruik van zijn muziek in de media + alle royalties van de streams⊠Het is ergens wel begrijpelijk allemaal, maar het voelt ook verkeerd.
Oh gadver, hoe kun je als moeder zo over de rug van je dochter gaan. Echt te walgelijk en triest voor woorden dit.
Ik denk omdat het leeftijdsverschil tussen Elvis en Priscilla ook vrij groot was. Hij was haar al aan het groomen toen ze 14 jaar oud was:
Ik zie trouwens nergens een foto van André met de tekst soulmate of is deze alweee verwijderd?
Hoe oud was hij toen dan, toen ze elkaar ontmoetten?
Toen zij 12 was was hij 31.
hooooojeetje.
Goed argument ook wel 
âZe is erg rijp voor een meisje van 14â 
Ja wtf 
Ik mis op dit soort momenten echt een
om mee te liken
Gadverdamme zeg, echt niet normaal dat dat door iedereen maar is goedgekeurd
Ten eerste, helemaal mee eens dat het echt afschuwelijk is, zo over de rug van anderen. Vooral omdat Roxanne dus ook zegt het aangegeven te hebben. Waarom dan toch doen?
Toch even een tegengeluid (wat het misschien nog wel erger maakt) niet al die activiteiten die jij noemt zijn vanuit Rachel gegaan. Volgens mij de film of de musical juist is door een oude vriend/manager ofzo gemaakt. Dat verhaal is ook heel anders, veel meer André ophemelen enzo en weinig over de slechte periodes. Conclusie; niet alleen Rachel wil nog geld aan hem verdienen, ook andere partijen zijn hier nog steeds actief mee bezig.